- רדיו קול חי - -

גליס משיב מלחמה: "מוכן לשיר סליחה במוואל"

ישראל גליס שהושעה מכתיבת הטור הקבוע שלו בעיתון 'כל ישראל' מתנצל בפני ח"כ יגאל גואטה אם נפגע ברמה האישית מהדברים שכתב נגדו, אולם לא מתנצל על הביקורת במובן העשיה הציבורית של גואטה.

"ש"ס קיבלה בקדנציה הנוכחית חבר כנסת מקרית שמונה, שההשכלה שלו נתונה בספק" כתב ישראל גליס בטורו בעיתון כל ישראל. בעקבות כך פנה ח"כ גואטה אל ראשי העיתון בתלונה, והם מצידם הורו על השעייתו של גליס מכתיבת הטור.

ישראל גליס אומר לאתר 'קול חי' על הסערה :לא התכוונתי לפגוע בגואטה. התכוונתי לתואר התורני. באתר הכנסת לא מופיע מילה אחת שיש לו תואר תורני ועל זאת הייתה כוונתי. אם הוא נעלב מדבריי אז אני מבקש סליחה ומוכן לשיר לו את הסליחה באיזה מנגינה שיבחר גם במוואל".

גליס מסביר ואומר "אני דיברתי על הדרך שהוא מחולל מהומות שהם נחלת העבר. די הגיע הזמן להפסיק עם זה". וגליס ממשיך ותוקף את גואטה ואומר "אין לו עדיין רזומה של עשיה אמיתית בכנסת. שיוכיח מה הוא עשה בכנסת. אם אני אראה לו הודעות שחברים שלו כותבים על מעשיו, הוא לא ירגיש בנוח".

על הטור עצמו הוא אומר "אני מטבעי כותב אש וגופרית ובדרך כלל עורכים את הטור ומעדנים אותו. אני לא יודע למה זה לא נעשה הפעם".

על עצם ההשעייה הוא אומר: "אני כתבתי לכמה עיתונים. הם אלו שפנו אלי וביקשו שאכתוב להם טור. לי לא חסר איפה לכתוב. עשיתי הכל בהתנדבות כולל כתבות גדולות, ואני יודע שיש אנשים שקנו את העיתון בגלל זה. אני לא חושב שזה אתי ששמעתי על ההשעיה דרך התקשורת. ככה לא מתנהגים עם חברים".