בכירי דגל התורה בכנס חיזוק בנציג 'דגל' בחיפה מיכי אלפר

    אבי יעקב 3 Comment on בכירי דגל התורה בכנס חיזוק בנציג 'דגל' בחיפה מיכי אלפר
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מ"מ ראש העיר ירושלים יצחק פינדרוס יזם כנס תמיכה של פעילי דגל התורה בחבר המועצה מיכי אלפר שלא נכנס לתפקידו כסגן ראש עיריית חיפה עקב התנגדותו של יונה יהב.

    "זו לא מלחמה על תפקיד אלא על זכויות של ציבור הצועד בדרך התורה. מהמרגלים למדהו את דברי הכתב סופר כי כשאדם חושב שבענייני ציבור אפשר להתנהל על פי דעתו ללא עיני העדה זו תחילת המדרון. הנציג בחיפה פועל על פי דעת תורה, וכך גם חובה להכריז שבסוגייה זו לא נעשה כמלא נימה ללא דעת תורה שסתירת זקנים בניין. זו ההכרזה שלנו הערב, תמיכה והצהרת שייכות לדרך התורה ולנושאי דגלה בחיפה ובכל מקום".

    הכנס נפתח בשעה 20:00 ופעילים רבים הגיעו לתמוך. ביניהם: מנחם שפירא, יצחק רייך, יצחק פינדרוס אברהם רובינשטיין, נתן צבי כהן, ישראל משה פרידמן, שמואל גרינברג, מנחם שוורץ, זעליג אורלנסקי, ישראל גולומב, נחום גיטלר, קובי רוזנשטיין, אליהו ארנד, דוד בלומנשטוק, שלמה הומינר, משה מוטרפול, יוסף שטרית, יצחק רביץ, אליהו ברוכי, אורי יפה, מרדכי גולדברג, יעקב ורנר, יצחק ברנר, שמעון קשש, שעיה גרנדש, צבי לוי, אפי רצקר, אברהם פינזל, שבתאי מרקוביץ. מנחם קפלן, בנצי הורביץ, הרב אלי ליברמן, שעייה סמוטני, מאיר וולדר, פרץ מאיר, מעכל ברנשטיין והרב מרדכי שניידר.



    3 תגובות

    מיין תגובות
      1. בבית של אחותי וגיסי
        בית של משפחה יקרה בחיפה