תיעוד • דרעי נכנס הלילה לקבר יוסף: למה שאר הח"כים הבריזו?

    גם חבר מועצת חכמי התורה הגאון הגדול הרב דוד יוסף שהוזמן לשאת דברים, לא משתתף. בש"ס מסבירים כי שר הדתות אזולאי וכן ח"כ מרגי שוהים בימים אלו בחו"ל ולכן לא נטלו חלק בסיור.
    איתי גדסי No Comments on תיעוד • דרעי נכנס הלילה לקבר יוסף: למה שאר הח"כים הבריזו?

    בהזמנת ראש מועצת שומרון יוסי דגן ותחת אבטחה כבדה נכנס הערב שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי יחד עם צוות לשכתו וח"כ בן צור לתפילה בקבר יוסף הצדיק בשכם • כל הפרטים בפרסום ראשון

    גם חבר מועצת חכמי התורה הגאון הגדול הרב דוד יוסף שהוזמן לשאת דברים, לא משתתף. בש"ס מסבירים כי שר הדתות אזולאי וכן ח"כ מרגי שוהים בימים אלו בחו"ל ולכן לא נטלו חלק בסיור.
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים אריה דרעי מלווה בחבר כנסת יואב בן צור נכנס הלילה (רביעי) לתפילה בקבר יוסף בשכם, תחת אבטחה כבדה.

    מלווה בראש מועצת שומרון יוסי דגן, הגיע יו"ר ש"ס אריה דרעי מלווה ברעייתו ובצוות לשכתו, ח"כ בן צור, סגן ראש עיריית פתח תקווה אוריאל בוסו, יו"ר רשת מעיין החינוך חיים ביטון ופעילי ש"ס נוספים, לתפילה בקבר יוסף, אשר כללה ארוחת ערב ביקב הר ברכה. כשלאחריה יצאו השר והפמלייה לתפילה בקבר יוסף.

    הסיור אורגן על ידי המועצה האזורית שומרון והעומד בראשה יוסי דגן, לכבוד ספירת נצח שביסוד. ואליה הוזמנו חברי הכנסת וצוות העוזרים. עם זאת, למרות שכל חברי הכנסת של ש"ס הוזמנו לסיור, רק יו"ר הסיעה חבר הכנסת בן צור נוטל בו חלק.

    גם חבר מועצת חכמי התורה הגאון הגדול הרב דוד יוסף שהוזמן לשאת דברים, לא השתתף בסופו של דבר. בש"ס מסבירים כי שר הדתות אזולאי וכן ח"כ מרגי שוהים בימים אלו בחו"ל ולכן לא נטלו חלק בסיור.

    דגן אמר במקום כי "אנחנו שמחים להיות בקבר יוסף. יומיים לפני הכניסה הגדולה יסוד שביסוד במסגרתה יגיעו אלפי בני אדם לקבר יוסף שבשכם, אך אנחנו גם כואבים את המצב בו עלינו להכנס באישון לילה מוקפים בחיילים בכדי להתפלל על קברו של יוסף הצדיק. כגנבים בלילה. מדינת ישראל. ממשלת ישראל צריכה להתעשת ולהחזיר את קבר יוסף לריבונות ישראלית כפי שסוכם אפילו בהסכמי אוסלו".

    צילום: וידיאו גרגורי באדו



    0 תגובות