הרצוג תוקף: "המשבר עם ארה"ב – בגלל משחקי האגו של נתניהו"

    בנט: "הסיוע האמריקאי נובע מאינטרס משותף, הם רוצים להילחם באיסלאם הרדיקלי ואנחנו חוד החנית שלהם בזה"
    דוד לזר 1 Comment on הרצוג תוקף: "המשבר עם ארה"ב – בגלל משחקי האגו של נתניהו"

    בעקבות המשבר בין הבית הלבן לישראל על רקע הודעת האמריקאים כי הם מתנגדים להגדיל את הסיוע הביטחוני למדינת ישראל • הבוקר תקף יו"ר האופוזיציה יצחק בוז'י הרצוג את ראש הממשלה בנימין נתניהו

    בוז'י הרצוג צילום: פלאש 90
    בנט: "הסיוע האמריקאי נובע מאינטרס משותף, הם רוצים להילחם באיסלאם הרדיקלי ואנחנו חוד החנית שלהם בזה"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות המשבר בין הבית הלבן לישראל על רקע הודעת האמריקאים כי הם מתנגדים להגדיל את הסיוע הביטחוני למדינת ישראל, הבוקר (רביעי) תקף יו"ר האופוזיציה יצחק בוז'י הרצוג את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

    "הסיוע האמריקני חיוני להגנה על אזרחינו ועכשיו, בגלל משחקי האגו של ראש ההמשלה אנחנו מאבדים חלק קריטי ממנו", כתב הרצוג בדף הרשת החברתית שלו.

    לדבריו, "הריב ההזוי עם בעלת הברית החשובה ביותר שלנו מגיע היום לפיצוץ, כעת אזרחי שדרות וקריית שמונה עלולים לשלם את מחיר היהירות של נתניהו וחוסר האחריות שלו בקשר עם ארצות הברית ובמיוחד עם הבית הלבן. אם ישראל תישאר במלחמה הבאה ללא מערכת הגנה אווירית אפשר כבר כעת להקים את ועדת החקירה שתבדוק איך נתניהו מקבל החלטות על ביטחון ישראל".

    גם ח"כ ד"ר נחמן שי, תקף הבוקר ואמר כי "נתניהו מושך ומושך את החבל וסופו להיקרע. ארה"ב הולכת לקראת ישראל שנים ארוכות, אבל אובמה אינו הקופה הרושמת שלנו. יש גבול כמה אפשר להתמקח ולהתווכח ועד כמה ניתן לסכן את יחסי ישראל ארה"ב, להקריב את הקהילה היהודית ואת איפא״ק על מזבח התקציב".

    קודם לכן, הבוקר ב'קול חי' התייחס חבר הקבינט, שר החינוך נפתלי בנט – למשבר ואמר כי "הסיוע האמריקאי נובע מאינטרס משותף, הם רוצים להילחם באיסלאם הרדיקלי ואנחנו חוד החנית שלהם בזה. ולכן מבחינתם זו לא הוצאה אלא השקעה חשובה מאוד, בכדי למנוע טרור על היבשת האמריקאית. זו מערכת יחסים דו כיוונית ולא חד כיוונית".



    1 תגובות

    מיין תגובות