יצאתי לחופש תיכף אשוב • המדריך לבחירת חופשה מושלמת

    אז איך בעצם בוחרים חופשת קיץ? יוסי גרז, בעלי חברת 'רוגע נופש' המארגן מזה 16 שנה חופשות קיץ מוצלחות, מסביר לנו מה הפרמטרים החשובים לחופשה מוצלחת, ואיך בוחרים אחת כזו
    צבי הדס No Comments on יצאתי לחופש תיכף אשוב • המדריך לבחירת חופשה מושלמת

    הקיץ מתקרב ואנו מריחים את החופש באוויר, העיתונים עולים על גדותיהם עם פרסומים לחופשות שונות בארץ ובחו"ל, הצפה של יעדים, אטרקציות, טיולים ואנחנו מתחילים להתבלבל

    אז איך בעצם בוחרים חופשת קיץ? יוסי גרז, בעלי חברת 'רוגע נופש' המארגן מזה 16 שנה חופשות קיץ מוצלחות, מסביר לנו מה הפרמטרים החשובים לחופשה מוצלחת, ואיך בוחרים אחת כזו
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    הקיץ מתקרב ואנו מריחים את החופש באוויר, העיתונים עולים על גדותיהם עם פרסומים לחופשות שונות בארץ ובחו"ל, הצפה של יעדים, אטרקציות, טיולים ואנחנו מתחילים להתבלבל

    אז איך בעצם בוחרים חופשת קיץ? יוסי גרז, בעלי חברת 'רוגע נופש' המארגן מזה 16 שנה חופשות קיץ מוצלחות, מסביר לנו מה הפרמטרים החשובים לחופשה מוצלחת, ואיך בוחרים אחת כזו.

    יעד, איפה אנחנו רוצים את החופש שלנו? בארץ או בחו"ל

    חופשה בארץ נדמית לנו כחופשה קלה יותר להשגה, מה שקרוב מרגיש בטוח יותר, אך מתברר שחופשת קיץ בארץ יקרה משמעותית מחופשת קיץ באירופה כיון שעונת התיירות העיקרית ביעדים הפסטורליים האירופאים היא תקופת החורף – עונת הסקי, כך שהנתונים הכלכליים מוכיחים שבמחיר של חופשה בת 4 ימים בארץ, אנחנו יוצאים לחופשה בחו"ל במשך שבוע שלם כולל טיסה ונהנים מהתנתקות ומשינוי אויר ואוירה להתרעננות מושלמת.

    מה אנחנו רוצים?

    לפני שמתחילים בכלל לחפש את הלוקיישן והטיימינג, חשוב להחליט איזה סוג חופשה אנחנו רוצים השנה, חופשה מאורגנת? לצאת עם קבוצה? חופשה זוגית? משפחתית?

    לחופשה מאורגנת יש יתרונות רבים, אין צורך בהכנות מתישות, לא צריך לסחוב אוכל ולהסתדר במשך ימים עם צנצנות מזון קפואות, ניתן לנוח וליהנות עם שפע אוכל, אוירה, טיולים ואטרקציות ללא מאמץ.

    גם אם חשוב לכם שקט ופרטיות, חופשה מאורגנת יכולה להתאים לכם רק מומלץ וחשוב לחפש יעד ותאריך שנותן לכם את מלא השקט והרוגע לחופש שאתם צריכים.

    התקציב

    כדאי מאד להחליט על תקציב מסויים בתחילת הדרך, כך נוכל לצאת לחופשה בראש שקט ולהתנתק מהכל.

    התקציב צריך לכלול את עלויות החופשה עצמה – המלון והטיסה אם החופשה בחו"ל, אטרקציות, טיולים וכמובן מזכרות ומתנות

    בהתאם לתקציב שהגדרנו נחפש חופשה שלא תחרוג מהתקציב המוגדר

    אנו בוחרים יעד אטרקטיבי שיביא אתו את בשורת המיקום והקרבה האסטרטגית ליעדים מעניינים במיוחד, עם גמישות בהתאמת חבילת החופשה עם אפשרות לצאת לחופשה הכוללת חבילת טיולים וטיסות. הקפדנו לבחור מיקום שיתאים גם לכאלו שאינם רוצים להצטרף לחבילת הטיולים ומעוניינים ליהנות עם אטרקציות מקומיות מדהימות כמו רכבת הרים, האומגה הארוכה בעולם, שחיה באגם, מסלולי אופנים, רפטינג ועוד.

    המיקום

    עדיף שהמיקום יהיה מרכזי ונח, אין טעם לנסוע מרחקים ארוכים לכל אטרקציה או טיול, אם האזור עצמו עשיר בחוויות, זה נותן ערך מיוחד לחופשה. במיוחד אם התקציב שלנו מוגבל אין טעם לשלם על נסיעות כשאפשר ליהנות בקרבת המלון. לא פחות חשוב, להקפיד שהמלון ימוקם בסביבה שקטה ואינטימית ואינו הומה וסואן.

    השנה, בחרנו את מלון 'לה ויקינג' בעירה מורזין האלפינית, העירה, מלאת אטרקציות שוויצריות מדהימות, ממוקמת במרחק של 60 ק"מ מז'נבה השוויצרית והינה בגבול צרפת-שוויץ, וכך אנו נהנים מחופשה במחיר של חופשה בצרפת (זול משמעותי) עם כל היתרונות של חופשה בשוויץ.

    המלון "לה ויקינג", מלון בוטיק ומפנק נמצא במעלה האלפים (גובה 1600 מטר) מנותק משאון העירה עם גישה מדהימה באמצעות מערכת רכבלים ייחודית.

    כך הקפדנו לשלב גם אזור אטרקטיבי וגם מלון מפנק ואינטימי.

    תכנון

    אין טעם לחכות לדקה 90, עונת הקיץ היא העונה הבוערת ביותר, וככל שמתקרבים לתאריך, המחירים רק עולים ועולים.

    תכנון מקדים הוא יעיל, החופשה מתחילה כבר מההתארגנות והציפיה והוא הסוד שיעניק קסם ומרגוע לחופשה ויהפוך אותה לחוויה נהדרת שתחרת בזיכרון ותותיר טעם של עוד.

    חשוב מאד להקפיד לנסוע עם חברה המתמחה בארגון נופשים ןטיולים ובעלת נסיון עשיר, כדי להיות בטוחים שמארגנים עבורכם ודואגים לכל הפרטים הטכניים הקטנים והגדולים בצורה הטובה ביותר כדי שתיהנו מכל רגע ותישארו עם טעם טוב מהחופשה.

    דרכונים

    אם אתם יוצאים לחופשה בחו"ל וודאו שהדרכונים שלכם בתוקף, או שתפיקו דרכונים במידה ואין לכם, כדי שתהיו מוכנים ומאורגנים.



    0 תגובות