הרב שסייע בקריסת המנהרות מוכר את הטלית

    צבי הדס 8 Comment on הרב שסייע בקריסת המנהרות מוכר את הטלית
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החלו ההכנות להילולא המסורתית השנתית של הבבא שלום איפרגאן זצ"ל, שמארגן נכדו, הרב נתנאל שריקי מנתיבות.

    לפני האירוע ולאחריו ימכרו במכירה פומבית ואישית מספר פריטי קודש שעברו תחת ידיו של הרב שריקי

    בחלק המרכזי של האירוע תתקיים מכירה פומבית טלית ששימשה את הרב במאות בריתות שהרב שימש בהם כסנדק. טלית דומה נמכרה בשנה שעברה לאיש העסקים, עופר נמרודי, תמורת 52 אלף שקלים.

    כמו כן, תתקיים גם מכירה פומבית של 101 מזוזות שנכתבו בהידור מיוחד והוכנסו בתוך בתי מזוזות שנעשו בעבודת יד. אותן מזוזות "ינדדו" עם הרב במשך 3 שבועות לכמה קברי הצדיקים מרכזיים בארץ ובחו"ל:בקברו של רבי נחמן באומן, רשב"י, הבבא סאלי, ר' יהודה בר עלאי, רבי מאיר בעל הנס, קבר שמואל הנביא, בקברו של הרב עובדיה ובכותל.

    בנוסף לכל אלה יציע הרב לרכישה פיסות אפיקומן מפסח האחרון אותן ברך לקדושה. מניסיון עבר, מצפים אנשי הרב להתנפלות על הפריטים. "בכל הילולא יש התנפלות על הפריטים שמקדש הרב אולם זו השנה הראשונה בה החליט למכור גם פיסות מהאפיקומן", מציינים בחצר הרב.

    על פי הודעת היח"צ שנשלחה "הרב נתנאל שריקי מנתיבות, רק בן 38 ויש באמתחתו מספר הצלחות מסחררות: סיוע בקריסת המנהרות בעזה, ייעוץ לבכירי הכלכלה, הפוליטיקה והתרבות, עזרה לנשים וגברים שלא הצליחו להביא ילד לעולם ועוד.

    בעיר נתיבות, הידועה בעיר של מקובלים המסייעים לאלפי מאמינים המגיעים אליהם לקבלת סיוע, עזרה והכוונה אישית. הרב נתנאל שריקי מנתיבות, בעל יחוס משפחתי ידוע, כבר למעלה מעשור מסייע לאלפי מאמינים.

    כמדי שבוע, מאות בני אדם מכל רחבי הארץ "עולים" לעיר נתיבות וממתינים שעות על גבי שעות עבור פגישה של 10 דקות עם הרב נתנאל שריקי. אנשים אלו ועוד רבים אחרים, מודים מדי יום על כך שסייע להם לנצח את הקשיים הגדולים ביותר שחוו בחייהם".



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      חבל על הכסף יש כל כך הרבה ארגוני צדקה וכל כך הרבה משפחות המשעוים לעזרה ואנשים זורקים את הכסף על כל מני גימיגים שלא שמענו מעולם זה נשמע איזה אמונה חדשה ממש ע"ז!!!!!!!!!!

      1. אם אמרתה עבודה זרה או שאתה חוזבץ או ליטאי

    2. 7

      על זה נאמר חה חה חה חה ועוד חה וחה וחה

    3. 6

      הרב שמסייע יכול לסייע גם בלי כסף

    4. 5

      הוא עדיין לא בן 37. כל הכתבה לא מדוייקת. פרט לכך שהיא נשלחה ע"י יחצ"ן. תפסיקו למכור לוקשים.

    5. 4

      עדיין אנו נמצאים בעולם של בבות חבל, שנותנים פרסום לאנשים שלא יודעים מה זה תורה והצנע לכת. יודעים רק טוב לי כסף וזהב מאלפי דפי גמרא. חבל חלב……

    6. 3

      את המנהרות מעזה הוא הרס? מה שבטוח שהוא ויחצ"ניו עסוקים בחפירות. במוח שלנו.

    7. 2

      המושג "להביא ילד" לא אמור להיות בציבור החרדי