סאגת רמי סדן: ש"ס חוזרת להצבעות במליאה

    "ש״ס קמה כדי למגר את תופעות הגזענות, תמשיך להניף את דגל המאבק נגד הגזענות ותפעל לשיפור מעמדם של תושבי הפריפריה והציבור המזרחי במדינה"
    איתי גדסי No Comments on סאגת רמי סדן: ש"ס חוזרת להצבעות במליאה

    מש"ס נמסר כי חברי הכנסת של ש״ס יפעלו בישיבת ועדת הכלכלה שתתכנס ביום רביעי כדי שהועדה תקבל החלטה להדיח את רמי סדן מתפקידו

    צילום: יוטיוב
    "ש״ס קמה כדי למגר את תופעות הגזענות, תמשיך להניף את דגל המאבק נגד הגזענות ותפעל לשיפור מעמדם של תושבי הפריפריה והציבור המזרחי במדינה"
    10:23
    18.04.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on מפתיע: ח"כ לזימי מדברת על "הקונספציה שקרסה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הסערה בהחרמת הדיונים במליאת הכנסת בשל מינוי רמי סדן, מודיעה היום תנועת ש"ס כי היא ממשיכה במאבק לפיטורי רמי סדן מתפקיד יו״ר החדשות של ערוץ 10. אך ללא ציון ההוראה על היעדרות חברי הכנסת של התנועה מההצבעות במליאה.

    יו״ר ש״ס השר אריה דרעי, עדכן את חברי הסיעה בישיבה מיוחדת שכינס בלשכתו בירושלים כי נפגש לפני הישיבה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לשיחה נוספת, ובה דרש שוב את הדחת רמי סדן בשל אמירותיו הגזעניות נגד ש״ס ונגד מצביעי התנועה.

    מש"ס נמסר כי חברי הכנסת של ש״ס יפעלו בישיבת ועדת הכלכלה שתתכנס ביום רביעי כדי שהועדה תקבל החלטה להדיח את רמי סדן מתפקידו.

    כמו כן, קיבלו חברי הסיעה עדכון משפטי בנוגע לעתירה שהוגשה לבג"ץ נגד בחירת סדן. בית המשפט חייב את המדינה להשיב תוך שבוע מדוע לא יוצא צו ביניים נגד המינוי ותוך חודש להשיב מדוע לא יוצא צו על תנאי נגד המינוי של סדן.

    בש״ס מסבירים כי "התנועה יצאה למאבק נגד הדברים החמורים והגזעניים שאמר רמי סדן כדי לעקור מהשורש אמירות כגון אלה שלצערנו קיימות עדיין בקרב ציבורים רבים".

    "ש״ס קמה כדי למגר את תופעות הגזענות, תמשיך להניף את דגל המאבק נגד הגזענות ותפעל לשיפור מעמדם של תושבי הפריפריה והציבור המזרחי במדינה".

    ביום רביעי תתכנס סיעת ש״ס לישיבה נוספת כדי להתעדכן ולהחליט על המשך צעדי המאבק

    בתגובה לביטול ישיבת ועדת הכלכלה היום, ישיבת ועדת הכלכלה בנושא מינוי יו"ר לחברת החדשות בערוץ 10 והבטחת חופש העיתונות בערוצי החדשות המסחריים – תתקיים ביום רביעי בשעה 19:00.

    בהתאם לדרישת יו"ר הוועדה, ח"כ איתן כבל, נשלחו הערב מכתבים אישיים ליו"ר הנבחר של חברת החדשות של ערוץ 10, רמי סדן ולמנכ"ל הערוץ, יוסי ורשבסקי. מכתבים דומים נשלחו גם למנכ"ל חברת החדשות גולן יוכפז, ויו"ר הערוץ מודי פרידמן.



    0 תגובות