מרגש • עמירן דביר וישי לפידות החזירו את בחור הישיבה שסולק

    לא עברה דקה מאז שההודעה נחה בקבוצת התקשורת, ושני מוזיקאים מוכרים לא יכלו להישאר אדישים אליה. בלי מגביות ארוכות או חיפוש אשמים ואחראים, הודיעו ישי לפידות ועמירן דביר כי יתחלקו במלוא תשלום החוב
    ישראל פריי 6 Comment on מרגש • עמירן דביר וישי לפידות החזירו את בחור הישיבה שסולק

    צמד המוזיקאים לא נשאר אדיש למקרא ההודעה על בחור ישיבה שסולק עקב חוב כספי, ותוך דקות ספורות שלפו אלפי שקלים לטובת החזרתו המידית • "גרמתם לבכי של שמחה לילד ולאם"

    לא עברה דקה מאז שההודעה נחה בקבוצת התקשורת, ושני מוזיקאים מוכרים לא יכלו להישאר אדישים אליה. בלי מגביות ארוכות או חיפוש אשמים ואחראים, הודיעו ישי לפידות ועמירן דביר כי יתחלקו במלוא תשלום החוב
    18:31
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on מעקב קול חי: תקלת כשרות נוספת ברשת יש חסד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על פגעי הטכנולוגיה אנחנו שומעים לא מעט, אך על נפלאותיהם – בכפוף להיתר ההלכתי והרבני, כמובן – תתוודעו רק לעתים נדירות. כזה הוא המקרה שהתרחש בשישי האחרון בקבוצת תקשורת, וככל שהוא מרגש ומפעים, בסך הכל הוא מקרה אחד מני רבים.

    מסכת חיים קשה וכואבת נחשפה בהודעה שהופצה בשעת צהריים מאוחרת ברחבי קבוצות המגזר. נער צעיר, שעלה במעלות התורה והיראה בישיבה חסידית במרכז הארץ, נאלץ לארוז את מיטלטליו ולעזוב את ביתו הרוחני, בגלל – אתם קוראים נכון – חוב כספי.

    בירור שערכו אנשים טובים העלה כי מדובר בבן להורים גרושים, שאביו עזב את משפחתו, ועמה את הדאגה לעתידם הרוחני של ילדיו, ובאם מטופלת במספר ילדים, שלא הייתה יכולה לשאת לבדה בנטל העלות החודשית לישיבה, עלות שהצטברה לכדי חוב של כ- 4000 ש"ח.

    לא עברה דקה מאז שההודעה נחה בקבוצת התקשורת, ושני מוזיקאים מוכרים לא יכלו להישאר אדישים אליה. בלי מגביות ארוכות או חיפוש אשמים ואחראים, הודיעו ישי לפידות ועמירן דביר כי יתחלקו במלוא תשלום החוב, כשבפיהם, דרישה אחת ויחידה: שהבחור יחזור מידית לישיבה.

    הבוקר, עם תחילתו של שבוע חדש, כבר עשה הנער את דרכו לישיבה, לאחר שפרטי החשבון הוחלפו, המזומנים הועברו, ואף עורבו גורמי רווחה עירוניים להמשך טיפול. "גרמתם לבכי של שמחה לילד ולאם", הודה נרגשות שולח ההודעה לחברי הקבוצה, ששבה מהר לשגרת חולין של ויכוחים בלתי נגמרים, אך שינתה את חייה של משפחה בישראל.



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      איפה איש החסד חונה דייטש בסיפור.?!
      בן אדם שעמד פה גם כחלק גדול בסיפול ואפילו תודה לא אמרו לו.
      חוצפה.

    2. 3

      מי זאת הישיבה שסילקה בחור בגלל חוב כספי נשמע הזוי ?