עם ישראל מבכה את פטירת הרבנית כהן ע"ה, תיטמן בסנהדריה

    הסבא הקדוש רבי מנצור, אביה של הרבנית יעל היה חברותא של אבא של ראש הישיבה שליט''א רבי אפרים כהן. כשחכם שלום הגיע לפרקו, אמר חכם מנצור לבתו שהיא תתחתן עמו. ''במשפחה מספרים שזה לא היה בכלל הצעה''... הוא אומר ''ואז הם בנו את הבית הגדול שלהם שהיה בו הרבה תורה''
    יוסי צלניקר 2 Comment on עם ישראל מבכה את פטירת הרבנית כהן ע"ה, תיטמן בסנהדריה

    הותירה אחריה את בעלה הגדול שליט"א, שלושה בנים וחמש בנות, נכדים ונינים • מועד הלוויתה של הרבנית תצא בצהריים מישיבת פורת יוסף בגאולה לבית העלמין בסנהדריה • מכיריה מדברים על האשה הגדולה

    הסבא הקדוש רבי מנצור, אביה של הרבנית יעל היה חברותא של אבא של ראש הישיבה שליט''א רבי אפרים כהן. כשחכם שלום הגיע לפרקו, אמר חכם מנצור לבתו שהיא תתחתן עמו. ''במשפחה מספרים שזה לא היה בכלל הצעה''... הוא אומר ''ואז הם בנו את הבית הגדול שלהם שהיה בו הרבה תורה''
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברוך דיין האמת – היום בשעת בוקר מוקדמת התקבלה הבשורה המרה על פטירתה של הרבנית יעל כהן ע"ה, אשת חבר לנשיא מועצת חכמי התורה, מרן הגאון הרב שלום כהן שליט"א.

    במשך שבוע ימים העתירו בלימוד ותפילה בהיכלי הישיבות הקדשות לרפואתה של הרבנית שאושפזה לפני כשבוע בבית החולים מעייני הישועה לאחר שחלתה ומצבה התדרדר, ולצערנו הבוקר היא השיבה את נשמתה לבוראה כשהיא בת 78 שנה בלבד.

    הרבנית יעל ע"ה, נולדה בחודש כיסלו תרצ"ח להגאון רבי מנצור בן שמעון זצ"ל, שנחשב ממיסדי הרבנות הספרדית בארץ הקודש, ומראשי ישיבת "פורת יוסף".

    אחיה של המנוחה הם הרבנים לבית משפ' בן שמעון: רבי שלמה (לשעבר חבר בין הדין הגדול), רבי מנצור (ראש ישיבת 'אור אליצור'), ורבי ניסים בן שמעון (אב"ד בעיר תל אביב)

    במשך כל ימי חייה עמדה המנוחה הצדקת לימין בעלה הגדול למען יוכל לשקוד על תלמודו באין מפריע, כאשר במשך שנות חחיה נודעה ברבים בעיקר בזכות צניעותה ובהליכותיה, וכן בעקבות מנהגה כשהייתה הולכת לכותל המערבי מספר פעמים בשבוע, להעתיר בתפילה על ישראל.

    במשך השנים כאשר חכם שלום הרביץ תורה ברים עמדה הרבנית יעל במסירות רבה לצד בעלה כשהוא שוקד על תלמודו באין מפריע ומנהיג את ישיבת 'פורת יוסף ממנה העמיד תלמידים הרבה.

    בפטירתה הותירה אחריה את בעלה הגדול שליט"א, שלושה בנים וחמש בנות, נכדים ונינים.

    מועד הלוויתה של הרבנית ע"ה אמור לצאת בצהריים מישיבת פורת יוסף בגאולה לבית העלמין בסנהדריה.

    מכיריה מדברים על אשה שכל כולה היה למען בעלה שלא יפסיק ללמוד ולא לרגע, הייתה מנסה לפתור הכל בבית.

    הסבא הקדוש רבי מנצור, אביה של הרבנית יעל היה חברותא של אבא של ראש הישיבה שליט"א רבי אפרים כהן. כשחכם שלום הגיע לפרקו, אמר חכם מנצור לבתו שהיא תתחתן עמו. "במשפחה מספרים שזה לא היה בכלל הצעה"… הוא אומר "ואז הם בנו את הבית הגדול שלהם שהיה בו הרבה תורה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ברוך דין האמת אוי מה יהיה עלינו………..

    2. 1

      אם היא היתה בן- היא היתה גדול ראשי הישיבות ופוסקי ההלכות בדורנו
      הצניעות שלה זה שהיא נחבאה אל הכלים