נתניהו קושר בין אירועי הטרור, וקורא לאירופה לשתף פעולה

    פריז, בריסל, לונדון, תל אביב, ירושלים, באלי, מומביי, ניו יורק, סן ברנרדינו ועכשיו אורלנדו, ועוד ערים רבות נוספות ספגו את נחת זרועו של אותו כוח רשע
    איתי גדסי No Comments on נתניהו קושר בין אירועי הטרור, וקורא לאירופה לשתף פעולה

    נתניהו נפגש בירושלים עם שגרירי המדינות החברות בנאט"ו, וקרא: "אנו, אנשי העולם התרבותי, חייבים להתאחד כדי להביס את הטרור. אנו מוכנים לסייע לנאט"ו במאבק משותף זה. אנו מוכנים לחלוק את המודיעין שלנו ואת הניסיון שלנו כדי לעזור במאמץ משותף זה"

    צילום: עמוס בן גרשום לע"מ
    פריז, בריסל, לונדון, תל אביב, ירושלים, באלי, מומביי, ניו יורק, סן ברנרדינו ועכשיו אורלנדו, ועוד ערים רבות נוספות ספגו את נחת זרועו של אותו כוח רשע
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש כעת בירושלים עם שגרירי המדינות החברות בנאט"ו. בפתח הפגישה הודה ראש הממשלה לשגרירי מדינות נאט"ו ואמר כי הוא "מצפה להזדמנות הזאת לדון באתגרינו המשותפים, המבוססים על ערכינו המשותפים".

    "אני מבקש להודות לנאט"ו על שהזמנתם את ישראל לפתוח משרד במטה נאט"ו בבריסל. התקשרתי למזכ"ל סטולטנברג באופן מיידי כדי להביע את הערכתי, ואני מבקש לעדכן אתכם שאנו בעיצומו של תהליך פתיחת המשרד בהקדם האפשרי. אנו מייחסים לכך חשיבות רבה מאוד. ישראל עשויה לתרום רבות לנאט"ו, ואני מאמין שלנאט"ו יש הרבה מה לתרום לישראל. התחלנו כבר בתהליך זה, אולם אני חושב שנוכל להרחיב ולהגדיל את שיתוף הפעולה בינינו".

    ראש הממשלה קשר בין המפגש לבין אירועי הטרור האחרונים: "פגישתנו מתקיימת בשעה קשה. לפני יומיים נכנס טרוריסט למועדון באורלנדו ורצח 50 אנשים חפים מפשע, נשים וגברים. האנשים הללו לא עשו כל רע. הם רקדו עם חברים ונהנו ממוזיקה עם יקיריהם. הטרוריסט שרצח אותם הונע משנאה לחירות ופלורליזם.

    "ימים קודם לכן, טרוריסט נכנס לבית קפה בתל אביב ורצח ארבעה אזרחים, גם הם על לא עוול בכפם. הם שתו קפה ונהנו מחגיגות יום הולדת. פריז, בריסל, לונדון, תל אביב, ירושלים, באלי, מומביי, ניו יורק, סן ברנרדינו ועכשיו אורלנדו, ועוד ערים רבות נוספות ספגו את נחת זרועו של אותו כוח רשע. הטרור אינו יודע גבולות וזאת הסיבה ששיתוף הפעולה שלנו במאבק נגד הטרור חייב להיות אף הוא חסר גבולות".

    נתניהו הדגיש: "חובה תמיד להתמודד ולהילחם בטרור, שהוא מתקפה שיטתית וחסרת אבחנה על חפים מפשע. אין לכך כל קשר לזהות הקורבנות. זה מוגדר על בסיס אופי המעשה. המעשה הוא מעשה רשע והוא מבוצע על ידי אנשים בעלי כוונות שטניות, ואנו, אנשי העולם התרבותי, חייבים להתאחד כדי להביס אותו. אנו מוכנים לסייע לנאט"ו במאבק משותף זה. אנו מוכנים לחלוק את המודיעין שלנו ואת הניסיון שלנו כדי לעזור במאמץ משותף זה.

    "בעוד שלושה שבועות אתם תקיימו ועידה חשובה בוורשה. אני מאמין שהמאבק נגד הטרור העולמי חייב להיות, וככל הנראה הוא כבר, חלק מרכזי מסדר יומכם. דעו שישראל מוכנה לסייע בקידום סדר יום זה, ואני משוכנע שאם נפעל יחד, נוכל לבלום את הטרור ואין לי כל ספק שנוכל להכריע את דאע"ש. אני חושב שניתן להכריעו, אני חושב שבאמצעות שיתוף פעולה בינלאומי משמעותי לאורך הקשת הרחבה ביותר, ניתן יהיה לממש יעד זה ואני חושב שאם נפעל יחד, נשיג זאת מהר יותר ונכניע את דאע"ש ואת הטרור מהר יותר".



    0 תגובות