חברי קונגרס אמריקנים: "נמשיך לסייע לביטחון ישראל"

    "אנחנו מודים לכם יותר מכפי שניתן לומר על מאמציכם לטובת ישראל, גם על אישור "כיפת ברזל" אצלכם בקונגרס. אך במלחמה הבאה, אם תפרוץ, נזדקק מכם גם לכיפת ברזל דיפלומטית"
    איתי גדסי No Comments on חברי קונגרס אמריקנים: "נמשיך לסייע לביטחון ישראל"

    בפגישה של יו"ר הכנסת אדלשטיין עם חברי קונגרס אמריקנים הודה אדלשטיין לחברי הקונגרס על תמיכתם בישראל • "אנחנו מודים לכם יותר מכפי שניתן לומר על מאמציכם לטובת ישראל, גם על אישור 'כיפת ברזל' אצלכם בקונגרס"

    צילום: יצחק הררי - דוברות הכנסת
    "אנחנו מודים לכם יותר מכפי שניתן לומר על מאמציכם לטובת ישראל, גם על אישור "כיפת ברזל" אצלכם בקונגרס. אך במלחמה הבאה, אם תפרוץ, נזדקק מכם גם לכיפת ברזל דיפלומטית"
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יושב ראש הכנסת, יולי יואל אדלשטיין, אירח היום (שני) בלשכתו 6 חברי קונגרס אמריקנים בכירים, רפובליקנים ודמוקרטים. "אנחנו מודים לכם על תרומתכם ומאמציכם למען ביטחון ישראל", אמר אדלשטיין לאורחיו, מייק רוג'רס, ג'ו וילסון, סטיבן פאלאצו, רנדי נויגבאוור, בילי לונג וג'ון לרסון, הידועים בתמיכתם בישראל וחברים בוועדות חשובות בקונגרס, כגון ועדת ההקצבות, ועדת השירותים המזוינים, וועדת המיסוי והסחר.

    "לצערי, הטרור הוא מנת חלקה גם של ארצות הברית וכולנו יחד נאבקים בו בכל האמצעים", אמר יו"ר הכנסת. אדלשטיין התייחס גם לאיום האיראני ואמר "כל שנותר כעת הוא לנסות להשיג כמה שיותר מההסכם שכבר נחתם עם האיראנים. אך גם אם רק אחוז אחד מהכספים שישיגו האיראנים יגיע לידי החיזבאללה, מדובר בסכומים אדירים ויש להימנע מכך ככל האפשר".

    בפגישה השתתף גם יו"ר ועדת המשנה לענייני חוץ והסברה, ח"כ מייקל אורן, שהוסיף: "אנחנו מודים לכם יותר מכפי שניתן לומר על מאמציכם לטובת ישראל, גם על אישור "כיפת ברזל" אצלכם בקונגרס. אך במלחמה הבאה, אם תפרוץ, נזדקק מכם גם לכיפת ברזל דיפלומטית".

    ראש המשלחת האמריקנית, חבר הקונגרס מייק רוג'רס, אמר למארחיו: "הצורך בביטחון ישראל ברור לחלוטין ואין עליו עוררין. נמשיך לסייע לכם בכך". לדבריו הצטרפו גם יתר חברי הקונגרס שהשתתפו בפגישה.

    IMG_9857



    0 תגובות