רכש חדש ללפיד: החוקר מספר אחד ולוחם השחיתות בדימוס

    ההצטרפות של ניצב סגלוביץ היא חלק ממהלך גדול יותר שאנחנו מובילים נגד הפוליטיקה הישנה והמקולקלת בישראל. כי ישראל זקוקה לשינוי ואנחנו באנו לשנות
    איתי גדסי 1 Comment on רכש חדש ללפיד: החוקר מספר אחד ולוחם השחיתות בדימוס

    אחד מסמלי הלחימה בשחיתות שלטונית, מצטרף למפלגתו של יאיר לפיד • "המתרחש בשבועות האחרונים רק חיזק את החלטתי. נראה כאילו אנו חלק ממשחק, חלק מקרקס שבו מריעים ללהטוטנים ללא קשר לחוקים ולכללים הבסיסיים ביותר של הוגנות"

    ההצטרפות של ניצב סגלוביץ היא חלק ממהלך גדול יותר שאנחנו מובילים נגד הפוליטיקה הישנה והמקולקלת בישראל. כי ישראל זקוקה לשינוי ואנחנו באנו לשנות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפלגת 'יש עתיד' צירפה היום לשורותיה בכיר נוסף. ניצב בדימוס יואב סגלוביץ', ראש אגף חקירות מודיעין לשעבר במשטרה ואחד מסמלי הלחימה בשחיתות, הודיע על הצטרפותו לשורות המפלגה, ועל התמודדות למקום בכנסת הבאה מטעמה.

    במסיבת עיתונאים משותפת עם יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד, אמר סגלוביץ': "אני מצטרף היום למפלגה שמחויבותה היא לציבור, שחרטה על דגלה מאבק בשחיתות ובגילויה השונים, מתוך הבנה ששחיתות אינה רק שורת עבירות פליליות אלא גם רוח רעה שפגיעתה קשה בערכים החשובים ביותר כמו שוויון ואמון חברתי".

    "המתרחש בשבועות האחרונים רק חיזק את החלטתי לנסות ולהשפיע. נראה כאילו אנו חלק ממשחק, חלק מקרקס שבו מריעים ללהטוטנים ללא קשר לחוקים ולכללים הבסיסיים ביותר של הוגנות, אמת פשוטה ויושר".

    בפתח מסיבת העיתונאים ברך לפיד את סגלוביץ' על ההחלטה שלו להצטרף למפלגה ואמר: "ההצטרפות של ניצב סגלוביץ היא חלק ממהלך גדול יותר שאנחנו מובילים נגד הפוליטיקה הישנה והמקולקלת בישראל. כי ישראל זקוקה לשינוי ואנחנו באנו לשנות. יש לנו פוליטיקה מושחתת ומשחיתה, מפלגת ומסכסכת, שמעודדת קיצוניות במקום להלחם בה, שבמקום לעזור לאזרחים מבזבזת את הכסף שלהם על עצמה, על השחיתויות שלה, על ג'ובים למקורבים, על משרדי ממשלה מיותרים, על מיליארדים לצרכים פוליטיים במקום טובת המדינה".

    הוא הוסיף: "ישראל יכולה להיות גדולה. ישראל צריכה להיות גדולה. אלא שפוליטיקה קטנה ומושחתת עוצרת אותנו. אנחנו צריכים להחזיר לצעירים שלנו את הידיעה שאפשר לגדול, להתפתח, למצות את הפוטנציאל שלהם עד למקסימום. אפשר להלחם בשחיתות. אפשר שתהיה לנו פוליטיקה חדשה ונקיה שעובדת בשביל האזרחים"

    לפיד הדגיש כי הצטרפותו של סגלוביץ' מהווה תרומה משמעותית למאמץ המפלגתי במלחמה נגד השחיתות ואמר: "ניצב סגלוביץ עמד בחזית המלחמה בשחיתות כל חייו. הוא לא פוחד מאף אחד. הוא מכיר מקרוב את הנזק שהפוליטיקה גורמת לישראל, והוא פה כדי להלחם. הוא פה מפני שיש עתיד נחושה להלחם בשחיתות ואנחנו בונים את הכוח שיאפשר לנו לעשות את זה. ההצטרפות שלו ליש עתיד היא מכפיל כוח".

    סגלוביץ, שקיבל את אות אביר איכות השלטון בקטגוריית צבא וביטחון ב-2013, ‏שירת כ-30 שנה במשטרה, ידוע במלחמתו העיקשת בשחיתות השלטונית, הקים את היחידה הארצית למלחמה בשחיתות ובפשע המאורגן לה"ב 433, שטיפלה בסדרת פרשות שחיתות מרכזיות בישראל ואת היחידה לפשיעה כלכלית והיה מפקדה הראשון. סגלוביץ' עמד בראשן של החקירות המרכזיות ביותר נגד אנשי ציבור בכירים במדינת ישראל.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הוא כבר ילמד את לפיד את הטריקים איך אפשר לגנוב מבלי להתפס