בית המשפט אישר ללאומי קארד לעקל רכב מאשה נכה

    עו"ד אייל כהן, המנהל המיוחד בתיק, מסר בתגובה: "אין זה בסמכות של בית המשפט של פשיטת הרגל אלא בתיק ההוצאה לפועל שבו מתנהלים הליכי המימוש. אם חברת 'לאומי קארד' תרצה להגיע להסדר כלשהוא עם החייבת, לרבות להחזיר את רכבה, זו החלטה שלהם ושלהם בלבד"
    צבי הדס No Comments on בית המשפט אישר ללאומי קארד לעקל רכב מאשה נכה

    לדברי האישה, תושבת באר שבע, בת 58, אם לילדים ומרותקת לכיסא גלגלים – היא התעכבה בסך הכל במספר ימים בתשלום החזר ההלוואה ל'לאומי קארד' – בעקבות מות אביה, אך מיהרה לשלם את הכספים מיד לאחר השבעה, וחרף כך התעקשה החברה לעקל את רכבה

    צילום: Nati Shohat/Flash90
    עו"ד אייל כהן, המנהל המיוחד בתיק, מסר בתגובה: "אין זה בסמכות של בית המשפט של פשיטת הרגל אלא בתיק ההוצאה לפועל שבו מתנהלים הליכי המימוש. אם חברת 'לאומי קארד' תרצה להגיע להסדר כלשהוא עם החייבת, לרבות להחזיר את רכבה, זו החלטה שלהם ושלהם בלבד"
    18:31
    25.04.24
    אבי יעקב No Comments on מעקב קול חי: תקלת כשרות נוספת ברשת יש חסד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האם לאומי קארד עיקל רכב לאישה המרותקת לכיסא גלגלים – בגלל איחור קל בתשלום?

    לדברי האישה, תושבת באר שבע, בת 58, אם לילדים ומרותקת לכיסא גלגלים – היא התעכבה בסך הכל במספר ימים בתשלום החזר ההלוואה ל'לאומי קארד' – בעקבות מות אביה, אך מיהרה לשלם את הכספים מיד לאחר השבעה, וחרף כך התעקשה החברה לעקל את רכבה.

    לדברי עו"ד עדי רוזנשטיין, ממשרד עורכי הדין רוזנשטיין-עזרא ושות' המייצג אותה, אנשי ההוצאה לפועל, אותם הפעילה החברה, לקחו את רכבה, רכב מסוג מאזדה 3 – ללא נוכחותה במקום, ולמעשה הותירו אותה בלא יכולת לתפקד ללא הרכב ששימש לה עד עתה כרגליים.

    לדבריו נראה כי פעולת לאומי-קארד באה בעקבות פנייתה של האישה להליך של פשיטת רגל, אך בכל מקרה, מעשי החברה אינם חוקיים – מפני שפיגור קל בתשלום אחד, אשר שולם במלואו מספר ימים לאחר מכן – אינו מהווה סיבה מספקת לפתיחת תיק הוצאה לפועל, ולנטילת רכב מידיו של לווה, קל וחומר כשמדובר באישה נכה 100%.

    הוא הוסיף כי האישה מצויה בימים אלה בהליכי הכרה מול ועדת הניידות במוסד לביטוח לאומי – כמי שזקוקה לרכב נכים מיוחד – וקרוב לוודאי שתזכה בהכרה זו עקב מגבלתה הקשה.

    לדברי האישה, היא מודאגת לא רק מהאפשרות שלא תוכל לצאת מביתה ולתפקד כבעבר כאדם וכאם, אלא גם מכך שלא יתאפשר לה להגיע לטיפולים רפואיים להם היא נזקקת.

    לאחרונה הגיש עו"ד רוזנשטיין בקשה בהולה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע על מנת שזה יורה ל'לאומי קארד' להחזיר לאישה את רכבה לאלתר.

    אולם בית המשפט אישר כי המכונית תישאר בחזקת "לאומי קארד", זאת לאחר שהשופט ציין בהחלטתו כי "החייבת הפרה את הסכם ההלוואה ולא עמדה בתשלומי העסקאות בכרטיס אשראי, במועדם ובשלמותם, כאשר יתרת חוב הפיגורים עמדה על סך של 822 שקלים, הרכב עוקל על ידי נושים של החייבת".

    מחברת לאומי קארד נמסר בתגובה לתקשורת כי: "בעקבות בקשתה של גברת מלכה להכריז על עצמה כפושטת רגל, פעלה לאומי קארד למימוש הרכב, שמומן על ידה וששועבד לטובתה, הכל בתיאום עם המנהל המיוחד, שמונה כאחראי על כל נכסיה של הגברת מלכה. חובה של גברת מלכה כלפי לאומי קארד עולה על 100 אלף שקלים. לא ניתן להגיע להסדר פרטני עם גברת מלכה מפני שכל נכסיה מרוכזים בידי המנהל המיוחד שמונה ע"י בית המשפט והוא האחראי עליהם. הסוגיה תלויה ועומדת בפני בית המשפט המחוזי בבאר שבע, ולאומי קארד תכבד כל צו שיפוטי שיינתן בעניין ותפעל ברגישות הנדרשת בנסיבות העניין כפי שהיא נוהגת דרך קבע.

    עו"ד אייל כהן, המנהל המיוחד בתיק, מסר בתגובה: "אין זה בסמכות של בית המשפט של פשיטת הרגל אלא בתיק ההוצאה לפועל שבו מתנהלים הליכי המימוש. אם חברת 'לאומי קארד' תרצה להגיע להסדר כלשהוא עם החייבת, לרבות להחזיר את רכבה, זו החלטה שלהם ושלהם בלבד".



    0 תגובות