יו"ר הקואליציה על דרישות בנט: "סחטנות פוליטית"

    שיבות הקבינט אורכות בין 6 ל- 9 שעות, כל מערכת הביטחון מופיעה שם, הם מציגים את התמונה המלאה, את הסיכונים, עונים לכל השאלות, והשרים מצביעים רק אחרי שקיבלו את כל התשובות והתמונה ברורה להם
    ישראל פריי 1 Comment on יו"ר הקואליציה על דרישות בנט: "סחטנות פוליטית"

    ח"כ דוד ביטן מביע תסכול ב'מהדורה המרכזית' מהתנהלות בנט: "אחרי שראה"מ לא הסכים לדרישות המחנה הציוני להחלפת בנט, ובחר לשמור על המחנה הלאומי – רק אחרי שזה הסתיים, בנט העלה את דרישותיו. ככה שותפים לא עובדים" • האזינו

    צילום: פלאש 90
    שיבות הקבינט אורכות בין 6 ל- 9 שעות, כל מערכת הביטחון מופיעה שם, הם מציגים את התמונה המלאה, את הסיכונים, עונים לכל השאלות, והשרים מצביעים רק אחרי שקיבלו את כל התשובות והתמונה ברורה להם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע המתיחות הקואליציונית בין נפתלי בנט לבנימין נתניהו, התראיין ל'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן, והביע תסכול מהתנהגותו של השותף מימין. "אין הגינות מצדו של בנט", אמר לבצלאל קאהן, "אחרי שראה"מ לא הסכים לדרישות המחנה הציוני להחלפת בנט, ובחר לשמור על המחנה הלאומי – רק אחרי שזה הסתיים, הוא העלה את דרישותיו. ככה שותפים לא עובדים".

    לגופה של טענת בנט להקצאת מזכיר צבאי לשרי הקבינט, אמר ביטן: "יש ויכוח גדול על העניין. מצד אחד יש את אינטרס הנגשת המידע לשרים, מצד שני הצפנתו מהדלפה. ישיבות הקבינט אורכות בין 6 ל- 9 שעות, כל מערכת הביטחון מופיעה שם, הם מציגים את התמונה המלאה, את הסיכונים, עונים לכל השאלות, והשרים מצביעים רק אחרי שקיבלו את כל התשובות והתמונה ברורה להם. אי אפשר לבוא ולהגיד שהם לא יודעים מה נעשה ושאף אחד לא מבין, אם אין מזכיר צבאי".

    ביטן מעריך שהמשבר יחלוף, ושהמתווכים השונים יצליחו בפעילותם. "אפשר לקבוע מועד קצוב לעבודת הועדה, צריך לסיים את העניין באופן מקצועי, לא בסחטנות פוליטית".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בנט הוא כפוי טובה! מי שהכניס אותו בכלל למרכז המפה הפוליטית הוא ראש הממשלה כשהיה ראש האופזיציה מינה את בנט לראש המטה שלו
      בנט, חסר עמוד שדרה, בגד באמונתו כאשר הוריד את הכיפה מראשו בעת שירותו הצבאי והחזיר אותה רק מסיבות לאומיות ולא דתיות
      אין פלא שמי שבגד באמונתו יבגוד גם בראש הממשלה
      בנט בגד גם בציבור בוחריו כאשר חבר ללפיד ומכר את כל הנכסים של המפד"ל הישנה תמורת כיסא בקואליציה בחברת לפיד
      עכשיו הוא גם בוגד באידאולוגיה הימנית של ציבור בוחריו כאשר מסכן את הקואליציה הימנית על ידי גחמות שנועדו אך ורק
      לקדם אותו לתיק הביטחון, וכן על ידי התעללות ברבבות ילדי ישראל בחינוך החרדי עליהם הוא גוזר גזרות תקציביות ומפעיל נהלים דרקוניים (באמצעות שתי חובשי כיפה סרוגה בכירים: גור רוזנבלט מאגף הרישוי וחגי כ"ץ מאגף החשבות זוללי החרדים לתיאבון)
      הציבור הדת"ל צריך לעשות חשבון נפש שכזה איש שם בראש הנהגתו (האיש הזה בכלל רצה להקים מפלגת "הישראלים" שאינה מפלגה דתית), המדרדר את הציבור הדת"ל הידרדרות רוחנית ואידאולוגית.