יעלון חוטף אש מראש הממשלה • "ביטחון זה עניין רציני"

    "אי אפשר להביע אמון מלא בהנהגה כשאתה בפנים ולומר את ההפך הגמור כשאתה בחוץ ולכן לא צריך לייחס חשיבות לכל הניגוחים הפוליטיים הללו"
    איתי גדסי No Comments on יעלון חוטף אש מראש הממשלה • "ביטחון זה עניין רציני"

    ראש הממשלה הגיב לדברי שר הביטחון לשעבר • "ביטחון זה עניין רציני. אי אפשר לומר בכנס במינכן לפני ארבעה חודשים שאיראן היא איום קיומי לישראל והיום בכנס בהרצליה לומר שאיראן היא לא איום קיומי לישראל"

    צילום: אוריאל חרמוני
    "אי אפשר להביע אמון מלא בהנהגה כשאתה בפנים ולומר את ההפך הגמור כשאתה בחוץ ולכן לא צריך לייחס חשיבות לכל הניגוחים הפוליטיים הללו"
    12:40
    18.04.24
    אתר קול חי No Comments on ש"ס: הרבי הורה לא לתקוף באיראן • יענקלה ואיתי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הערב (חמישי) להכרזת שר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון בכנס הרצליה על התמודדותו לראשות הממשלה, "ביטחון זה עניין רציני. אי אפשר לומר בכנס במינכן לפני ארבעה חודשים שאיראן היא איום קיומי לישראל והיום בכנס בהרצליה לומר שאיראן היא לא איום קיומי לישראל", אמר נתניהו.

    נתניהו הוסיף וביקר את יעלון: "אי אפשר להביע אמון מלא בהנהגה כשאתה בפנים ולומר את ההפך הגמור כשאתה בחוץ ולכן לא צריך לייחס חשיבות לכל הניגוחים הפוליטיים הללו. מנהיגות אמיתית לא מתכחשת לאיומים, היא רואה אותם נכוחה והיא נערכת לטפל בהם וזה בדיוק מה שנמשיך לעשות ברצינות, באחריות ובשיקול דעת למען ביטחון ישראל".

    כזכור, היום, בכנס הרצליה הצהיר יעלון כי בכוונתו להתמודד על הנהגת המדינה בבחירות הבאות: "בחודש שעבר התפטרתי מתפקידי כחבר כנסת ושר ביטחון, אני מתכוון להתמודד על ההנהגה של מדינת ישראל בבחירות הקרובות. החודשים האחרונים הבהירו לי את פערי התפיסות ביני לבין רה"מ בנימין נתניהו. אני מתכוון להציע חלופה להנהגה הנוכחית, כי אין לנו ארץ אחרת", אמר יעלון.

    "החודשים האחרונים הוסיפו וחידדו עבורי את פערי התפיסות, שנוצרו ביני לבין ראש הממשלה", הוסיף יעלון. "אם יש משהו המדיר שינה מעיניי וגורם לי להיות חרד, אלו לא משאיות הנשק מסוריה ללבנון וגם לא ניסיונותיה של איראן להפעיל נגדנו טרור, בהם יש לישראל יכולת לטפל. מה שמדיר שינה מעיניי אלו הסדקים בחברה הישראלית, הכרסום השיטתי בערכים הבסיסיים, הניסיון לפגוע בחיילי צה"ל, מפקדיו וערכיו באופן המסכן את חוסנו, העובדה שההנגנה הפכה להיות נגררת ומתלהמת".

    "אלפי פניות של אזרחים ישראלים, מכל גווני הקשת הפוליטית, ודאי מחברי ליכוד רבים שמאסו במתרחש, הבהירו לי שיש כמיהה לשינוי", סיפר שר הביטחון לשעבר. "יש תקווה חוצת-מחנות, של הרוב השפוי במדינה, לראות הנהגה ממלכתית, שתוביל את ישראל על פי מצפון ולא על פי תגובות מתלהמות ברשתות החברתיות; שתחדל לנהוג בציניות ולזגזג; שאינה מסתתרת מאחורי שומרי סף שכל ייעודם לשמור על השלטון וכך להחליש את האיזונים והבלמים".



    0 תגובות