רבני ועסקני חיפה במכתב אישי ליהב: מיכי אלפר לסגנות

    הרינו להבהיר את הברור מאליו, נציגנו היחיד למועצת העיר ולסגנות ראש העיר הינו הרב מיכאל אלפר הי"ו, לא חל כל שינוי בעמדתנו זו. אנו מגבים את הרב אלפר באופן מלא, ורואים בו יחד עם כל בוחרי שס"ג ייצוג ראוי ומכובד
    איתי גדסי No Comments on רבני ועסקני חיפה במכתב אישי ליהב: מיכי אלפר לסגנות

    פעילי דגל התורה בחיפה פנו במכתב נחרץ לראש העיר יונה יהב בבקשה לקיים את הרוטציה ולמנות את מיכאל אלפר לסגן ראש העיר: "הרינו להבהיר את הברור מאליו, נציגנו היחיד למועצת העיר ולסגנות ראש העיר הינו הרב מיכאל אלפר הי"ו"

    הרינו להבהיר את הברור מאליו, נציגנו היחיד למועצת העיר ולסגנות ראש העיר הינו הרב מיכאל אלפר הי"ו, לא חל כל שינוי בעמדתנו זו. אנו מגבים את הרב אלפר באופן מלא, ורואים בו יחד עם כל בוחרי שס"ג ייצוג ראוי ומכובד
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פעילי ורבני דגל התורה בחיפה פנו במכתב לראש עיריית חיפה יונה יהב, בבקשה ליישם את הרוטציה בסיעת שס"ג ולהכניס את נציג דגל התורה מיכאל אלפר לתפקיד סגן ראש העיר במקומו של אריה בליטנטל נציג אגודת ישראל שפרש בהסכם הרוטציה.

    נושא הרוטציה בין הנציגים החרדים, עומד בלב מחלוקת מקומית קשה. מצד אחד ניצב ראש עיריית חיפה יונה יהב, המצהיר בתוקף כי לא ייתן את סגנותו לנציג 'דגל' מיכי אלפר – בעקבות יריבות ותיקה. ומהצד השני נמצאת סיעת 'דגל התורה' שלא נעתרת לדרישה להחליף את מועמדה למשרה, ורואה בהתערבות הזו קו אדום שאסור שיחצה.

    במכתבם מגבים הנציגים את אלפר באופן מוחלט, וכותבים לראש העיר תחת הכותרת "הבהרה נחרצת בעניין נציג דגל התורה". "אנו נציגי הקהילות ובני התורה, המיוצגים בעירית חיפה על ידי סיעת דגל התורה ונציגה הרב מיכאל אלפר הי"ו, פונים אליך אודות קיום ההסכם הקואליציוני עליו הנך חתום עם סיעת שס"ג המייצגת את כלל רבדי הציבור החרדי בחיפה".

    מכתב הרבנים ליהב

    "הרינו להבהיר את הברור מאליו, נציגנו היחיד למועצת העיר ולסגנות ראש העיר הינו הרב מיכאל אלפר הי"ו, לא חל כל שינוי בעמדתנו זו. אנו מגבים את הרב אלפר באופן מלא, ורואים בו יחד עם כל בוחרי שס"ג ייצוג ראוי ומכובד. הוא מקיים את תפקידו במסירות ומשקף בפניך נאמנה את עמדתנו ואת צרכי הציבור ואת תחושותיו, הן במסגרת פעילותו בעירייה והן במסגרת עזרתו לכלל ולפרט. לפיכך אנו רואים בו נציג מוערך ושלוחנו למועצת העיר ולתפקידיה הנגזרים ישירות מההסכם הקואליציוני.

    "אנו בטוחים שעיריית חיפה ותושביה יתברכו בסגן מוכשר ומסור הבקיא היטב בעשייה המוניציפאלית, ופועל בה באחריות כלל עירונית. נדגיש: אין המדובר בנושא אישי ופרסונאלי כלל. ההסכם החתום מול דגל התורה בפרט והציבור החרדי בכלל הוא הרלוונטי למכתב זה, והוא אשר מעניק לדגל התורה ולנציגה כאמור, הרב אלפר את תפקיד סגן ראש העיר. לא יועמד מטעמנו נציג אחר ואיננו רואים כל צורך בכך לאור עשייתו הברוכה והתמסרותו הגדולה לתושבי העיר.

    "עמדה זו הינה על דעת כלל הקהילה החרדית ובראשם רבני הקהילה שליט"א, שהרב אלפר מייצג נאמנה את השקפתם באופן תדיר. דומה שזהו הזמן המתאים ביותר לשותפות אמת ושיתוף פעולה מבורך, מתוך רצון טוב ושילוב ידיים לפיתוח העיר, על כלל מגזריה ותושביה".

    שכי מונק מנהל כולל בעיר ומפעילי דגל התורה אומר לאתר "קול חי": "בבוקר לאחר פרסום המכתב, קיימת בחיפה תחושה שנעשה צעד שהתבקש מזמן. התחושה היא של התלכדות מוחלטת סביב המועמדות ומלוא משמעותיה עבור הצרכים החרדים בחיפה. גל האהדה העצום לאלפר, ממגוון הקהילות וכולל החסידיות שבהן, מלמד על ההערכה הרבה לה זוכה עשייתו ומקומה הראשון של דגל התורה בייצוג ובפעילות בעיר. תגובות רבות מגיעות כל העת ומחזקות את המועמדות החשובה לתועלת הציבור כולו. הציבור אמר ואומר את דברו בצורה הברורה ביותר".

    כזכור, בשבוע שעבר, בהתאם להסכם הקואליציוני שנחתם בין סיעת שס"ג בחיפה לראש העיר יונה יהב, הגיש אריה בליטנטל את מכתב ההתפטרות מתפקידו כסגן ראש העיר.

    במכתבו מציין בליטנטל כי בהתאם להסכם הקואליציוני שנחתם בינינו אבקש להודיע לך על סיום תפקידי כסגן ראש העיר החל מיום י"ט אייר תשע"ו (27.5.16). אמשיך בתפקידי כחבר מועצה וכחבר בהנהלת העירייה ובשאר תפקידי בעירייה.



    0 תגובות