אין אפליה: בתי הארחה ביו"ש יזכו למענקים בגובה עד 20%

    ירון רוזנטל מנהל בית ספר שדה כפר עציון: "מדובר בתיקון עוול היסטורי ואפליה מתמשכת שהסתיימה היום"
    דוד קורצוייל No Comments on אין אפליה: בתי הארחה ביו"ש יזכו למענקים בגובה עד 20%

    לאחר שנים של הבטחות מדינת ישראל באמצעות ועדת הכספים העבירה היום תיקון היסטורי • מלונות ובתי הארחה ביהודה ושומרון יזכו למענקים בגובה עד 20 אחוזים בבניית חדרים חדשים כמו שנהוג באזורים אחרים ברחבי הארץ

    צימר | ארכיון צילום: בית ספר שדה כפר עציון
    ירון רוזנטל מנהל בית ספר שדה כפר עציון: "מדובר בתיקון עוול היסטורי ואפליה מתמשכת שהסתיימה היום"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת הכספים העבירה היום תיקון היסטורי לחוק עידוד השקעות הון, בין היתר הוחלט כי עסקים ביהודה ושומרון יקבלו מענק בגובה של עד 20 אחוזים מתכנית השקעות להקמה או הרחבה של חדרי אירוח תיירותיים.

    "מדובר אכן בתיקון היסטורי, במשך שנים מדינת ישראל העניקה את אותן הטבות לגופים תיירותיים הנמצאים בפרוזדור ירושלים, ולמרות שגם אנחנו בגוש עציון נמצאים בקרבת העיר לא נכללנו בתכנית" הסביר היום ירון רוזנטל מנהל בית הספר כפר עציון.

    לאחר 5 שנות מאבק ופנייה לפוליטיקאים רבים הוחלט היום כאמור לתקן את העוול והאפליה. "גוש עציון מהווה שער דרומי לירושלים, בשנים האחרונות הגיעו לתייר באזור גוש עציון למעלה משני מיליון מטיילים, הן מתיירות פנים והן מתיירות חוץ. לא ייתכן שמתחמי תיירות הנמצאים בפרוזדור ירושלים יקבלו מענק ואנחנו הקרובים יותר לעיר לא נקבל, טוב עשתה הממשלה שתיקנה את החוק הישן"

    רוזנטל הוסיף ואמר כי המענקים הללו יתנו רוח גבית לעסקים בגוש לאחר המכות "שחטפו" בצוק איתן ובירידת הביקורים בגל הטרור שעבר. "אנחנו כבר נמצאים בתקופה שקטה ובכל יום יש עוד ועוד הזמנות לצימרים שלנו ובאולם האירועים נערכות חתונות ושמחות כמעט בכל ערב. בזכות המענקים הללו אנחנו בהחלט נוכל להרחיב את היצע החדרים ואת האטרקציות התיירותיות באזור"



    0 תגובות