סקר הערוץ הראשון: מפלגה בראשות יעלון תגרוף 10 מנדטים

    בנוסף נשאלו המשתתפים בסקר שאלות בסוגיות ביטחוניות: האם אתם מרוצים מתפקוד הממשלה בגל הטרור? לא מרוצים - 72%, מרוצים - 23%, לא יודע - 5%. האם אתם מרוצים מתפקוד הממשלה בכלכלה? לא מרוצים - 78%, מרוצים - 19%, לא יודע - 3%.
    איתי גדסי 3 Comment on סקר הערוץ הראשון: מפלגה בראשות יעלון תגרוף 10 מנדטים

    סקר שפורסם הערב בערוץ הראשון מעלה נתונים מפתיעים: במידה ושר הבטחון לשעבר בוגי יעלון יפתח מפלגה חדשה, הרי שהוא יגרוף 10 מנדטים וגם: שוויון בין נתניהו לבין יעלון בתשובה לשאלה "מי ראוי להנהיג את הליכוד"

    בנוסף נשאלו המשתתפים בסקר שאלות בסוגיות ביטחוניות: האם אתם מרוצים מתפקוד הממשלה בגל הטרור? לא מרוצים - 72%, מרוצים - 23%, לא יודע - 5%. האם אתם מרוצים מתפקוד הממשלה בכלכלה? לא מרוצים - 78%, מרוצים - 19%, לא יודע - 3%.
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סקר מפתיע שפורסם הערב במבט בערוץ הראשון, מעלה כי אם תוקם מפלגה חדשה בראשות בוגי יעלון, היא תזכה ב-10 מנדטים. המחנה הציוני בראשות הרצוג מידרדרת לנתון חד ספרתי של 9 מנדטים, והיא במקום השישי אחרי מפלגתו של יעלון, אם תוקם.

    את הסקר ערכה אמש חברת TNS, בראשות סטלה קריוף בקרב 500 נשאלים שמייצגים את כלל האוכלוסייה בישראל. לשאלה למי הייתם מצביעים לו נערכו בחירות? השיבו הנשאלים: הליכוד 22, יש עתיד 20, הבית היהודי 13, הרשימה המשותפת 13, מפלגת יעלון 10, המחנה הציוני 9, ישראל ביתנו 9, יהדות התורה 7, ש"ס 6, כולנו 6, מרצ 5.

    לשאלה: "מי מתאים להיות ראש הממשלה?" השיבו הנשאלים: בנימין נתניהו – 23%, יאיר לפיד – 15%, משה יעלון – 9%, גדעון סער – 6%, גבי אשכנזי – 5%, יצחק הרצוג – 5%, אהוד ברק – 4%, לא החליטו – 33%.

    לשאלה: "מי מתאים לעמוד בראש הליכוד?", השיבו הנשאלים: "בנימין נתניהו – 27%, משה יעלון – 27%, גדעון סער – 20%, אף אחד – 26%."

    לשאלה: "האם "מתקפת הגנרלים" נגד נתניהו פוגעת במעמדו?", השיבו הנשאלים: "לא פוגעת – 48%, פוגעת – 35%, לא יודעים – 17%".

    בנוסף נשאלו המשתתפים בסקר שאלות בסוגיות ביטחוניות: האם אתם מרוצים מתפקוד הממשלה בגל הטרור? לא מרוצים – 72%, מרוצים – 23%, לא יודע – 5%. האם אתם מרוצים מתפקוד הממשלה בכלכלה? לא מרוצים – 78%, מרוצים – 19%, לא יודע – 3%.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      הסקר הזה נועד אך ורק לערער את נתניהו על ידי גיבוי (יעני של 'העם') ליעלון, אין לסקר הזה שום כלום כמו לכל הסקרים, שאינם שווים את הדיו עליו נכתבים,
      נתניהו ראוי לראשות הממשלה, כך החליט רוב העם (האמיתי), אבל חבורת ליצנים בתקשורת מנסה כל הזמן להפוך את הקערה, ומה שיפה הוא לראות איך שהם לא מפספסים שום הזדמנות, גל, ספין, וכו' וכו', להגיע למטרתם זו. נו, בבקשה שהם יזיעו ויזיעו ונתניהו ימשול וימשול…

      1. אם תשים לב- את המנדטים מקבל יעלון מהשמאל- מהמחנ"צ

    2. 2

      אם תשימו לב- המנדטים של יעלון הם מהמחנ"צ