50 בני אדם נורו למוות על ידי מחבל שנשבע אמונים לדאע"ש

    האם מחדלי ביטחון הם אלו שגרמו לאירוע החמור? ברשת CBS דווח כי הרשויות האמריקאים היו במעקב אחרי המחבל חמש שנים. גורם בכיר אמר כי "נפתחו נגדו שתי חקירות - ונסגרו בשל חוסר בראיות"
    שלמה ריזל 11 Comment on 50 בני אדם נורו למוות על ידי מחבל שנשבע אמונים לדאע"ש

    50 בני אדם נרצחו הבוקר בטבח אכזרי באורלנדו, פלורידה, על ידי עומאר מטין בן ה-29, מחבל שנשבע אמונים לדאע"ש • המחדל: הרשויות היו במעקב אחרי המחבל חמש שנים • נתניהו: "משתתפים בצערן של המשפחות"

    האם מחדלי ביטחון הם אלו שגרמו לאירוע החמור? ברשת CBS דווח כי הרשויות האמריקאים היו במעקב אחרי המחבל חמש שנים. גורם בכיר אמר כי "נפתחו נגדו שתי חקירות - ונסגרו בשל חוסר בראיות"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אירוע הירי החמור ביותר בתולדות ארצות הברית: 50 בני אדם נרצחו הבוקר (ראשון) ועוד רבים נפצעו – בטבח אכזרי באורלנדו, פלורידה, על ידי עומאר מטין בן ה-29, מחבל שנשבע אמונים לדאע"ש.

    סוכנות הידיעות "אל-אמעאק" המזוהה עם דאעש פרסמה כי על פי גורם בארגון – המחבל שביצע את הטבח – משתייך לארגון. בדיווח נכתב כי "ההתקפה החמושה בעיר אורלנדו שבפלורידה, ושכתוצאה ממנה נהרגו ונפצעו יותר מ-100 בני אדם, בוצעה על ידי לוחם 'המדינה האיסלאמית'".

    הערב דווח ברשת NBC, כי דקות לפני הירי, התקשר המחבל למוקד החירום 911 ונשבע אמונים לדאע"ש.

    המחבל

    המחבל

    סמוך לשעה 02:00 (שעון ארה"ב), פתח המחבל באש אוטומטית ללא הבחנה על יושבי אולם בילויים מקומי, כשלאחר הירי הוא ניסה לקחת מספר בני ערובה – אך לבסוף חוסל.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם בצאת השבת הודעת תנחומים שבה הוא כתב כי "בשם ממשלת ישראל ואזרחי ישראל, אני שולח את תנחומינו הכנים לעם האמריקני, בעקבות המתקפה הנפשעת אמש – ישראל ניצבת כתף אל כתף לצדה של ארצות הברית בשעה טרגית זו. אנו משתתפים בצערן של משפחות הקורבנות ושולחים איחולי החלמה שלמה ומהירה לפצועים".​

    נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, העביר הערב אגרת תנחומים בעקבות הטבח באורלנדו אל נשיא ארצות הברית ברק אובמה בה כתב: "אנו שוב חשים בכאב האיום בעקבות האובדן הקשה של חיי אדם, הכאב הקשה למראה דמם השפוך של צעירים חפים מפשע. אין נחמה עבור אלה אשר יקיריהם נקרעו מהם ברגע אחד באמצע החיים. בשם העם בישראל, אני מבקש לשלוח אליך את תנחומינו למשפחות הקורבנות ואת תפילותינו להחלמה מהירה של הפצועים".

    האם מחדלי ביטחון הם אלו שגרמו לאירוע החמור? ברשת CBS דווח כי הרשויות האמריקאים היו במעקב אחרי המחבל חמש שנים. גורם בכיר אמר כי "נפתחו נגדו שתי חקירות – ונסגרו בשל חוסר בראיות".

    על הדיווחים, המחבל בנולד ניו יורק וכי הוא עבד למחייתו כמאבטח.



    11 תגובות

    מיין תגובות
    1. 11

      הייתי רוצה לראות את התגובה הבאה מפי אחד הבכירים הישראלים: "ישראל מגנה את הפיגוע בפלורידה, ומצפה משני הצדדים לגלות איפוק ולחזור לשולחן המו"מ…"

    2. 10

      מספר לא נתפס, של הרוגים שנהרגו ע"י מחבל בודד.

    3. 8

      במקרה זה רואים איך ה' שומר עלינו. במתחם שרנה שתי מחבלים הורגים 4 בני אדם,
      בניו יורק מחבל אחד הורג 50 בני אדם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! הנתונים זועקים – להאמין.
      אז מה תאמרו אלוקים שאוהב את היהודים שומר עלינו, אין לנו מה לפחד. אנחנו בידיים טובות.

      1. עוד אחד שמבין בדיוק מה אובמה הולך לעשות !!

    4. 6

      לשרית, זה לא בניו יורק זה באורלנדו, פלורידה

      1. העיקר התוכן –
        כל השאר אין לו ערך כלל ועיקר !!!!!!!!!!!!!!!