הבוקר זה קורה • תכנית 'השפית הבאה' עונה 10 – יוצאת לדרך

    בכל שבוע נבקר בביתה של מתמודדת נוספת שעשתה שינוי תזונתי בחייה ובמטבח שלה
    חדשות קול חי 4 Comment on הבוקר זה קורה • תכנית 'השפית הבאה' עונה 10 – יוצאת לדרך

    הנה זה קורה: הבוקר באחת עשרה, תשע מתמודדות יכנסו אל המטבח, ולאחר מכן, יכניסו אותנו לביתן ולמטבחן • העונה העשירית של התכנית הפופולרית תעמוד בסימן 'מבשלים בריא' • כולכן מוזמנות!

    בכל שבוע נבקר בביתה של מתמודדת נוספת שעשתה שינוי תזונתי בחייה ובמטבח שלה
    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תכף זה יקרה: תשע מתמודדות יכנסו אל המטבח, ולאחר מכן, יכניסו אותנו לביתן ולמטבחן.

    בימים אלה שוקדים בקול חי על העונה העשירית של השפית הבאה, תחרות הבישול הסוחפת שהביאה עונות רבות ומגוונות של בישולי גורמה, מאפים, עונת זוגות ועונת VIP. וכעת מגיעה עונה חדשה ומרגשת שתבריא לכם את המטבח – השפית הבאה עונה 10 – "מבשלים בריא".

    מגמת הבריאות נכנסת למטבחים שלנו וברחבי העולם, הקטניות נכנסות אל התפריט, בין אם הן מונבטות או לא, הקמחים הלבנים מתמעטים במאפים ומפנים את מקומם אל הקמחים המלאים, קמחי השיפון והכוסמין. הירקות על שלל גווניהם נכנסים אל המטבח ותופסים נפח גדול יותר בצלחות האוכל שלנו. הקינואה, הבורגול והקייל הם חברינו החדשים.

    בעונה זו נרצה לחוש את השינויים הללו שמתרחשים באוכלוסיה. יש פעמים שמתעורר בנו הרצון לשינוי, אבל או שאנחנו לא יודעים כלל מניין להתחיל, או שהחשש מכרסם בנו, כיוון שאנחנו לא יודעים את מה נכרסם בארוחתנו הבאה. בעונה זאת של השפית הבאה – מבשלים בריא, תעזור לכן המאזינות להבריא את המטבח שלכן.

    בכל שבוע נבקר בביתה של מתמודדת נוספת שעשתה שינוי תזונתי בחייה ובמטבח שלה. נכיר הרגלי אכילה שונים ומטבחים שונים. יש והשינוי שנפגוש בבתי המתמודדות עדיין חדש וטרי, יש והשינוי התזונתי כבר מוטמע מזה שנים בביתהן.

    מתוך ההכרות עם חייהן של המתמודדות נוכל להתרשם מאורח החיים הבריא, ללמוד טיפים להכנה ובישול, כיצד להשלים חסרי מזון באם קיימים, באילו תחליפים להשתמש, כיצד להפחית סוכר ומלח מהמזון, וכיצד להוסיף פעילות גופנית לחיינו.

    לצוות המגישות הוותיק של התוכנית: רחל פסטג והשפית מירי זורגר, שיבדקו כמובן את המראה והטעם של המנות, מתווספת העונה כוח חיזוק בריאותי ומיוחד: מיכל כץ, דיאטנית קלינית במרכז הרפואי קפלן שירותי בריאות כללית. מיכל תיתן את הפן התזונתי, בריאותי שלה למנה, נשמע ממנה דגשים שכדאי לחדד בתזונה מסוימת ומה ניתן ללמוד ולהפנים בחיינו.

    בעונה זאת נראה ביחד איך אוכל בריא הוא טעים, ויכול להיטיב עם הגוף שלנו. ובעזרת התוכנית נבריא את המטבח שלנו וכתוצאה מכך את חיינו וחיי ילדינו. תחרות השפית הבאה עונה 10 – מבשלים בריא, בימי חמישי בין 11:00 – 12:00, יהיה בריא וטעים.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      הבטיחו לנו תמונות וסירטונים. איפה הם?

      1. אתמול כתבתי תגובה לעורכי האתר, שיקפידו על הכנסת החומר לאתר, וסיננו אותי…..

    2. 3

      קבוצת רפורמים מצומצמת התאספה ל"מנחה" ברחבת הכותל המערבי

    3. 2

      אנחנו הכי מחכים לתחרות השף הבא!
      פי מליון כייף ומעניין:)