חכם שלום כהן לנתניהו: "אני מתפלל עליך יום יום להצלחתך"

    ה׳ יודע שאני מתפלל עליך יום יום שתצליח. אתה עושה דברים גדולים והקב״ה שומר עליך. ה׳ הפקיד בידך פיקדון גדול להיות ראש ממשלה, תנצל את זה להמשיך לעשות דברים טובים
    איתי גדסי 1 Comment on חכם שלום כהן לנתניהו: "אני מתפלל עליך יום יום להצלחתך"

    ראש  הממשלה בנימין נתניהו הגיע לפני זמן קצר לניחום אבלים אצל נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגר"ש כהן שליט"א היושב שבעה לרגל פטירת אשתו הרבנית יעל ע"ה

    ה׳ יודע שאני מתפלל עליך יום יום שתצליח. אתה עושה דברים גדולים והקב״ה שומר עליך. ה׳ הפקיד בידך פיקדון גדול להיות ראש ממשלה, תנצל את זה להמשיך לעשות דברים טובים
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה נתניהו הגיע היום לניחום אבלים אצל נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגר״ש כהן שליט״א היושב שבעה על פטירת רעייתו ע״ה. בניחום השתתף יו״ר ש״ס השר הרב אריה דרעי.

    נתניהו עבר תחילה בין כל האבלים, הבנים והאחים וניחמם. לאחר מכן, אמר נתניהו, ״שמעתי על אשתך הצדקת דברים נפלאים. שהייתה מסורה למען התורה והזולת״.

    מרן הגר״ש אמר לראש הממשלה, ״ה׳ יודע שאני מתפלל עליך יום יום שתצליח. אתה עושה דברים גדולים והקב״ה שומר עליך. ה׳ הפקיד בידך פיקדון גדול להיות ראש ממשלה, תנצל את זה להמשיך לעשות דברים טובים״.

    מרן הגר״ש כהן הוסיף ואמר לנתניהו, כי שבט בנימין קיבל חלק בחלוקת הארץ וזכה לקבל את מקום המקדש. שמך הוא בנימין וזכית שאתה מופקד על מקום המקדש והר הבית. תמשיך לשמור על הכותל המערבי שיהיה מקום קדוש״.

    במהלך השיחה נתניהו הפגין ידע רב בהיסטוריה ובפסוקים דבר שהפליא את נשיא המועצת, והשר דרעי אמר בחיוך, כי בנו של ראה״מ היה חתן התנ״ך ונתניהו לומד איתו בחברותא״.

    מרן הגר״ש ביקש מנתניהו לשמור על קדושת השבת בפרהסיה הציבורית, ונתניהו אמר שהוא פועל בנושא, ואף ביקש לקבוע פגישה נוספת עם מרן לדון בעניינים הללו.

    השר דרעי סיפר לחכם שלום, כי ראש הממשלה פועל כעת להקים בית מורשת מרן, שבו יונצח זכרו של מרן הגר״ע יוסף זצוק״ל ע״י חקר ולימוד פסקיו ותלמודו. חכם שלום ברכו בחום על כך.

    בסיום הניחום, ביקש ראש הממשלה ממזכירו של נשיא המועצת מאיר פנחס לתאם כי בנו אבנר יגיע להתברך אצל הרב, וזאת לאחר שלדבריו לא הספיק לקחת אותו להתברך אצל מרן הגר״ע יוסף זצ״ל ועל כך הוא מצטער צער רב.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אתמהה על ר"ש כהן מתפלל על אפיקורוס