מאות תושבי ליקווד בעקבות טבעת אבודה • איך זה נגמר?

    האשה המודאגת שהתה יחד עם בני משפחתה בחג באזור המדשאות, כאשר לפתע גילתה שטבעתה היקרה נעלמה
    ישראל פריי No Comments on מאות תושבי ליקווד בעקבות טבעת אבודה • איך זה נגמר?

    אשה שגילתה כי טבעת יהלום בשווי אלפי דולרים אבדה לה, התקשרה לארגון מתנדבים מקומי, שגייס המוני אנשים לחיפושים מרתוניים • רגע לפני יאוש: נמצאה האבדה היקרה

    בית החסידים דגור בליקווד
    האשה המודאגת שהתה יחד עם בני משפחתה בחג באזור המדשאות, כאשר לפתע גילתה שטבעתה היקרה נעלמה
    9:00
    24.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף נ"ו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זה כבר הפך לתופעה: מאות תושבים וארגוני מתנדבים התגייסו לשעות ארוכות של חיפושים בליקווד, לאחר שהוזעקו אמש על ידי אשה תושבת העיר שאיבדה טבעת יהלום בשווי של 8,000 דולרים בפארק מקומי.

    האשה המודאגת שהתה יחד עם בני משפחתה בחג באזור המדשאות, כאשר לפתע גילתה שטבעתה היקרה נעלמה. בני המשפחה החלו בחיפושים קדחתניים אולם לשווא.

    בשלב מסוים החליטו המחפשים להתקשר לארגון החסד 'חברים', זאת לאחר ששמעו כי לפני כשבועיים טיפלו במקרה דומה ומצאו טבעת שנעלמה.

    בארגון הרימו את הכפפה ושיגרו יחידת מתנדבים שהתפרסה על פני על השטח עם פנסים רבי עוצמה על מנת לאתר את האבידה. לאחר כשעה זיהה אחד הצעירים ניצנוץ של יהלום זוהר, וכשהתכופף גילה כי אכן זו הטבעת האבודה.

    בארגון מספרים כי האשה הנרגשת הודתה להם במשך דקות ארוכות לאחר שכבר התייאשה מלמצוא את האבידה. המתנדבים – מרוצים מהג'וב החדש – אומרים בחיוך כי "כל מה שקשור בחסד הם מוכנים להתגייס ולסייע. לעשות שלום בית ולגרום לאושר של אשה זהו דבר גדול".



    0 תגובות