הפצוע ממתחם שרונה הודה למצילו מארגון הצלה

    מפגש מרגש היה ביום שישי האחרון עת הגיע לבקר את אסף רב ארגון 'הצלה' הרה"ג שמואל אליעזר שטרן שליט"א, בליווי מנכ"ל 'הצלה', הרב התעניין בשלומו ובירך את אסף לרפואה שלימה, חיים טובים ולשלום
    שלום בידרמן 1 Comment on הפצוע ממתחם שרונה הודה למצילו מארגון הצלה

    גם מנכ"ל ביה"ח איכילוב אף הודה אישית למנכ"ל 'הצלה' על הטיפול המקצועי והמהיר שאודות לכך הצילו את חייו של אסף והביע את הערכתו הכנה לכלל הכוננים המוסרים את נפשם למען הצלת חיים במקצועיות וזריזות

    מפגש מרגש היה ביום שישי האחרון עת הגיע לבקר את אסף רב ארגון 'הצלה' הרה"ג שמואל אליעזר שטרן שליט"א, בליווי מנכ"ל 'הצלה', הרב התעניין בשלומו ובירך את אסף לרפואה שלימה, חיים טובים ולשלום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אסף בר ישב במסעדה במתחם שרונה וסעד את ליבו, אך לא העלה בדעתו לרגע שהאיש המחוייט, הלבוש בקפידה בחליפה מהודרת, אינו אחר מאשר מחבל נתעב.

    לפתע שלף האיש שמולו אקדח והחל יורה לכל עבר. שני קליעים שעטו היישר אל ראשו של אסף שהחל כורע לארץ כשראשו מדמם. המחבל וחברו המשיכו כאחוזי תזזית במסע הרצח לכל עבר.

    לאחר שניות ספורות החלה לרוץ קריאת חרום במכשירי הקשר של ארגוני ההצלה על אירוע פח"ע (פעילות חבלנית עויינת) במתחם 'שרונה' בתל אביב. כונני ארגוני 'הצלה' שקיבלו את הקריאה שעטו ברכביהם הפרטיים, באופנועי החירום, ובאמבולנסים לעבר המקום.

    אושי שלומוביץ מנכ"ל ארגון 'הצלה' שהגיע במהירות מקסימלית עם אמבולס 'הצלה' נתקל באסף בר כשהוא שרוע ומדמם מראשו. במקצועיות ובזריזות העניק לו טיפול ראשוני ופינה אותו מיידית באמבולנס 'הצלה' לבית החולים איכילוב, שם היו ערוכים לקבל את אסף שמייד הוכנס לחדר הניתוח, בנס עבר הניתוח בהצלחה.

    מנכ"ל ביה"ח איכילוב אף הודה אישית למנכ"ל 'הצלה' על הטיפול המקצועי והמהיר שאודות לכך הצילו את חייו של אסף והביע את הערכתו הכנה לכלל הכוננים המוסרים את נפשם למען הצלת חיים במקצועיות וזריזות.

    מפגש מרגש היה ביום שישי האחרון עת הגיע לבקר את אסף רב ארגון 'הצלה' הרה"ג שמואל אליעזר שטרן שליט"א, בליווי מנכ"ל 'הצלה', הרב התעניין בשלומו ובירך את אסף לרפואה שלימה, חיים טובים ולשלום.

    בסיום הביקור ביקש אסף בהתרגשות עצומה להודות למנכ"ל 'הצלה' ולכוננים הנוספים על הצלת חייו בפרט והצלת הנפשות בכלל במשך כל ימות השנה. היום בחסדי שמים שוחרר אסף בר לביתו לחיים טובים ולשלום.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה לא מפרסמים הכתבה הזו אצל החילונים שיראו מה זה חרדים באמת