אהוד ברק: "לא ארוץ לראשות הממשלה; נתניהו ירד מהפסים"

    צריך להודות לו על כל מה שעשה לטובת המדינה, אבל להגיד לו - משום מה ירדת מהפסים וצריך להחליף אותך. הוא השתנה בשנה האחרונה, זו תפנית חמורה מאוד כתוצאה מלקיחת הליכוד על ידי הימין הקיצוני
    איתי גדסי No Comments on אהוד ברק: "לא ארוץ לראשות הממשלה; נתניהו ירד מהפסים"

    ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, המרבה לתקוף את ההנהגה הפוליטית הנוכחית, הבהיר בסוף השבוע כי אין בכוונתו לרוץ לראשות הממשלה אלא לשנות את המצב הפוליטי מחוץ למערכת

    צריך להודות לו על כל מה שעשה לטובת המדינה, אבל להגיד לו - משום מה ירדת מהפסים וצריך להחליף אותך. הוא השתנה בשנה האחרונה, זו תפנית חמורה מאוד כתוצאה מלקיחת הליכוד על ידי הימין הקיצוני
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הצהרותיו של בכנס הרצליה ביום חמישי ורמיזותיו על חזרתו לחיים הפוליטיים, ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק הבהיר אמש בראיון ל"אולפן שישי" כי הוא "לא מתכוון לרוץ לראשות ממשלה". במהלך דבריו תקף גם את ראש הממשלה נתניהו.

    "אני לא מתכוון לרוץ כרגע בשום מערכת פוליטית", אמר ברק למנחה ערוץ 2. "יש הרבה מה לעשות ואני מתכוון לפעול כדי שהמצב הזה ישתנה. אני מתכוון לתת כתף לשנות את המצב ולהחליף את הממשלה". ברק לא פירט כיצד הוא מתכוון לעשות זאת, אלא אמר: "אני לא מאמין ששתי האפשרויות היחידות זה או לרוץ לראשות הממשלה או לשבת בבית ולשתוק".

    בהתייחסו לדבריו בכנס הרצליה, הבהיר ברק כי לא התכוון להסית נגד ראש הממשלה והזכיר את עצרת הימין שקדמה לרצח רבין, "לא הצעתי לעמוד במרפסת בכיכר ציון ושלמטה יהיו תמונות של ביבי נתניהו במדי אס-אס, וגם לא הצעתי שיתלו מול הבית של נתניהו בובה תלויה של אשת ראש הממשלה".

    "צריך להודות לו על כל מה שעשה לטובת המדינה, אבל להגיד לו – משום מה ירדת מהפסים וצריך להחליף אותך. הוא השתנה בשנה האחרונה, זו תפנית חמורה מאוד כתוצאה מלקיחת הליכוד על ידי הימין הקיצוני. כשאני ישבתי בממשלה חצי מהממשלה היו דן מרידור, בני בגין, אנוכי ובוגי. בממשלה כזו אין דרך לעשות הרבה תרגילים אחרים שנעשים עכשיו. בטח לא לפגוע בשלטון החוק. לראשונה תחת נתניהו יש ממשלה שהיא רק ימין, ללא שום איזונים, שמובילה בצורה ערמומית עמדה שמסכנת את עתיד מדינת ישראל".

    ממפלגת הליכוד נמסר בתגובה לריאיון: "אהוד ברק, שמבקש בפעם המי יודע כמה לחזור לעמדת המושיע של השמאל הוא פוליטיקאי וראש ממשלה כושל שמחפש את דרכו חזרה לפוליטיקה. זו הסיבה לכך שהוא מנסה להישאר בתודעה הציבורית בכל מחיר, כולל אמירות הסותרות לחלוטין את דבריו כשישב סביב שולחן הממשלה. אז הרעיף על ראש הממשלה דברי שבח. לא מדובר כאן באידיאולוגיה אלא בכיסאולוגיה".

    גם במפלגתו לשעבר לא ראו בעין יפה את הדברים, ח"כ איתן כבל תקף בחריפות את ברק בפוסט שהעלה בפייסבוק. "הקברן המצטיין שלא עשה אפילו יום אחד אופוזיציה אמיתית כשהיה צריך הגיח למרקע עוטה זקן טרנדיאלי ומבט של משיח מודאג", כתב כבל. "למרות שצדק בכל מילה על נתניהו הוא לא יגרום לי להתגעגע אליו אפילו ברגע של הרהורי כפירה. איננו זקוקים לך ולא לפרשנותך".



    0 תגובות