נשים מעידות על אלימות במירון; "אני יכול לשחוט את כולכן"

    שוטרי משטרת ישראל מווסתים את תנועת המבקרות כדי למנוע דוחק שעלול לגרום לפגיעות בנפש. אתמול בשעות הלילה זיהו השוטרים מספר מתפללות המצויות במצוקה בשל הדוחק הגובר
    ארי וידר 23 Comment on נשים מעידות על אלימות במירון; "אני יכול לשחוט את כולכן"

    נשים שנדחקו בסמוך לציונו של רשב"י, מתלוננות על פינוי בוטה ואגרסיבי של שוטרים וסדרנים • "שום דבר לא מצדיק אמירות מסוכנות כאלה, ואף לא משיכתן החוצה בידי שוטרים גברים" • במשטרה מציגים תמונה שונה: טיפלנו באירוע שעלול היה להסתיים באסון

    צילום: אברהם צמח מסוכנות הידיעות "חדשות 24"
    שוטרי משטרת ישראל מווסתים את תנועת המבקרות כדי למנוע דוחק שעלול לגרום לפגיעות בנפש. אתמול בשעות הלילה זיהו השוטרים מספר מתפללות המצויות במצוקה בשל הדוחק הגובר
    5:31
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תוקפת שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "אני יכול לשחוט את כולכם"; התבטאות חריפה ומסוכנת זו השמיע, לטענת נשים, שוטר שניסה לפנות נשים משטח מגודר במערת ציון הרשב"י במירון.

    מעדויות נשים שהגיעו לאתר 'קול חי' עולה השנה, באופן תמוה, גודר כל השטח הקרוב לפרוכת של מצבת הרשב"י בצד של הנשים, ולא הייתה לנשים כל אפשרות להתקרב ולהתפלל כבכל שנה ולהשתטח על מצבת הציון.

    מספר נשים שלא יכלו להתאפק וביקשו "להרגיש" את מצבת הציון, קפצו מעל הגדרות והתפללו, כשהן לא מפריעות לתנועת הנשים, בתוך השטח המגודר. ניסיונות אנשי המשטרה והסדרנים ובקשתם ליציאת הנשים, לא עזרו, ולמקום הגיע, כך לטענת עדות ראיה, שוטר בכיר יותר, וניסה להוציא בכח את הנשים תוך שהוא אומר לכאורה "אני יכול לשחוט את כולכם", כך לטענתן.

    "לא האמנתי למשמע אוזני" סיפרה לאתר 'קול חי', מיכל, אחת הנשים שהיו עדות לתקרית. "אמנם הנשים הבודדות הללו אולי לא היו קשובות להוראות, אבל זה לא מצדיק אמירות מסוכנות כאלה, ואף לא משיכתן החוצה בידי שוטרים גברים".

    את תגובת יוסי שווינגר מהמרכז למקומות הקדושים לא ניתן היה להשיג.

    ממשטרת ישראל נמסרה תגובה לאתר 'קול חי' שעושה רושם שמדברת על אירוע אחר לחלוטין, ובה נאמר: "במסלול הנשים המבקרות במערת רבי שמעון בר יוחאי קיים עומס מבקרות עצום.

    שוטרי משטרת ישראל מווסתים את תנועת המבקרות כדי למנוע דוחק שעלול לגרום לפגיעות בנפש. אתמול בשעות הלילה זיהו השוטרים מספר מתפללות המצויות במצוקה בשל הדוחק הגובר.

    על מנת לשחרר את הדוחק שהיה עלול להסתיים באסון, נכנסו השוטרים למערה מצד היציאה והחלו לפנות את "פקק" המתפללות שנוצר במקום אל כיוון היציאה מהמערה.

    חלק מהמתפללות לא שמעו להנחיות השוטרים לצאת וסיכנו בהתנהגותן את המתפללות שהיו במצוקה מאחוריהן, בחלק מהמקרים נדרשה פעולה נמרצת להוצאתן".



    23 תגובות

    מיין תגובות
    1. 23

      אני הייתי בלילה בשעה 3 לפנות בוקר בציון ועמדתי בעדינות ובסובלנות ואז הגיע שוטר ששמו שמור אצלי, דחף אותי עם הידים והערתי לו אמר לי הדבר האחרון שמענין אותי זה מה שאת אומרת, נגרמה לי אי נעימות רבה מאד, אין כאן המקום לפרט על החוסר צניעות שנגרם, ויש לציין שהשוטרות התנהגו בעדינו ובסובלנות וכולן היו ממושמעות ואפילו אמרו להן תודה רבה

    2. 22

      אני לא יודע איך קוראים לשוטר הזה ומה תפקידו
      רק אוכל לומר ששוטר שככה מאיים צריך לחטוף מכות
      והרבה!

    3. 21

      הכתבה הזאת כולה לשון הרע רכילות ושקר!!!!!!!!! אני בעצמי הייתי שם נשים התנהגו בצורה פושעת! הציון היה עמוס במתפללות לא הייתה שום אפשרות להכניס אז שוטרי היס"מ שעמדו בפתח אמרו לנו לחכות כרבע שעה שיתפנה קצת בפנים ונוכל להכנס! רק שמעו את זה התחילו הנשים לצעוק! פתחו תפה שלהן! נשים מכובדות!!!! צעקו ודחפו אחת את השניה! פשוט בושה! השוטרים ניסו להשליט סדר בסהכ! שחלילה לא יפגע מישהו! ובקום להעריך זאת הן באות ומתלננות איך התנהגו אליהן????????
      ואיך הן התנהגו??
      את זה לא כותבים!!!!! מעניין מאד למה!!!!!!

      1. מה הקשר? בגלל כמה נשים שלא דברו יפה מותר לשוטרים ולשוטרות להתנהג באלימות במקרה הנ"ל ובמקרים אחרים?

        1. אנשים. זה לא הציבור הלא דתי ששונא אותנו.
          יש כאלה מבינינו (ובתוכם רוב המגיבים פה) ששונאים אותם. כאילו הקב"ה ציווה לאהוב רק יהודים שומרי תורה ומצוות…

          ומעניינות. גם אני זכיתי להיות במימון. לראות את מסירות הנפש של השוטרים. שהתאמנו לשמור על הסדר הטוב. על על שלוות נפש מול צעקות… כאילו שהם חסמו את המעברים כי היה "בא להם".
          ראיתי גם רבות וטובות מהציבור שלנו שיתייחסו יפה והבינו את השוטרים.
          אבל… ראיתי גם חלק מניות הציבור החרדי שפשוט ביישו את עצמן וחילקו את שם השם! למה לא להקשיב לשוטרים?? למה לצעוק עליהם?? למה לזלזל באם?? מאיפה הגיעה כפיות הטובה שונאת חינם הזאת??
          אחים יקרים. התעוררו.

    4. 20

      אחרי ההסרטה של האברך בבית שמש
      כבר שום דבר במשטרה לא נראה מוזר
      בושה וכלימה שהם ה"אנשים" שאמורים ל"הגן" עלינו
      אם ה' לא ישמור עיר שווא שקד שומר

      1. את השוטר בבית שמש היה צריך מזה להכות
        להראות לו את הכיון
        ממתי בשביל דוח מרימים ידיים
        אז מה אם אתה שוטררררר
        אני הייתי מנסה בכל הכוח לפרק אותו
        מה שהיה קורה שהוא היה יורה בי אש חיה וע"פ החוק היו מצדיקים אותו…. והייתי יושב בכלא
        אבל הוא היה צריך לחטוף הוא השוטר הזה
        בשביל להרביץ שלחו אותו??

    5. 19

      חשוב לי להוסיף על מה שכתבתי קודם שזה היה בזמן שהיה יחסית פנוי וכולם עמדו בסבלנות ובנחת וכשביקשו לצאת יצאו וסתם הם דחפו נשים בבעיטות ואפילו הפילו אשה אחת על הריצפה בלי שום סיבה

    6. 18

      דם החרדים הותר!!! כל שוטר שרק בא לו חרדי הוא משפיל אותו מכה אותו משתמש בטייזר איפה הנציגים שלנו איפה ???????????????????????????????????????? אתם לא רואים את העננים שמתקדרים מעל הציבור החרדי?

    7. 17

      היה שם שוטרת פרוצת ממתי מותר להכניס לציון קדוש כאלו פרצות ממש חוצפה נראה אותם נכנסים למסגד…
      שילכו לכבישים לתוך הציון חוצפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      1. איזה שוטרת פרוצה בראש שלך?? יש להן מדים אחידים להזכירך והם סגורים מכל עבר
        אתמהה

    8. 16

      ואני רק המתנתי לאוטובוס של אגד, בחזור.
      הגיעה חיילת והודיעה לכולנו לזוז קמעה אחורנית. דירשה לגיטימית, האמת.
      אממה?

      היא מצאה שיטה "לעודד" את הממתינים לזוז:
      החיילת פשוט נדחקה בכוח על הגברים עם גופה כדי שהם יזוזו אחורה. בושה, חרפה.

    9. 15

      אני הייתי שם זה היה בערך ב-שבע וחצי בבוקר והייתה אחת שהסריטה את כל האירוע המחפיר!
      אם את קוראת את מילים אלו- אנא העלי את הסרטון שם רואים את הכל!

    10. 14

      ברצוני להוסיף את מה שאני ראיתי: מעל המדרגות המובילות מחצר בויאן לכיוון החצר האחורית של הציון. עמדו שם 2 שוטרים, שמו של אחד, האלים מבניהם שמור אצלי. והם התנהגו בגסות ובאלימות מזעזעת, ממש לפי החשק והעצבים הם הוציאו והכניסו למתחם, בלי שום סיבה הגיונית, אם בא להם פתאום להוציא מישהי, סתםםםם! פשוט לקחו אותה בדחיפות מזעזעת החוצה!! לא יאומןןן! אני במו עיני ראיתי עשרות בנות שנדחפו ביידים גסות החוצה, בצורה משפילה וחסר אנושיות. ושוב, ללא סיבה!! סתם כי התחשק להם להוציא אותן……..
      אה, ועוד משהו.. הכי צורם היה, כשעברו שם חילוניות….. אוי איזה חיוכיםםם.. נופת צופים ממש…. זה היה שחור על גבי לבן, שאת העצבים שלהם על החרדים, הם מוציאים בצורה הזו… ירחם ה' עלינו ועליהם!

    11. 13

      אבל בסה"כ המשטרה עשתה עבודה נהדרת, בלי שמישהוא מוסיף להם למשכורת העלובה שלהם, הם הזיעו שמרו על הסדר והיו בהחלט אנרגטים, וזה לא דבר מובן מאליו, יתכן שיש כמה שוטרים בעייתים אבל הרוב היה בסדר גמור , ותודה לכם, לא נראה לי שהמשטרה הבריטית הייתה מסתדרת יותר טוב ובוודאי לא משטרת הודו, או עיראק או משטרת בלגיה

    12. 11

      במוצאי ל"ג בעמור לקראת השעה 10 בערב ירדתי לציון ונדהמתי לזוועה שהתגלה לנגד עיני איך שחלק ניכר בעזרת נשים מוקף בגדרים ויושבים שמה נערים ונערות (חיילי הצבא) ואוכלים ומשחקים וצוחקים ממש בבחינת שועלים הלכו בה, בעוד שאני עומדת ומסתכלת בתמהון ובתסכול מגיע אלי שוטר בזעקות תצאו מפה, ודוחף אותי בכח ובאלימות בו בזמן שלא עשיתי כלום ולא אמרתי להם מילה (אפילו שזה בער בי) ביקשתי ממנו בלי ידים, אני יוצאת, לא עזר כלום דחף אותי בכח עד החוצה, וזה כבר היה בלילה שלא היה שם עומס ולא כלום, ואני לא מבינה איפה האנשים החשובים ממקומות הקדושים, הרב יוסי שווינגר והרב ישראל דרעי במקום להרחיב את ההיכל ולתת לעוד נשים צדיקות להתפלל ולשפוך שיחן, גוזלים מהם חלק ניכר מהמערה ועוד על מה לפריצים ולפריצות טמאים וטמאות, אני מאמין שאם זה היה בצד הגברים, כבר היה מלחמות על זה רק שהם יודעים שאצל הנשים אף אחת לא תתנגד וזה גם הסיבה שהם השתוללו והרביצו לנשים, ולכל אלו שנותנים לגיטמיציה לשוטרים שהם עשו את עבודה שלהם בצורה מושלמת אולי בצד הגברים אצל הנשים הם השתמשו באלימות נוראית שאני הרגשתי על בשרי

    13. 10

      אין מה לעשות אנשים שכל ימיהם עוסקים ברדיפת אנשים ע"י מכות וקנסות גם אם לכתחילה היו אנשים טובים הופכים לאכזרים
      רשעים ארורים

    14. 9

      בן אדם טוב לא נהיה שוטר בן אדם אלים ורע כן נהיה שוטר מי שאוהב רוע ורוצה להתעלל בנשים מצא כאן הזדמנות

    15. 8

      אני בעצמי הייתי במירון וראיתי בעיני אישה שפתחה באלימות נגד שוטר!! במחסומים מעל המדרגות, בלילה…
      צריך להבין שהשוטרים רק באו לעשות את העבודה שלהם והם פועלים על פי ההוראות, הם לא מבינים את גודל המעמד! כמובן שהיו גם הרבה מקרים של שוטרים שלא התנהגו כהוגן אבל תחשבו איך האירוע היה נראה בלעדיהם, וחבל שנשים לא מבינות שמסתכלים עלינו כל הזמן וגרמו לחילול ה'!

    16. 7

      אצל הגברים היו השנה פחות שוטרים והכל זרם על מי מנוחות השנה הנשים היו הקורבנות אצל הגברים בכל מקום שבשנים עברו עמדו שוטרים והיה לחץ ומהומות השנה באותם מקומות הכל זרם שילכו לעשות סדר במשחקי הכדור רגל שלהם ולא יפריעו בשמחת רשב"י אנחנו מסתדרים ב"ה יש להם עניין להקשות כדי שאנשים לא יגיעו

    17. 6

      אוי כמה שצודק האחרון תראו מה קרה בקבר רחל בהילולא אנשים באים פחות לא לכולם יש כח להדחף באוטובוסים איפה שווינגר איפה החכי"ם למה אין תחרות בציבור החרדי אם היה מפלגה מתחרה הם כבר היו פועלים היום הם יודעים שאנחנו בכיס שלהם