"צר לי עליך אחי" • הלוויה קורעת לב לבנו של מזכה הרבים

    "שמעון תסלח לנו שלא הערכנו אותך מספיק, תהיה מליץ טוב בעדנו ובעד אמא ובעד אבא שימשיך לזכות את הרבים, והכל יהיה לעילוי נשמתך"
    יעקב גרודקה 6 Comment on "צר לי עליך אחי" • הלוויה קורעת לב לבנו של מזכה הרבים

    בבני ברק הובא הלילה למנוחות הבחור החשוב שמעון יוחאי לסרי ז"ל בנו של מזכה הרבים הרב מיכאל לסרי שמעון יוחאי בן ה-21 • "צר לי עליך אחי, צר לי כי נעמת לי מאוד, תמיד הוא היה הולך עם ספרי מוסר"

    "שמעון תסלח לנו שלא הערכנו אותך מספיק, תהיה מליץ טוב בעדנו ובעד אמא ובעד אבא שימשיך לזכות את הרבים, והכל יהיה לעילוי נשמתך"
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בבני ברק הובא הלילה (שני) למנוחות הבחור החשוב שמעון יוחאי לסרי ז"ל בן ה-21, בנו של מזכה הרבים הרב מיכאל לסרי, לאחר שטבע ביום שישי בחוף הים באשדוד, ובחג השבועות נפטר בבית החולים ברזילי באשקלון.

    ההלוויה יצאה מביתו שברחוב חזון איש בבני ברק אל בית החיים פונוביז' בעיר. הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף הספיד ראשון, לאחר שהגיע במיוחד מירושלים על מנת להשתתף במסע ההלוויה הכואב. לאחר מכן הספידהו ראש ישיבת 'כנסת ישראל' – הישיבה בה למד באשדוד – הגאון רבי מאיר מוגרבי, ואחיו ר' מאיר לסרי.

    "הבן הזה בא לעולם, תיקן את התיקון שלו והנה הוא סיים את התיקון שלו והלך לבית עולמו ולכן תתחזק ותמשיך לזכות את הרבים", אמר הראשון לציון רבי יצחק יוסף.

    ראש הישיבה הרב מוגרבי ספד לתלמידו ושיבח את לימודו הרב בספרי המוסר, וכן את יכולתו המיוחדת לשמח את הסובבים אותו: "כולם בישיבה אהבו אותך, היית כולך חסד, תמיד דאגת לעזור לשני, תמיד להעניק ולתת לשני, זהו אסון נורא ואיום לכולנו", אמר ראש הישיבה כשהוא ממרר בבכי.

    אחרון הדוברים היה אחיו של הנפטר, מאיר לסרי, כאשר האב הרב מיכאל לא הספיד עקב הקושי הרב שפקד אותו. בפתח דבריו אמר האח בבכי "צר לי עליך אחי, צר לי כי נעמת לי מאוד, תמיד הוא היה הולך עם ספרי מוסר, תמיד רצה לדעת עוד".

    לקראת סיום דבריו אמר האח: "שמעון תסלח לנו שלא הערכנו אותך מספיק, תהיה מליץ טוב בעדנו ובעד אמא ובעד אבא שימשיך לזכות את הרבים, והכל יהיה לעילוי נשמתך".

    לאחר שעיין לא נותרה יבשה במעמד הקשה הובא שמעון יוחאי ז"ל למנוחות בשעת לילה מאוחרת.

    צפו והאזינו:



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      אני משטטף בצער וביגון בכיתי כששמעתי שהבן של מזכה הרבים הגעון טבע אך צריך ליזכור שכל הבא לטובה

      1. אני גם!!
        ההיתי בשוק ולא יכלתי לדבר המון זמן מרוב שוק!!
        ה' ירחם על משפחת לסרי ושבקרוב נזכה תחיית המתים אמן!!!

    2. 4

      שלא תדעו עוד צער!

    3. 3

      שלא תדעו עוד צער ושהיה לכם רק נחת שתחיו בשלום ובשלווה

    4. 2

      'ה נתן 'ה לקח אני מישתתף בצערכם תנוחמו מין השמים