מזעזע: 2 ניצולות שואה הובאו ללא ידיעתן להטבלה לנצרות

    בארגון 'יד לאחים' זעמו על הודעת ארגון להב"ה וטענו כי הארגון לוקח קרדיט לא לו. "יד לאחים חשף את ההטבלה על ידי אנשים שנמצאים בכת ועומדים עמו בקשר"
    אבי יעקב 9 Comment on מזעזע: 2 ניצולות שואה הובאו ללא ידיעתן להטבלה לנצרות

    היום (שבת) התקיים טקס הטבלה לנצרות בעיר ראשון לציון • מאות מתושבי העיר השתתפו במפגן מחאה שהתקיים במקום • ב'יד לאחים' זועמים על 'להבה': "לא שייך שבהודעה אחת ימחקו את הפעילות הגדולה של הארגון"

    צילום: הדס פרוש/פלאש 90
    בארגון 'יד לאחים' זעמו על הודעת ארגון להב"ה וטענו כי הארגון לוקח קרדיט לא לו. "יד לאחים חשף את ההטבלה על ידי אנשים שנמצאים בכת ועומדים עמו בקשר"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאות מתושבי ראשון לציון וערי הסביבה הגיעו למקום למחות על טקס המרת דת המונית לנצרות על ידי כת עדי ה', טקס שהתקיים בראשון לציון. החל מהשעה 8:30 נערכה במקום תפילה המונית בהובלת רבני העיר, אנשי יד לאחים, ארגון להבה וכל העדות והחוגים.

    המפגינים פרצו למתחם, וכוחות המשטרה שהיו במקום לא הצליחו להשתלט על הפעילים שפרצו פעם אחר פעם לרחבת הטקס. ולכן מפקד המרחב החליט לסגור את האירוע ומנע הגעת מיסיונרים נוספים למקום. כמו כן, במהלך המחאה הצליחו פעילות להציל שש יהודיות שהיו צפויות להשתתף בטקס ההטבלה מתוכם שתי ניצולות שואה שהובאו להטבלה במרמה ע"י המטפלות הגויות.

    פעיל מוכר ב'יד לאחים' סיפר ל'קול חי' כי אירוע ההטבלה יועד לשעה 10:00, "יד לאחים בתיאום עם רבני העיר קבעו תפילה לשעה 8:30. בשעה 9:00 כבר היו במקום למעלה מ-1,000 איש שהציפו את כניסת היכל התרבות, מה שגרם למשטרה לבטל אל האירוע ולהחזיר את מאות חברי הכת והאנשים שהיו אמורים להיות מוטבלים חזרה לבתיהם".

    מה שמתברר, הוא שבארגון ההטבלה לא בוחלים בשום אמצעים להעביר אנשים על דתם ושכנעו עובדות זרות להביא למקום 2 קשישות אשר לא ידעו לאן הן מובלות, "יד לאחים מצא במקום שתי קשישות ניצולות שואה שהובאו לכת על ידי העובדות הזרות שלהן. אחרי שהובהרה להן חומרת העניין הן נתנו לאנשי יד לאחים את הפרטים שלהן וקבעו פגישה כבר למחר".

    יו"ר ארגון להב"ה, בנצי גופשטיין מסר בתגובה: "עשרות הפעילים ששהו עימנו במהלך השבת בעיר ראשון לציון בתנאים לא תנאים, נלחמו בחירוף נפש והצליחו למנוע את ההטבלה לנצרות, אנו מקווים כי הרשויות המקומיות יפיקו לקחים וימנעו לאשר טקסים כאלה בעתיד. בכל מקרה אנחנו נגיע לכל מקום שבו ינסו להמיר דת. תושבי ראשון לציון ראויים לשבח על ההתגייסות למצווה".

    מנגד, בארגון 'יד לאחים' זעמו על הודעת ארגון להב"ה וטענו כי הארגון לוקח קרדיט לא לו. "יד לאחים חשף את ההטבלה על ידי אנשים שנמצאים בכת ועומדים עמו בקשר", אמר אחד הפעילים הערב. "יד לאחים עירב את גדולי ישראל ורבני העיר לצאת למאבק בנושא. יד לאחים הוציא הון עתק על שליחת הודעות סמס לכל תושבי ראשון, מימן את העצרת, תלה מודעות וכו'. לא שייך שבהודעה אחת ימחקו את הפעילות הגדולה של הארגון".



    9 תגובות

    מיין תגובות
    1. 9

      ברוך השם היינו שם והיה קידוש השם גדול ואחדות נפלאה וחבל עכשיו להתעסק במריבות קרדיטים כולם פעלו יחד!

    2. 8

      אחרי ההצלחה הגדולה אין מקום למריבות, אך אני לא מבין את גופשטיין, מה הוא מחליט שהוא אחראי על הכל ולוקח את כל מה שהפעילים של יד לאחים כאילו הוא עשה הכל.

    3. 6

      תעיפו את התמונה הזו, למה אני צריכה צלבים במחשב שלי???

    4. 5

      אסור להראות צלבים בבקשה להסיר את התמונה

    5. 4

      אסור להארות אותם. שקץ תשקצו…..

    6. 2

      חוצפה מבקשים ממכם להוריד תתנצלו ותורידו מה נסגר איתכם????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????