קבוצת משקיעים חרדים קנו את ה'פיל הלבן' של בני ברק

    שטח הקרקע של הפרויקט 10.4 דונם, ויש עליו זכויות בנייה של כ־50 אלף מ"ר למרכז מסחרי ו־50 אלף מ"ר למשרדים במגדל של כ־40 קומות.
    דוד לזר No Comments on קבוצת משקיעים חרדים קנו את ה'פיל הלבן' של בני ברק

    אין אחד מתושבי עיר התורה והחסידות בני ברק שלא מכיר את הבנין הענק המכונה 'הפיל הלבן' הניצב בצומת הרחובות ז'בוטינסקי – בן גוריון בעיר • 16 שנים עברו מאז נקטעה בנייתו, וכעת הוא נרכש על ידי משקיעים חרדים

    שטח הקרקע של הפרויקט 10.4 דונם, ויש עליו זכויות בנייה של כ־50 אלף מ"ר למרכז מסחרי ו־50 אלף מ"ר למשרדים במגדל של כ־40 קומות.
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אין אחד מתושבי עיר התורה והחסידות בני ברק שלא מכיר את הבנין הענק המכונה 'הפיל הלבן' הניצב בצומת הרחובות ז'בוטינסקי – בן גוריון בעיר. 16 שנים עברו מאז נקטעה בנייתו, וכעת הוא נרכש על ידי משקיעים חרדים.

    על פי הפרסום הבוקר (רביעי) ב'כלכליסט', קבוצת משקיעים בהובלת יזם הנדל”ן מבני ברק, יהודה עמר, זכתה לאחרונה במכרז ורכשה את הפרויקט ב־223 מיליון שקל.

    שטח הקרקע של הפרויקט 10.4 דונם, ויש עליו זכויות בנייה של כ־50 אלף מ"ר למרכז מסחרי ו־50 אלף מ"ר למשרדים במגדל של כ־40 קומות. שורת סכסוכים בין רוכשי הקרקע גרמו לכך שהפרויקט שנהנה ממיקום מרכזי ומנגישות לתחבורה ציבורית לא מומש בזמן הגאות בנכסים המניבים, כשבינתיים בסביבתו נבנו מגדלי משרדים בולטים, בהם מגדלי בסר וצ’מפיון.

    על פי 'כלכליסט', עמר כבר רכש את הפרויקט ב־2007, כשחברת עמירים שבבעלותו וחברת עלרונט שבה החזיקו מרדכי גנץ, אלעזר קמפל ושאול ואהוד ריגר, רכשו את המבנה בכ־120 מיליון שקל. אולם בין החברות פרץ סכסוך והן אף הכריזו על פירוק שותפות. ב־2013 מינה בית המשפט כנאמן את עו”ד אמיר חן ממשרד פישר בכר חן וול אוריון ושות’. לאחר ניסיון לגשר בין הצדדים, ערך חן לאחרונה מכרז שבו הוגשו ארבע הצעות, ובסופו עמר השיג שליטה מחודשת בפרויקט — בכפוף לאישור בית המשפט.

    עוד נטען, כי הקבוצה שמוביל עמר כוללת שלושה אנשי עסקים חרדים משמעותיים: שוקי שרון והאחים ישראל ויעקב ברונר. את תגובותיהם של עמר, שרון והאחים ברונר לא ניתן היה להשיג.



    0 תגובות