השפלה אכזרית: מאבטח התחנן על חייו, וגילה כי נפל קרבן למתיחה

    כשהמאבטח הנמתח הגיע למסדרון, הבחין הוא לפתע בידידו מתחנן על חייו, אל מול רוצח שאיים להרגו
    ישראל פריי 8 Comment on השפלה אכזרית: מאבטח התחנן על חייו, וגילה כי נפל קרבן למתיחה

    יום עבודה שגרתי של מאבטח סיני שיצא ליום עבודה הסתיים בטראומה אותה לא ישכח כל חייו • רק אחרי שראה את חייו תלויים נגד עיניו וחווה טראומה אותה לא ישכח כל ימיו – התברר לו כי מדובר בכלל במתיחה אכזרית במיוחד שארגנו לו עמיתיו לעבודה

    כשהמאבטח הנמתח הגיע למסדרון, הבחין הוא לפתע בידידו מתחנן על חייו, אל מול רוצח שאיים להרגו
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאבטח סיני שיצא ליום עבודה שגרתי, היה משוכנע כי נקלע לסיטואציה בלתי אפשרית, ממנה לא יצא בחיים. רק אחרי שראה את חייו תלויים נגד עיניו וחווה טראומה אותה לא ישכח כל ימיו – התברר לו כי מדובר בכלל במתיחה אכזרית במיוחד שארגנו לו עמיתיו לעבודה.

    למתיחה היו שותפים שלשה מאבטחים. אחד מהם תפס את תפקיד המתנקש, אחר את המאבטח "המבוקש" והשלישי הופקד על מלאכת הצילום.

    כשהמאבטח הנמתח הגיע למסדרון, הבחין הוא לפתע בידידו מתחנן על חייו, אל מול רוצח שאיים להרגו. בפני הנמתח עמדו 2 אפשרויות: להגן על ידידו או לנוס על נפשו.

    המאבטח בחר בבריחה, וברגע ששמע קולות ירי – שלא היו אלא דפיקות נעל של אחד המשתתפים – הוא ברח מבוהל ומפוחד, והתקשה לעכל כי מדובר במתיחה, גם זמן רב לאחר שזו התגלתה בפניו.



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      כותרת פומפיוזית ורחוקה מהמציאות

    2. 5

      ממממסכן זה גוים שאין להם תורה ואין להם מידות

    3. 3

      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח……………………

      1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח…………………………………………………………..

    4. 2

      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח…………………………………………………………..