בתוך השבעה: חמותו של הרב לסרי אושפזה במצב קשה

    "שאבא קובר בן זה הדבר הכי קשה שיש, הסדר צריך להיות הפוך, כאן זה התהפך, אבל אנחנו מקבלים הכל באהבה, התברר לנו ש-20 שנה חיינו עם בן אדם צדיק, קשה מאוד"
    יעקב גרודקה 7 Comment on בתוך השבעה: חמותו של הרב לסרי אושפזה במצב קשה

    האסון הקשה בבית משפחת לסרי עדיין טרי וכבר נתבשרו במשפחה על מצבה הקשה של הסבתא, אמא של הרבנית לסרי • התמוטטה לאחר התקף לב וכעת מורדמת ומונשמת במצב קריטי

    "שאבא קובר בן זה הדבר הכי קשה שיש, הסדר צריך להיות הפוך, כאן זה התהפך, אבל אנחנו מקבלים הכל באהבה, התברר לנו ש-20 שנה חיינו עם בן אדם צדיק, קשה מאוד"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האסון הקשה בבית משפחת לסרי עדיין טרי וכבר נתבשרו במשפחה על מצבה הקשה של הסבתא, אמא של הרבנית לסרי.

    הציבור נקרא להעתיר בתפילה לרפואת האשה הצדקנית מרת רגינה מרג'נה בת מסעודה שתחי' שהתמוטטה לאחר התקף לב וכעת מורדמת ומונשמת במצב קריטי.

    כזכור, ביום שישי האחרון טבע בנו בן ה- 21 של הרב לסרי בחוף הים באשדוד ולאחר 48 שעות בהן נלחמו הרופאים על חייו הוא נפטר והשיב את נשמתו לבוראה.

    אחיו של הנפטר, הרב מאיר לסרי, מאנשי החסד בעיר באר שבע, סיפר ב'קול חי' על התחושות הקשות של האובדן ועל הדרך שבה המשפחה מתמודדת עם המציאות, בביטחון ובהרבה אמונה.

    "אנחנו מקבלים הכל באהבה, זה לא פשוט בכלל, הקב"ה נותן כוחות ומתחזקים. אני כל הזמן חושבים על המתנה שהייתה לנו, אח שלנו, לא פשוט בכלל, חשבנו על שאר הדברים, חג שבועות שהוא הלך לטבול בים, הוא הלך לטבול לפני חג שבועות, הים שהוא המקווה הטוב ביותר, הוא הלך להיטהר, הוא היה נשמה גדולה וקדושה, אנחנו מקבלים הכל באהבה", אמר בכאב.

    על התחושות אמר: "זה לא פשוט, באמת לא פשוט, משפחה שכולה, שאבא קובר בן זה הדבר הכי קשה שיש, הסדר צריך להיות הפוך, כאן זה התהפך, אבל אנחנו מקבלים הכל באהבה, התברר לנו ש-20 שנה חיינו עם בן אדם צדיק, קשה מאוד".

    לדבריו, "זה קשה מאוד, אבל אנחנו לא שואלים שאלות על בורא עולם, יש זמן שכתוב 'וידום אהרון', שזה מגיע לבן עצמו הוא מבין כמה זה חשוב הענין של 'וידום אהרון'. אנחנו פשוט לא שואלים ומקבלים הכל מאהבה. אנחנו יודעים כעת כמה צריך להעריך יותר את ריבונו של עולם, אנחנו לא ידענו, פתאום אתה מבין שאנשים מסביבך הם צדיקים, הייתה הלוויה שצדיקים גדולים לא זוכים לה, אלפים הגיעו. אנחנו מקבלים הכל מאהבה, מה שריבונו של עולם נתן לנו זה הכל בגדר מתנה".



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      תהה נשמתו צרורה הצרור החיים , האם בית החיים בבני ברק עדיין פעיל ? חשבתי שכבר סגור לקבורות חדשות.

    2. 6

      בד"ה חמותו של מיכאל לסרי נפטרה

    3. 5

      זה נכון שגם אשתו של הרב, במצב קשה??????? זה יותר מידי!!! ה'!!