הגר"ד יוסף: 'קול חי' הוא רדיו טהור הנשמע לקול גדולי ישראל

    אני רוצה לברך את רדיו קול חי, שהוא רדיו על טהרת הקודש, מתייעצים עם גדולי ישראל, ויש שם הרבה הרבה שיעורי תורה
    ישראל פריי 3 Comment on הגר"ד יוסף: 'קול חי' הוא רדיו טהור הנשמע לקול גדולי ישראל

    חבר מועצת החכמים השתתף באירוע סיום מסכת ללומדי הדף היומי, ונשא דברים נרגשים בשבח רדיו 'קול חי' • הגר"ד חשף: גם אני מאזין לשיעורו של הרב מילצקי • "רדיו של תורה": הדברים המלאים

    אני רוצה לברך את רדיו קול חי, שהוא רדיו על טהרת הקודש, מתייעצים עם גדולי ישראל, ויש שם הרבה הרבה שיעורי תורה
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רגע לפני חג מתן תורה, נערך סיום מסכת חגיגי של משתתפי השיעור הגדול בעולם, המשודר מדי בוקר ברדיו 'קול חי'. הסיום נערך בבית הכנסת חסדי נפתלי בשכונת הר נוף בירושלים, והועבר בשידור חי ברדיו 'קול חי', כחלק מיום שידורים שהוקדש כולו לכבוד התורה ולומדיה.

    האורח בסיום היה רבה של השכונה וחבר מועצת החכמים הגאון רבי דוד יוסף, שנשא מילים חמות על התחנה, ושיבח את היותה שופר להשמעת קול התורה וערוץ תקשורת הנשמע להוראות גדולי ישראל.

    "אני רוצה לברך את רדיו קול חי, שהוא רדיו על טהרת הקודש, מתייעצים עם גדולי ישראל, ויש שם הרבה הרבה שיעורי תורה", אמר הגר"ד יוסף, "זהו רדיו טהור, הם נזהרים מאד מאד – וזה לא פשוט היום להיזהר בהלכות לשון ורכילות".

    הרב גילה כי הוא עצמו מצטרף לעתים לשיעור המשודר בשעות הבוקר המוקדמות. "אני עצמי לא פעם נמנה על משתתפי השיעור. זה קורה כשאני קם באשמורת הבוקר, אני נוטל ידיים, אומר ברכות התורה ופסוקי ברכת כהנים, ונהנה מאד. אפילו בלי ספר לפניי, רק לשמוע הסבר נפלא, ומרתק, אה, כזה שיעור להתחיל את היום, בזה אנחנו מראים שהתורה היא התכלית שלנו. כך מתחילים את היום".

    הרב – כמו גם יתר הדוברים – קשרו כתרים לשבח מגיד השיעור הרה"ג בנימין מילצקי, שזכה להפיץ תורה בשיעור הענק, ולהעביר מדי בוקר את הדף היומי בכישרון, בהתמדה בבקיאות ובעיון.

    באירוע נטלו חלק מאות משתתפים, והוא הונחה על ידי מנהל התכניות ב'קול חי' בצלאל קאהן. את המוזיקה השמיעו ר' אסף קליין והזמר אבי מילר.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      נכון קול חי הוא הרדיו החרדי היחיד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! את התואר הזה קיבל לאחר פטירת מרן הרב עובדיה יוסף שרדיו מסיום החליט לעבור מגזר אחר וד"י…

    2. 2

      חבל! חבל! שהתחנה ממשכיה ברמיסת הטהרה שעליה גדלנו. חבל שהיא בחרה לטשטש כל גבול אפשרי בענים הנשים, ולשווק כאילו זה נורמליזציה.