תירוץ יצירתי לנהג שמעולם לא הוציא רישיון: בדרך לבית משפט

    במהלך הבדיקה הראשונית התברר כי האופנוע עצמו מזויף, לרוכב האופנוע אין רישיון נהיגה על רכב משנת 1996 וכי הוא מעולם לא הוציא רישיון נהיגה על אופנוע
    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on תירוץ יצירתי לנהג שמעולם לא הוציא רישיון: בדרך לבית משפט

    שוטר שעצר נהג אופנוע שעורר את חשדו, הופתע לגלות את "מגוון" העבירות שהלה מחזיק במוניטין המפוקפק שלו • והתירוץ?! – מפתיע לא פחות: "אני בדרך לדיון בבית משפט"

    אופנוע • אילוסטרציה
    במהלך הבדיקה הראשונית התברר כי האופנוע עצמו מזויף, לרוכב האופנוע אין רישיון נהיגה על רכב משנת 1996 וכי הוא מעולם לא הוציא רישיון נהיגה על אופנוע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך סיור שגרתי ברמת גן, הבחין היום שוטר תנועה באופנוע אשר נוסע בצורה פראית ועורר את חשדו של השוטר. לאחר מספר ניסיונות לעצור את רוכב האופנוע לבדיקה, ולאחר שהרוכב זרק את אופנועו בצד הדרך והחל להימלט רגלית, נתפס הרוכב לאחר מרדף רגלי ונעצר לחקירה.

    במהלך הבדיקה הראשונית התברר כי האופנוע עצמו מזויף, לרוכב האופנוע אין רישיון נהיגה על רכב משנת 1996 וכי הוא מעולם לא הוציא רישיון נהיגה על אופנוע.

    בנוסף, התברר כי רוכב האופנוע נסע מהר ובצורה פראית כי הוא …"מיהר לבימ"ש לתעבורה לדיון בעניינו". החשוד (תושב נתניה בן 47) נעצר, כאמור, ויובא מחר להארכת מעצר בבית משפט השלום בת"א.

    המשטרה מבטיחה להמשיך לפעול בכל הדרכים העומדות לרשותה, על מנת להיאבק בנושא תאונות הדרכים ולמצות את הדין עם עברייני התנועה. "נהיגה ללא רישיון תואם מהווה "פצצה מתקתקת" על הכביש ומסכנת את הרוכב ואת שאר משתמשי הדרך", אומרים במשטרה.



    1 תגובות

    מיין תגובות