המפכ"ל בכותל: "לרוב המשטרות בעולם אין מורכבות כזו"

    התשובה שלנו לטרוריסטים ולארגוני הטרור הינה המשך שגרת החיים ולשם כך כל כוחות הביטחון והמשטרה עושים את כל מה שהם יכולים כדי לשמור על הציבור
    איתי גדסי No Comments on המפכ"ל בכותל: "לרוב המשטרות בעולם אין מורכבות כזו"

    על רקע פיגע הטרור בתל אביב, ולקראת חג השבועות, נערכים במשטרת ישראל בכוחות מתוגברים ברחבי הארץ בכלל ובירושלים בפרט • ארדן: "לקראת הרמדאן אנו רוצים לאפשר לציבור המתפללים כאן בירושלים את חופש הפולחן והתפילה ולכן המשטרה נערכה כדי לאפשר זאת"

    התשובה שלנו לטרוריסטים ולארגוני הטרור הינה המשך שגרת החיים ולשם כך כל כוחות הביטחון והמשטרה עושים את כל מה שהם יכולים כדי לשמור על הציבור
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דריכות בירושלים לקראת החג: השר לביטחון פנים גלעד ארדן והמפכ"ל רוני אלשיך כינסו מסיבת עיתונאים בכותל המערבי, בה עמדו על ההיערכות בבירה, ועל ההתמודדות עם האיומים הביטחוניים.

    "אנחנו מוכנים כל הזמן. ההבחנה שאנחנו עושים בין טרוריסטים לבין אזרחים, שלא נתבלבל, זו משימה חריגה. ברוב המשטרות בעולם אין מורכבות כזו", אמר המפכ"ל, והסביר את מורכבות הימים הקרובים, באשר "חג שבועות נופל בתוך הרמדאן, וככל שהאזרחים רוצים, כולם רוצים לחגוג את החגים שלהם. אנחנו לוקחים בחשבון את מרכיבי הביטחון, את שלום הציבור, דוחק שלא יגרום לאסון וקבלת ההחלטות. אנחנו נותנים יותר תחושת ביטחון גם באזורים שאין בהם חשש לפיגוע, ויש לזה מחיר משטרתי".

    גם השר לביטחון פנים דיבר על האתגר: "אנו כעת בתקופה מאוד רגישה, מצד אחד חג שבועות שבו מאות אלפי מתפללים בכל רחבי המדינה יעשו את תיקון ליל השבועות גם כאן בעיר העתיקה ובכותל, ומצד שני התחיל השבוע חג הרמדאן והיום יגיעו לירושלים עשרות אלפי מוסלמים.

    "אנו לאחר פיגוע קשה מאוד בתל אביב. אנו קוברים היום חלק מנרצחי הפיגוע ובהזדמנות הזו אני שולח תנחומים למשפחות ההרוגים ואיחולי החלמה לפצועים. התשובה שלנו לטרוריסטים ולארגוני הטרור הינה המשך שגרת החיים ולשם כך כל כוחות הביטחון והמשטרה עושים את כל מה שהם יכולים כדי לשמור על הציבור".

    הוא הוסיף כי "לקראת הרמדאן אנו רוצים לאפשר לציבור המתפללים כאן בירושלים את חופש הפולחן והתפילה ולכן המשטרה נערכה כדי לאפשר זאת".

    לסיום, קרא לציבור "לשמור על ערנות ולדווח למשטרה על כל דבר חשוד. אלפי שוטרים ושוטרות ולוחמים ולוחמות של כוחות הביטחון לא יעשו את חג עם משפחתם. הם ייפרסו כאן בירושלים ובכל רחבי מדינה כדי לאפשר לאזרחי במדינה את שגרת יומם ולחגוג את החג. זה החוסן שלנו וזו התשובה שלנו לטרוריסטים".

    בעקבות הפיגוע בתל אביב ברביעי, הוטל אמש כתר על הכפר ממנו יצאו המחבלים, במסגרתו פעלו גם כוחות צה"ל וביצעו מעצרים בכפר יטא, וכוחות צה״ל בשיתוף המנהל האזרחי ביצעו מיפוי הנדסי של בית המחבל השני שביצע את פיגוע הירי בתל אביב.



    0 תגובות