דרעי בגל"צ: "מרטין שלאף תורם המון בסתר ובגלוי לעם ישראל"

    זה כל רכושי וזה מה שיש לי. אין לי חסכונות או חשבונות בנקים או דבר אחר. הכל גלוי ופרוס לפני כל אחד
    ישראל פריי No Comments on דרעי בגל"צ: "מרטין שלאף תורם המון בסתר ובגלוי לעם ישראל"

    דרעי העניק ראיון נרחב לתכניתם של עמית סגל וירון דקל בגל"צ, במהלכו התייחס בהרחבה לסוגיות אישיות בחייו – ביניהם לטענות על רכוש שצבר – ולמינויו של רמי סדן ליו"ר דירקטוריון ערוץ 10

    זה כל רכושי וזה מה שיש לי. אין לי חסכונות או חשבונות בנקים או דבר אחר. הכל גלוי ופרוס לפני כל אחד
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ש"ס אריה דרעי התייחס בראיון לירון דקל ועמית סגל בגלי צה"ל לסוגיות אישיות בחייו, ביניהם לטענות על רכוש שצבר. "יש לי דירה אחת שעליה יש לי משכנתא וזהו", אמר. "זה כל רכושי וזה מה שיש לי. אין לי חסכונות או חשבונות בנקים או דבר אחר. הכל גלוי ופרוס לפני כל אחד".

    את מקורבו איל ההון מרטין שלאף, הגדיר דרעי כ"יהודי טוב" שלא נפל רבב בהתנהלותו: "אני מכיר אותו כבר 30 שנה. חיתנתי את הילדים שלהם, אנחנו בקשרי ידידות. הוא יהודי טוב שתורם לעם ישראל. הוא אדם פרטי ולא חייב כלום לאף אחד. הוא תורם המון בסתר ובגלוי לעם ישראל".

    לסערת מינויו של רמי סדן לראשות דירקטוריון ערוץ 10, התייחס דרעי בהרחבה: "ש"ס תיאבק בכל הכלים שיש לה כדי שסדן לא יהיה יו"ר", הכריז, "אני לא בעל הבית, אני רק יכול להגיד לך שש"ס תיאבק בכל הכלים שיש לה כדי שסדן לא יהיה יושב ראש".

    "תשאלו את דוד ביטן איך הוא הגיע להסכמות עם ערוץ 10 להקפיא את מינוי סדן", הוסיף, "אנחנו בירכנו על כך. מה יהיה עוד שבוע – נראה. רמי סדן הוא לא יושב ראש דירקטוריון מטעם הבעלים אלא מצד הציבור. מי שמינה אותו הייתה הרשות השנייה".



    0 תגובות