קבלו את פתרון כתב החידה ששיגע את מאזיני 'קול חי'

    בראשי ענינו הוזכר פעמיים מקומו. והיפוכו מגיע עד מקומו ומקומו נשנה דווקא במקום. וסוף מקומו אין מתוק ממנו
    ישראל פריי 4 Comment on קבלו את פתרון כתב החידה ששיגע את מאזיני 'קול חי'

    קבלו את פתרון כתב החידה שמאות אלפי מאזיני רדיו 'קול חי' עסוקים סביבו ביממה האחרונה ומנסים להגיע אל פתרונו • הפותר נכונה שהפך לזוכה המאושר: דוד מירושלים

    בראשי ענינו הוזכר פעמיים מקומו. והיפוכו מגיע עד מקומו ומקומו נשנה דווקא במקום. וסוף מקומו אין מתוק ממנו
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הגיע הזמן לחשוף בפני גולשי אתר 'קול חי' את פתרון החידה שמאות אלפי מאזיני וגולשי רדיו 'קול חי' היו עסוקים סביבה ביממה האחרונה וניסו להגיע אל פתרונה.

    להזכירכם, כתב החידה: "בראשי ענינו הוזכר פעמיים מקומו. והיפוכו מגיע עד מקומו ומקומו נשנה דווקא במקום. וסוף מקומו אין מתוק ממנו".

    ובכן:

    הפתרון – הכרת הטוב.

    בראש ענינו של הענין יש פעמיים ה ה הזכרת מקומו של ה' בורא עולם. והיפוכו מגיע עד מקומו: הכוונה הכופר בטובתו של חבירו לסוף כופר בטובתו של מקום. ומקומו נשנה: נצטוינו על הכרת הטוב בפרשת בכורים שמצוותה דווקא במקום בארץ ישראל. וסוף מקומו: סוף מצות בכורים מסתימת במילה דבש שאין מתוק ממנו.

    את החידה התורנית כתב הרב צבי ירום, ופתרונה שולב עם פרסים יקרי ערך רבים. בפרס הגדול בשווי אלפי שקלים זכה מאזין העונה לשם דוד מירושלים. ברכות!



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      מי אמר שהם באמת שילמו למישהו, נראה לי שהדוד הזה שפתר הוא איזה איש משלהם- ופשוט בשידור הם גילו את התשובה, וחסרו 6000 שח, תוכיחו שזה היה אמיתי!!!!!!!!! היו אנשים שענו תשובות הרבה יותר שנונות!!!

    2. 3

      את מי שזה שיגע שילך לפסיכיאטר
      איזה שפה זו שיגע

    3. 2

      רמאים למה לא כתבו איזה דוד

    4. 1

      לכל המפקפקים למינהם… אני מכיר את דוד שזכה.. הוא תותח על הוא גם זכה באלוף הפורים. אי אפשר להתחרות בו.. בלע"ה.. הוא גר בגבעת מרדכי. ולא כתבו את המשפחה כי הוא לא רוצה.