גליס משיב מלחמה: "מוכן לשיר סליחה במוואל"

    אין לו עדיין רזומה של עשיה אמיתית בכנסת. שיוכיח מה הוא עשה בכנסת. אם אני אראה לו הודעות שחברים שלו כותבים על מעשיו, הוא לא ירגיש בנוח
    ארי וידר 13 Comment on גליס משיב מלחמה: "מוכן לשיר סליחה במוואל"

    סערת גליס-גואטה • פרק א': הרב ישראל גליס תוקף בטורו השבועי ב'כל ישראל' את ח"כ יגאל גואטה מש"ס • פרק ב': גואטה מתלונן בפני העיתון • פרק ג': העורך מוציא מכתב השעיה לגליס • וכעת, איש ירושלים משיב מלחמה

    צילום: פלאש 90
    אין לו עדיין רזומה של עשיה אמיתית בכנסת. שיוכיח מה הוא עשה בכנסת. אם אני אראה לו הודעות שחברים שלו כותבים על מעשיו, הוא לא ירגיש בנוח
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ישראל גליס שהושעה מכתיבת הטור הקבוע שלו בעיתון 'כל ישראל' מתנצל בפני ח"כ יגאל גואטה אם נפגע ברמה האישית מהדברים שכתב נגדו, אולם לא מתנצל על הביקורת במובן העשיה הציבורית של גואטה.

    "ש"ס קיבלה בקדנציה הנוכחית חבר כנסת מקרית שמונה, שההשכלה שלו נתונה בספק" כתב ישראל גליס בטורו בעיתון כל ישראל. בעקבות כך פנה ח"כ גואטה אל ראשי העיתון בתלונה, והם מצידם הורו על השעייתו של גליס מכתיבת הטור.

    ישראל גליס אומר לאתר 'קול חי' על הסערה :לא התכוונתי לפגוע בגואטה. התכוונתי לתואר התורני. באתר הכנסת לא מופיע מילה אחת שיש לו תואר תורני ועל זאת הייתה כוונתי. אם הוא נעלב מדבריי אז אני מבקש סליחה ומוכן לשיר לו את הסליחה באיזה מנגינה שיבחר גם במוואל".

    גליס מסביר ואומר "אני דיברתי על הדרך שהוא מחולל מהומות שהם נחלת העבר. די הגיע הזמן להפסיק עם זה". וגליס ממשיך ותוקף את גואטה ואומר "אין לו עדיין רזומה של עשיה אמיתית בכנסת. שיוכיח מה הוא עשה בכנסת. אם אני אראה לו הודעות שחברים שלו כותבים על מעשיו, הוא לא ירגיש בנוח".

    על הטור עצמו הוא אומר "אני מטבעי כותב אש וגופרית ובדרך כלל עורכים את הטור ומעדנים אותו. אני לא יודע למה זה לא נעשה הפעם".

    על עצם ההשעייה הוא אומר: "אני כתבתי לכמה עיתונים. הם אלו שפנו אלי וביקשו שאכתוב להם טור. לי לא חסר איפה לכתוב. עשיתי הכל בהתנדבות כולל כתבות גדולות, ואני יודע שיש אנשים שקנו את העיתון בגלל זה. אני לא חושב שזה אתי ששמעתי על ההשעיה דרך התקשורת. ככה לא מתנהגים עם חברים".



    13 תגובות

    מיין תגובות
    1. 13

      מעולה שהשעו אותו. איש הזוי שדעותיו אינן עולות בקנה אחד עם גדולי ישראל.

      1. מה ש"ס תעשה כשתפסיק הגזענות מי יצביע לה???

    2. 12

      גליס צודק! מה רוצים מהחיים שלו
      מי שצריך להתנצל זה דרעי בפני ציבור הבוחרים
      ששם נציג שבעצם הילוכו והופעתו מאוד משפיל אותם
      אם גליס יתנצל הוא סתם יקלקל את מה שניסה מעט לתקן וחבל

      הדבר היחידי שגליס טעה שאמר שמחזירים את ש"ס 20 שנה אחורה
      הלוואי שכך היה, לפני עשרים שנה היו דמויות נשואות ומכובדות בתוך
      חברי הכנסת של ש"ס, הרב מאיה שליט"א, הרב פרץ שליט"א, ולהבדיל בין החיים לחיים הרב עזרן ז"ל
      במקומם היום חלק מחברי הכנסת בש"ס בקושי יכולים להיקרא חרדים אם בכלל!
      אלו מינויים כושלים של ראש התנועה, ואם כל הסימפטיה אליו הדברים חייבים להיאמר
      הציבור הספרדי לא חי תחת משטר של דיקטטורה,וזכותו למחות על כל מיני הנחתות של אנשים שלא מייצגים אותו בכבוד!

    3. 11

      להשעות את גליס מכל במה ציבורית ותקשורתית, די להפקרות

      1. על מי אתה עובד ?? זה עיתון שמחולק בחינם..

    4. 10

      אין כמו האמתיות של גליס, הוא צודק בכל מילה.

      1. אני קונה את העיתון רק בגלל הרב גליס

    5. 9

      גליסהיתה בקשה כל כך הרהאנשים רצו להרוס את שס ולא הצליחו יו"ר הקודם, רדיו קל ברמה, אתר בחדרי חרדים עיתון הידוע לשמצה בשעה טובה, ועוד.. ואם גופים כאלו לא הצילחו אז לך אין אפילו טעם לנסות לך לישון בבית…..הכי טוב צדיק……

    6. 8

      חחח,
      זה היה כל כך מצחיק היום אצל טוקר

    7. 7

      מבלי להכיר את גואטה ואת מידת הספק שהטיל המלומד גליס ברמת ההשכלה שלו, לפחות ברמת ההשכלה של גליס אין כל ספק, לא, לא מדובר באפס, אלא במינוס. האיש שכל הגיג שלו מביך את כל הסביבה, כי לעצמו אין גם את קורטוב הבושה שאמור להיות נחלת זה שפולט שטויות ללא הרף, דמות נלעגת שניזון מרדידות והשתכשכות בביצות ובהשמצות, ורמת השפל אליה התדרדר מאז היותו ילד חינני ירושלמי עד שהפך למפלצת רעשנית שמפיץ את באשו מעל כל במה אפשרית.

    8. 6

      אין על הרב גליס בעולם! ישר ונאמן מוציא את כל האוליגרכיה השסית לציבור שיראה הציבור וישפוט . שס קונה את כל התקשורת החרדית בכסף ובעיקר באיומים .שסניק מאוכזבב כלכך……..