ד"ר ותומך שלום עכשיו • מיכאל פייגה נרצח בשרונה ומובא למנוחות

    מי ייתן וקורבונות הפיגוע - עידו בן ארי, אילנה נבעה, מיכאל פייגה ומילה מישייב, יהיו האחרונים ושאזרחי ישראל יזכו למנהיגות אמיצה, שלצד המאבק בטרור, תדע לנסות כל נתיב
    ישראל פריי 3 Comment on ד"ר ותומך שלום עכשיו • מיכאל פייגה נרצח בשרונה ומובא למנוחות

    הלוויתו של ד"ר מיכאל פייגה מנרצחי הפיגוע תתקיים היום, יום ששי, בשעה 13.00, בבית העלמין ברחובות • פייגה היה סוציולוג-אנתרופולוג במרכז למורשת בן-גוריון באוניברסיטת בן-גוריון בנגב וראש המסלול ללימודי מדינת ישראל באוניברסיטה, ותומך בארגון 'שלום עכשיו'

    מי ייתן וקורבונות הפיגוע - עידו בן ארי, אילנה נבעה, מיכאל פייגה ומילה מישייב, יהיו האחרונים ושאזרחי ישראל יזכו למנהיגות אמיצה, שלצד המאבק בטרור, תדע לנסות כל נתיב
    16:30
    25.04.24
    איתי גדסי No Comments on ירושלים: אלפי בני ישיבות מעדת תימן התכנסו לשמחת חג

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר תיערך הלווית ד"ר מיכאל פייגה מנרצחי הפיגוע בשרונה מרקט. פייגה, בן 58 מרמת גן, היה בין הסועדים במתחם, עת יריות המחבלים השיגו אותו, כשהוא נורה מטווח קרוב, ונפטר במקום. הלוויתו תתקיים בשעה 13.00, בבית העלמין ברחובות.

    ארגון 'שלום עכשיו' הוציא הודעה מיוחדת עם היוודע זהות הנרצחים בפיגוע. "כאבנו לגלות הבוקר בין שמות הנרצחים בפיגוע, גם את שמו של ד"ר מיכאל פייגה (58) מרמת גן, שהיה תומך שלום עכשיו ואף כתב מחקרים וספרים שעסקו בפעילות התנועה".

    ד"ר מיכאל פייגה היה סוציולוג-אנתרופולוג במרכז למורשת בן-גוריון באוניברסיטת בן-גוריון בנגב וראש המסלול ללימודי מדינת ישראל באוניברסיטה. מחקריו עסקו בחקר הזיכרון וההנצחה.

    ספרו "שתי מפות לגדה", התפרסם ב-2002 כספר חשוב שזכה בפרסים, העוסק בוויכוח על עתידם של השטחים, ההתנהלויות והיחסים עם הפלסטינים ובתנועות הפוליטיות "גוש אמונים" ו"שלום עכשיו".

    בארגון הוסיפו "מי ייתן וקורבונות הפיגוע – עידו בן ארי, אילנה נבעה, מיכאל פייגה ומילה מישייב, יהיו האחרונים ושאזרחי ישראל יזכו למנהיגות אמיצה, שלצד המאבק בטרור, תדע לנסות כל נתיב, להפוך כל אבן ולהיענות בחיוב לכל יוזמת שלום, במטרה לסיים את סכסוך הדמים בינינו לבין שכנינו הפלסטינים".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      עם כל הצער , זו לא הפעם הראשונה שהטרור פוגע בדיוק באנשים המגינים על הפורעים ודורשים את שלומם

    2. 1

      זה מדהים כל פעם מחדש. ברגע שנרצח תומך של שלום עכשיו, שתומך בשלום עם גדולי המרצחים ימ"ש ונרצח על ידם, זה כנראה אומר משהו. אבל ב"שלום עכשיו" כשעדיין הדם לא יבש, כבר מבקשים להמשיך ביוזמות השלום המעודדות את המחבלים ובגודל חוצפתם מכנים את אי התקדמות היוזמות המדיניות 'אם כל הפיגועים'…. עולם הפוך ראיתי! עד מתי?????????????