- רדיו קול חי - -

מקלב מאשים: "קשה להבין את התופעה של שכחת ילד ברכב"

חבר הכנסת אורי מקלב פנה בשידור חי ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' לציבור הרחב, וקרא להם לשלוח ללשכתו כל רעיון, יזמה שעשויים להביא מענה לתופעה העגומה של שכחת ילדים ברכב. הדברים נאמרו על רקע הטרגדיה שאירעה אתמול באשדוד, בו איבד פעוט בן שנה וחצי את חייב, לאחר שנשכח ברכב אביו.

"יש הרבה פיתוחים, טכנולוגיות, ויש גם לציבור רעיונות. אנחנו רוצים את כל הרעיונות, גם כאלו שאנשים לא הביאו לכלל פיתוח מעשי, אנחנו נביא את אנשי המקצוע שיבחנו אותם. אני רוצה שנביא לשולחן אחד את כל אנשי המקצוע, ולמצוא אחת ולתמיד את הדבר שימנע את האסון הבא", אמר מקלב למגיש בצלאל קאהן.

הוא הדגיש: "כל הדברים האלו הם מעבר להשקעה האנושית. אנחנו לא חושבים שזה צריך לקרות. זה לגמרי לא מובן איך שמקרים כאלו מתרחשים, אבל מעבר לגורם האנושי, ננסה למצוא אמצעים טכנולוגיים שיועילו במידה ששכחו ילד והשאירו אותו ברכב".

הראיון עסק גם בהתנגדותו של מקלב לחוק ההשעיה, הנועד להוציא את הח"כים המסיתים אל מחוץ לכנסת. "כיום כולנו יודעים שהערבים מתבטאים בקיצנויות, ושזה משקף את רצון בוחריהם. חשוב שידעו בדיוק מה הם חושבים, איך הם מתנהלים ואת מי מייצגים. אם הם לא היו בכנסת – איך היינו יודעים?! עוד היינו חושבים לתומנו שהם בכלל לא נגד".

/wp-content/uploads/2016/05/אורי-מקלב.mp3 [1]