האופוזיציה מפתיעה ותומכת בבנט: "לא נעים, אבל הוא צודק"

    "לא נעים לי - אבל אני מחזיק אצבעות לשר בנט במאבקו הצודק לא למען הקואליציה אלא למען אזרחי ישראל!"
    איתי גדסי No Comments on האופוזיציה מפתיעה ותומכת בבנט: "לא נעים, אבל הוא צודק"

    המתיחות בין יו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט לראש הממשלה בנימין נתניהו, מביאה באופן תמוה את חברי האופזיציה לעמוד לצידו של בנט • ח"כ איתן כבל, הביע תמיכה הבוקר בשר החינוך בנט, ולא רק כבל

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    "לא נעים לי - אבל אני מחזיק אצבעות לשר בנט במאבקו הצודק לא למען הקואליציה אלא למען אזרחי ישראל!"
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המתיחות בין יו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט לראש הממשלה בנימין נתניהו, מביאה באופן תמוה את חברי האופזיציה לעמוד לצידו של בנט. ח"כ איתן כבל, יו"ר ועדת הכלכלה הביע תמיכה הבוקר בשר החינוך בנט בנוגע לדרישתו לשינויים בקבינט.
    כבל כתב כי "הפעם אני עם בנט. התביעה של שר החינוך למנות מזכיר צבאי (בתקוה שזה יעזור) נכונה וצודקת. חייב שיהיה גורם מקצועי שידע ללמד ולעדכן את חברי הקבינט הן בשוטף ובוודאי בזמן מבצע או מלחמה".
    לדברי כבל, "מהנסיון הרב שצברתי בחברותי בועדות המשנה של ועדת החוץ והבטחון של הכנסת ובעיקר בימים שהועדה ערכה את הבדיקה לאחר מבצע 'צוק איתן' עלתה תמונה מביכה, מבזה וניתן לומר אף מדאיגה, בכל הנוגע לשליטה ולהבנה של חברי הקבינט במכלול הנושאים שהיו אמורים לעסוק בהם".
    "היה מפחיד להקשיב לרוב חברי הקבינט שהופיעו בפני הועדה כולל אלה המתהדרים בהבנה צבאית – לא היה להם מושג מה קרה ומה קורה. רוב חברי ועדת המשנה של חו״ב אם לא כולם ידעו הבינו ושלטו בחומר לאין שיעור מכל שרי הקבינט עצמם".
    "יש מצב שראש הממשלה רוצה ששרי הקבינט יהיו חסרי ידע והבנה ושיהיו בעצם לא יותר מאסקופה נדרסת שלא מפריעה לו – המזל היחיד שלנו זה שלא באמת חברי הקבינט הם אלה שקיבלו את ההחלטות כי זה יכל להיות אף גרוע יותר ממה שהיה – כי איך תקבל החלטות בנושאים שלרובם אין מושג בהם? לא נעים לי – אבל אני מחזיק אצבעות לשר בנט במאבקו הצודק לא למען הקואליציה אלא למען אזרחי ישראל!", כתב כבל ברשת החברתית.
    גם ח"כ עופר שלח ממפלגת 'יש עתיד' אמר דברים זהים הבוקר ב'קול חי' והוסיף כי הדברים נאמרו על ידו כמה וכמה פעמים ואף נכתבו בספרו.


    0 תגובות