בהסכמת ערוץ 10: סדן לא ייכנס לתפקידו עד החלטת בג"צ

    כזכור, ארבעה סגני ראשי ערים מטעם ש"ס, הגישו עתירה דחופה לבג"צ בדרישה להקפיא לאלתר את מינויו של סדן ליו"ר דירקטוריון ערוץ 10 על רקע פרסום התבטאויותיו המקוממות והבלתי נסבלות נגד הציבור המזרחי בישראל
    איתי גדסי 1 Comment on בהסכמת ערוץ 10: סדן לא ייכנס לתפקידו עד החלטת בג"צ

    סאגת סדן מסרבת לרדת מהכותרות • לאחר שבש"ס הבהירו אמש כי המאבק נמשך כרגיל, והיא דורשת את פיטוריו של סדן, הגיעו יו"ר הקואליציה דוד ביטן וח"כ יגאל גואטה להסכמה • כל הפרטים

    צילום: פלאש 90, יוטיוב
    כזכור, ארבעה סגני ראשי ערים מטעם ש"ס, הגישו עתירה דחופה לבג"צ בדרישה להקפיא לאלתר את מינויו של סדן ליו"ר דירקטוריון ערוץ 10 על רקע פרסום התבטאויותיו המקוממות והבלתי נסבלות נגד הציבור המזרחי בישראל
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סאגת סדן מסרבת לרדת מהכותרות: לאחר שבש"ס הבהירו אמש כי המאבק נמשך כרגיל, וש"ס דורשת את פיטוריו של סדן, הגיעו יו"ר הקואליציה דוד ביטן וח"כ יגאל גואטה להסכמה.

    יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן וח"כ יגאל גואטה מטעם סיעת ש"ס הגיעו לסיכום המקובל על דירקטוריון ערוץ 10 ולפיו סדן לא יחל לכהן בתפקידו עד לאחר הכרעת בג"צ בצו הביניים, ועל פי תוכן אותה החלטה.

    לאחר הכרעת בג"צ בצו הביניים בשבוע הבא, ישבו נציגי הסיעות – הליכוד וש"ס, ויגיעו לפתרון מוסכם בעניין המשך מאבקה של תנועת ש״ס. לאור האמור לעיל סיעת ש"ס מקפיאה את מאבקה בעניין זה לעת עתה.

    כזכור, ארבעה סגני ראשי ערים מטעם ש"ס, אריאל בוסו, סגן ראש העיר פתח תקווה, נהורי לחיאני, סגן ראש העיר צפת, צביקה כהן, סגן ראש העיר ירושלים וצוריאל ויקטור קריספל, סגן ראש העיר אלעד, הגישו עתירה דחופה לבג"צ בדרישה להקפיא לאלתר את מינויו של סדן ליו"ר דירקטוריון ערוץ 10 על רקע פרסום התבטאויותיו המקוממות והבלתי נסבלות נגד הציבור המזרחי בישראל.

    בעתירה שהוגשה על ידי המומחה לזכויות אדם ומשפט מנהלי עו"ד אורי קידר, נטען כי: "לא יעלה על הדעת כי מי שמינויו מוסדר בחוק הרשות השניה ותפקידו נושא אופי ציבורי כה מובהק, משמעותי ומרחיק לכת, אשר אחראי באופן ישיר על הכתבת סדר היום הציבורי במדינת ישראל, מגלה כבר במעמד ההתמודדות לתפקיד דעות חשוכות וסדורות המדירות מהשיח הציבורי ציבור שלם, והכל בנימת זלזול שלא נשמעה במחוזותינו זה זמן רב".



    1 תגובות

    מיין תגובות