"אני אחשוב פעמיים להילחם בברקת אם הוא יוכל לקחת לי את הסגנות"

    דוד קורצוייל 2 Comment on "אני אחשוב פעמיים להילחם בברקת אם הוא יוכל לקחת לי את הסגנות"

    יוזם מפגם התמיכה במיכי אלפר, סגן ומ"מ ראש עיריית ירושלים יצחק פינדרוס: "זה מאבק עקרוני שאם לא ננצח בו אין לנו מה ללכת להצביע בבחירות המונציפאליות" • ולמה לא ראו שם את נציגי אגודת ישראל וש"ס?

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מ"מ ראש עירית ירושלים יצחק פינדרוס שיזם את כנס התמיכה במיכי אלפר בחיפה אמש אמר לבצלאל קאהן במהדורת הבוקר בקול חי כי יש לראשי ערים מעורבות יש פחד מחרדים והם בוחשים בקדירה.

    אין מלחמה על סגן של ראש עיר אלא ראש עיר צריך לדעת שהוא נלחם בכל הציבור החרדי. כי הוא לא נלחם מול כמה קהילות אלא מול המון אנשים ברחבי הארץ. והנושא לא רק חיפה אלא בהרבה ערים ברחבי הארץ.

    יש כאן סכנה שאם ינתן כח בידי ראשי ערים להתערב בתוך הסיעות לא יהיה סיבה לרוץ לעירייה והמסר שאמרנו זה "מאבק מול 100 אלף איש".

    איפה היו נציגי אגודת ישראל וש"ס?
    זו יוזמה פנימית מהשטח של דגל התורה וזה טבעי מאוד. גם ש"ס וגם אגו"י עומדים מאחורי מיכי אלפר והמאבק של הציבור החרדי בערים המשותפות.

    למה אתם עם ראש בקיר? תתפשרו
    זה מסר עקרוני. אם אני מתלבט על מאבק בניר ברקת ואז אני חושב שהסגנות שלי תלך לשלמה רוזנשטיין אז אני יחשוב פעמיים מה לעשות. אם נתניהו יזרוק את ליצמן על מאבק בקצבבאות ויתן את התיק למוזס. זה מצב מסוכן, יש לנו אתגרים.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אשתו של מרן נפטירת תורידו את הזבל הזה ותשימו את המודעת הפטירת בפתיח קצת כבוד…