הטרור מכה בתל אביב • מחבל דקר חייל ופצע אותו באורח קל

    "כשהגענו למקום ראינו צעיר כבן 19 יושב בהכרה מלאה וסובל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון. הוא היה רגוע ותקשר איתנו. הענקנו לו טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר קל ויציב"
    בנצי לייזרוביץ No Comments on הטרור מכה בתל אביב • מחבל דקר חייל ופצע אותו באורח קל

    טרור בתל אביב: מחבל פלסטיני בן 17 דקר הערב חייל ברחוב פרי מגדים בשכונת נחלת יצחק בתל אביב ופצע אותו באורח קל • במשטרה מעריכים כי מדובר בפיגוע על רקע לאומני

    צילום: מד"א
    "כשהגענו למקום ראינו צעיר כבן 19 יושב בהכרה מלאה וסובל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון. הוא היה רגוע ותקשר איתנו. הענקנו לו טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר קל ויציב"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    טרור בתל אביב: מחבל פלסטיני בן 17 דקר הערב (שני) חייל ברחוב פרי מגדים בשכונת נחלת יצחק בתל אביב ופצע אותו באורח קל. במשטרה מעריכים כי מדובר בפיגוע על רקע לאומני.

    חובשים ופראמדיקים של מד"א ומתנדבי 'איחוד הצלה' הוזעקו למקום, העניקו טיפול רפואי לחייל בן ה-19 ופינו אותו לבית החולים איכילוב כשהוא סובל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון.

    פראמדיקית מד"א לבנת בורשטיין שטיפלה בפצוע סיפרה כי "כשהגענו למקום ראינו צעיר כבן 19 יושב בהכרה מלאה וסובל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון. הוא היה רגוע ותקשר איתנו. הענקנו לו טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו מוגדר קל ויציב". המחבל נלכד והועבר לכוחות המשטרה הרבים שהגיעו לזירת הפיגוע.

    יחיאל מילר מתנדב באיחוד הצלה סיפר כי "הייתי בסמיכות למקום וכשהגעתי לזירה נתקלתי בחייל שנדקר בפלג גופו העליון. הענקתי לו סיוע רפואי ראשוני והוא פונה בהכרה לבית החולים איכילוב. כוחות גדולים של משטרה הגיעו לזירת האירוע ועצרו את הדוקר".

    מהמשטרה נמסר כי "מתחקור ראשוני בזירה עולה כי מדובר בתושב שטחים כבן 17. החשוד הועבר לחקירה בתשאול משטרת מרחב יפתח. הרקע לאירוע ככל הנראה לאומני".

    מבית החולים 'איכילוב' נמסר כי "הגיע חייל פצוע דקירה לחדר המיון של המרכז הרפואי איכילוב. הוא מטופל בחדר הטראומה במצב קל".



    0 תגובות