"ראש העיר נסחף כאן, אנחנו מחכים להוראות מלמעלה"

    אבי ברדה מוסיף ואומר "גם אם כל ארבעת חברי המועצה הדתיים והחרדיים יפרשו מהקואליציה, עדיין יהיה רוב לתוכנית, אבל אני מקווה שהעירייה תראה שאין קליינטים להסעות, ואז נדרוש שזה יתבטל כי לא ניתן לבזבז כספי ציבור"
    יוסי צלניקר No Comments on "ראש העיר נסחף כאן, אנחנו מחכים להוראות מלמעלה"

    אחרי שעיריית הרצליה הודיעה כי תפעיל שירותי הסעות חינם בשבתות ובחגים, מצטרפות אליה רשויות נוספות • בינתיים ממשיכים בעיר לשאת עיניים לשיחות שמנהל רב העיר עם בכירי העירייה • ומה יש לנציגים לומר?

    אבי ברדה מוסיף ואומר "גם אם כל ארבעת חברי המועצה הדתיים והחרדיים יפרשו מהקואליציה, עדיין יהיה רוב לתוכנית, אבל אני מקווה שהעירייה תראה שאין קליינטים להסעות, ואז נדרוש שזה יתבטל כי לא ניתן לבזבז כספי ציבור"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחרי שעיריית הרצליה הודיעה כי תפעיל שירותי הסעות חינם בשבתות ובחגים, מצטרפות אליה רשויות נוספות ובהן עמק חפר, ערד, באר שבע וכפר סבא שהודיעו גם הן על כוונה דומה.

    בהרצליה יחל כבר בעוד כשבועיים לפעול שירות הסעות בשבתות ובחגים. ראש העירייה, משה פדלון, אמר כי "הקו יעבור בצירים מרכזיים ויאפשר להגיע אל חוף הים, הפארק, המרכז הרפואי ואיזור הבילויים במערב העיר בנוחות ובצורה שיוויונית".

    לאתר 'קול חי' נודע כי לאחר הסערה הגדולה שנוצרה עם פרסום כוונת עיריית הרצליה, נועד היום ראש העיר משה פדלון יחד עם מנכ"ל העירייה עם רב העיר הרב יעקובוביץ, ודנו בדרכים השונות למנוע את חילולי השבת. הצדדים סיכמו להמשיך ולהידבר.

    חבר מועצת העיר מטעם ש"ס, אבי ברדה אומר לאתר 'קול חי' כי "אנו מחכים להוראות מרבני המפלגה וראשיה, על מנת להחליט איך לפעול".

    בקואליציה העירונית בהרצליה חברים כיום 19 חברי מועצה, רק 4 מהם דתיים ובהם ש"ס גשר והבית היהודי. לדברי ברדה "ראש העיר נסחף כאן, וזו לא יוזמה שלו. ברמה העקרונית ראש העיר בעד הציבור הדתי בעיר, אבל הוא כבול כאן ליוזמות אחרות".

    אבי ברדה מוסיף ואומר "גם אם כל ארבעת חברי המועצה הדתיים והחרדיים יפרשו מהקואליציה, עדיין יהיה רוב לתוכנית, אבל אני מקווה שהעירייה תראה שאין קליינטים להסעות, ואז נדרוש שזה יתבטל כי לא ניתן לבזבז כספי ציבור".

    בינתיים ממשיכים בעיר לשאת עיניים לשיחות שמנהל רב העיר עם בכירי העירייה, בתקווה כי בהן יושגו פתרונות.



    0 תגובות