"שאבא עומד ליד הקבר הטרי של בנו – זה הדבר הכי קשה שיש"

    "הייתי בבית שלי בבאר שבע, בדיוק כשיצאתי מהספר קיבלתי הודעה שאחי נמצא בהחייאה על החוף, קשה מאוד לקבל דבר כזה, מישהו שהיה על החוף דאג שזה לא יופץ בקבוצות לפני שהמשפחה יודעת"
    דוד לזר 4 Comment on "שאבא עומד ליד הקבר הטרי של בנו – זה הדבר הכי קשה שיש"

    בראיון רווי כאב חוזר מאיר לסרי אל הרגע שבו הוא קיבל את ההודעה הקשה ביותר בחייו: "מבצעים כעת בחוף החייאה לאחיך" • "אנחנו מקבלים הכל באהבה, מה שהקב"ה נותן זה מתנה" • הראיון המלא והמצמרר

    "הייתי בבית שלי בבאר שבע, בדיוק כשיצאתי מהספר קיבלתי הודעה שאחי נמצא בהחייאה על החוף, קשה מאוד לקבל דבר כזה, מישהו שהיה על החוף דאג שזה לא יופץ בקבוצות לפני שהמשפחה יודעת"
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משפחתו של מזכה הרבים הרב מיכאל לסרי נפרדה אמש בכאב רב מבנם הבחור שמעון יוחאי לסרי ז"ל שטבע ביום שישי במימי הים באשדוד, לאחר שהגיע למקום בכדי להיטהר לקראת חג השבועות.

    הבוקר (שני) סיפר אחיו של הנפטר, מאיר לסרי, מאנשי החסד בעיר באר שבע, על התחושות הקשות של האובדן ועל הדרך שבה המשפחה מתמודדת עם המציאות, בביטחון ובהרבה אמונה.

    "בוקר קשה, אחרי ההלוויה אמש", אמר לסרי למרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי', "אנחנו מקבלים הכל באהבה, זה לא פשוט בכלל, הקב"ה נותן כוחות ומתחזקים. אני כל הזמן חושבים על המתנה שהייתה לנו, אח שלנו, לא פשוט בכלל, חשבנו על שאר הדברים, חג שבועות שהוא הלך לטבול בים, הוא הלך לטבול לפני חג שבועות, הים שהוא המקווה הטוב ביותר, הוא הלך להיטהר, הוא היה נשמה גדולה וקדושה, אנחנו מקבלים הכל באהבה", אמר בכאב.

    על התחושות אמר: "זה לא פשוט, באמת לא פשוט, משפחה שכולה, שאבא קובר בן זה הדבר הכי קשה שיש, הסדר צריך להיות הפוך, כאן זה התהפך, אבל אנחנו מקבלים הכל באהבה, התברר לנו ש-20 שנה חיינו עם בן אדם צדיק, קשה מאוד".

    לדבריו, "זה קשה מאוד, אבל אנחנו לא שואלים שאלות על בורא עולם, יש זמן שכתוב 'וידום אהרון', שזה מגיע לבן עצמו הוא מבין כמה זה חשוב הענין של 'וידום אהרון'. אנחנו פשוט לא שואלים ומקבלים הכל מאהבה. אנחנו יודעים כעת כמה צריך להעריך יותר את ריבונו של עולם, אנחנו לא ידענו, פתאום אתה מבין שאנשים מסביבך הם צדיקים, הייתה הלוויה שצדיקים גדולים לא זוכים לה, אלפים הגיעו. אנחנו מקבלים הכל מאהבה, מה שריבונו של עולם נתן לנו זה הכל בגדר מתנה".

    איך אביך שמתמיד משמח את הלבבות, איך הוא פתאום מתמודד עם צער כזה?

    "הוא מחזק אותנו, גם כשקיבל את ההודעה היה בזיכוי הרבים בדימונה, היה שם כל החג, במוצאי החג שלחנו לו את ההודעה יחד עם אנשים שהיו איתו. והם סיפרו לנו שדווקא הוא חיזק אותם".

    עוד הוא סיפר כי "בהלוויה, הראשל"צ דיבר עם אבי בצד, ואמר לו 'תדע לך, אתה משמח אנשים וכל מה שהקב"ה עושה זה בכדי לשמח אותך בסוף, תמשיך לשמח את האנשים'. זה קשה מנשוא שאבא קובר ועומד ליד הקבר הטרי שלו".

    הוא ניצל את ההזדמנות ואמר: "במיוחד בזמנים האלו שזה ימים לא פשוטים, אני קורא לכל הבחורים שהולכים לים – ללכת רק למקום שיש שם מציל, כתוב שאסור ללכת למקום של סכנה. אני גם רוצה להודות לאנשים שעשו עבודות קודש, 45 דקות ישבו בחוף, לא מובן מאילו. בן אדם רגיל היו משאירים אותו ככה. כאן עשו ניסיונו ושלחו אותו לבית החולים במצב מאוד מאוד קשה, אבל כנראה הזמן שלו היה להפטר ביום חג שבועות שזה יום קדוש מאוד".

    היכן היית כששמעת על הבשורה הקשה?

    "הייתי בבית שלי בבאר שבע, בדיוק כשיצאתי מהספר קיבלתי הודעה שאחי נמצא בהחייאה על החוף, קשה מאוד לקבל דבר כזה, מישהו שהיה על החוף דאג שזה לא יופץ בקבוצות לפני שהמשפחה יודעת", מספר האח השכול.

    "התחלנו להתפלל באותו רגע", ממשיך מאיר לספר על הרגעים הדרמטיים בחייו, "כל אחד תפס את הפינה שלו והתחיל להתפלל. עד שקיבלנו הודעה שפינו אותו לבית החולים במצב קשה, וזה היה נס אחד גדול, לא היה מציל בחוף ולקח זמן עד שהגיעו אנשים שעברו במקרה בחוף והתחילו לעשות החייאה, אחר כך הגיעו צוותי ההצלה והמשיכו במאמצים".

    האזינו לראיון המלא:



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      איזה אמונה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
      זה בכלל לא פשוט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2. 3

      כואבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב. ת.נ.צ.ב.ה

    3. 2

      מסכנים…. אמא שלי אחות וחמותו של הרב לסרי שוכבת במחלקה שלה, רק תפילות יצילו את עם ישראל מהצרות הקשות
      להיות חזקים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    4. 1

      שיבולע המות לנצח
      והקב"ה ימחה דמעה מעל כל פנים
      שולחים לרב ולמשפחתו הצדיקים את תנחומינו