דרמה לילית: בג"צ דחה את הדרישה לניתוח גופת הנרצחת בפיגוע

    אילנה הותירה אחריה בעל וארבעה ילדים, שלא זו בלבד שעולמם חרב עליהם עם מות יקירתם, נאלצו להתמודד עם דרישת הנתיחה
    ישראל פריי 4 Comment on דרמה לילית: בג"צ דחה את הדרישה לניתוח גופת הנרצחת בפיגוע

    בית המשפט צידד בעמדת המשפחה, וסירב לאשר את נתיחת גופת אילנה נבעה • "הם התחננו לקבור אתמול את המנוחה, זה כל מה שהם ביקשו. הם שבו ואמרו – לא לקבור אותה הלילה זה כאילו פוקד אותם אסון שני"

    אילנה הותירה אחריה בעל וארבעה ילדים, שלא זו בלבד שעולמם חרב עליהם עם מות יקירתם, נאלצו להתמודד עם דרישת הנתיחה
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתום דיון לילי ממשוך, הכריעו שופטי בג"ץ שלא לקבל את דרישת המשטרה לבצע ניתוח שלאחר המוות בגופת אילנה נבעה שנרצחה בפיגוע בשרונה מרקט. היא תבוקר למנוחת עולמים.

    אילנה היא אחת מארבעת נרצחי הפיגוע, אך היחידה עליה לא נמצאו סימני קליעים. על מנת לבדוק את סיבת המוות המדויקת – בין היתר על מנת לדעת האם תוכר על ידי הביטוח לאומי כנפגעת בעולות איבה – דרשה המשטרה לבצע נתיחה בגופתה. בני המשפחה התנגדו בתוקף, ועתרו לבית המשפט.

    אילנה הותירה אחריה בעל וארבעה ילדים, שלא זו בלבד שעולמם חרב עליהם עם מות יקירתם, נאלצו להתמודד עם דרישת הנתיחה. "הם התחננו לקבור אתמול את המנוחה, זה כל מה שהם ביקשו. הם שבו ואמרו – לא לקבור אותה הלילה זה כאילו פוקד אותם אסון שני", סיפר פרקליטם עו"ד גיא נוף לחדשות 2. "התחננו כל הזמן. התחננו בפני המשטרה שירחמו עליהם ויתנו להם לקבור אותה. אין לי טענות כלפי אף אחד, אבל אני כן מבקר את הקצב שבו מתקבלות ההחלטות וצריך לעשות את זה ברגישות. כולם שבורים ומרוסקים מהסיפור".

    מהמחלקה המשפטית של זק"א, שהייתה מעורבת בהליך המשפטי, נמסר כי "לאחר התייעצות עם פרקליט המדינה ונציגי המכון לרפואה משפטית, החליטה המדינה לערער לבג"ץ ולבקש נתיחה".

    למשפחתה של אילנה נותר יום אחד לשבת עליה שבעה. יהי זכרה ברוך.



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      היה לה חנות ביצים בכיכר אדלר בב"ב