- רדיו קול חי - -

דיכטר: "חושש מההסתה נגד נתניהו, ראינו מה קרה באנגליה"

על רקע הדברים של רוה"מ לשעבר אהוד ברק, משה יעלון שר הביטחון לשעבר ופוליטיקאים נוספים נגד רוה"מ בנימין נתניהו, שוחח היום (ראשון) ח"כ אבי דיכטר, מהליכוד, יו"ר וועדת החוץ והביטחון של הכנסת וראש השב"כ לשעבר, ברדיו דרום ואמר: "אני חושב שבישראל ההסתה כבר מזמן חצתה קווים אדומים. לצערי היא גם הפכה להיות אירוע טראגי שנרצח ראש ממשלה בישראל.

אבל כל האיומים וכל האיורים של מנהיגים ופוליטיקאים כולל עבדך הנאמן, גם אני מצאתי את עצמי, פתאום יום אחד, תחת הכותרת רוצח באמירה של יו"ר מפלגה בישראל. המפלגה השלישית בגודלה בכנסת. מסביר לי שאני רוצח בגלל שהייתי ראש השב"כ לשעבר.

ח"כ דיכטר הוסיף: "אני חושב שגם העיתונות קצת בנושא הזה, משרתה של לא מעט אדונים, לטוב ולרע בעיקר לרע. אני חושש מההסתה גם נגד נתניהו, וגם נגד מנהיגים אחרים. אנחנו מסתכלים מה קרה באנגליה, איך מחלוקת הופכת להיות אירוע טראגי של רצח חברת פרלמנט. לא יכול להיות שיאשימו ממשלה בישראל, שרים בישראל, ראש הממשלה בישראל, שלטון של מפלגה, במקרה הזה של הליכוד בישראל, שיאשימו אותם בניצני פאשיזם חס-וחלילה. או שידברו על כך שהם 'השתלטו', 'השתלטות עוינת', אלו מונחים באמת הזויים."