אבו מאזן: "אנו אומרים במפורש, אנו מכירים במדינת ישראל"

    "אנו שואפים לפתרון שתי מדינות בגבולות 67' ומוכנים לקבל גם תיקוני גבול קלים", לדבריו, "אנו דוחים את הצעת ישראל להחכיר חלק מהאדמות הכבושות. אסור שהאדמות הפלסטיניות יישארו מחולקות".
    דוד לזר No Comments on אבו מאזן: "אנו אומרים במפורש, אנו מכירים במדינת ישראל"

    לא רק בישראל מתנגדים לליברמן • בנאום שנשא בפני שרי החוץ של הליגה הערבית בקהיר, תקף יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן את מינויו הצפוי של אביגדור ליברמן לתפקיד שר הביטחון • לדבריו המלאים

    יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    "אנו שואפים לפתרון שתי מדינות בגבולות 67' ומוכנים לקבל גם תיקוני גבול קלים", לדבריו, "אנו דוחים את הצעת ישראל להחכיר חלק מהאדמות הכבושות. אסור שהאדמות הפלסטיניות יישארו מחולקות".
    11:43
    25.04.24
    איתי גדסי No Comments on ברקע מהלך מדיני מסוכן: האיום של סמוטריץ על הרשות הפלסטינית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לא רק בישראל מתנגדים לליברמן: בנאום שנשא בפני שרי החוץ של הליגה הערבית בקהיר, תקף יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן את מינויו הצפוי של אביגדור ליברמן לתפקיד שר הביטחון, "האירועים האחרונים הם שהביאו את אביגדור ליברמן למשרד הביטחון", אמר.

    לדבריו, "ישראל עדה בימים אלו להשתוללות מתמשכת וקיצוניות שהגיעה לכדי ביקורת של כמה בכירים ישראלים נגד ממשלתם, כולם אומרים שישראל נוקטת בהתנהגות פשיסטית וגזענית".

    עוד הוסיף אבו מאזן, "הישראלים טוענים שהפלסטינים מסיתים בתקשורת ובספרי הלימוד, אמרנו כבר – אנחנו מסיתים וגם אתם מסיתים, יש הסתה אווילית ופראית של אישים ישראלים נגד הפלסטינים".

    בנאומו התייחס אבו מאזן גם לדרישת נתניהו להכרה פלסטינית בישראל כמדינה יהודית ואמר: "זה לא מה שקרה בהסכמי אוסלו, אבל אנו אומרים במפורש כי אנו מכירים במדינת ישראל, אנו מוכנים שארצות הברית תשמש שופטת בנושא".

    "אנו שואפים לפתרון שתי מדינות בגבולות 67' ומוכנים לקבל גם תיקוני גבול קלים", לדבריו, "אנו דוחים את הצעת ישראל להחכיר חלק מהאדמות הכבושות. אסור שהאדמות הפלסטיניות יישארו מחולקות".

     



    0 תגובות