תיעוד מקפיץ: ראיתם פעם את יונתן רזאל מנגן כשמגבעת לראשו?

    "השמחה האדירה פרצה לה בשכונה הקטנה והלהבות עלו מעלה מעלה, ולרגע היה נראה שרבי שמעון כרגע בא לבקר פה ולחיות את השמחה המיוחדת", מספר תושב השכונה לאתר 'קול חי'.
    דוד לזר 3 Comment on תיעוד מקפיץ: ראיתם פעם את יונתן רזאל מנגן כשמגבעת לראשו?

    בקהילה החרדית בגבעת זאב, חגגו אמש את הילולת התנא הקדוש רבי שמעון בר יוחאי • אלא שמי שהרקיד את החוגגים היה תושב השכונה הזמר יהונתן רזאל ששר כשמגבעת שחורה לראשו • צפו

    צילום: Yossi Zeliger/Flash90
    "השמחה האדירה פרצה לה בשכונה הקטנה והלהבות עלו מעלה מעלה, ולרגע היה נראה שרבי שמעון כרגע בא לבקר פה ולחיות את השמחה המיוחדת", מספר תושב השכונה לאתר 'קול חי'.
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בקהילה החרדית בגבעת זאב, חגגו אמש (רביעי) את הילולת התנא הקדוש רבי שמעון בר יוחאי, אלא שמי שהרקיד את החוגגים היה תושב השכונה הזמר יהונתן רזאל ששר בדואט עם הרב אליקום דבורקס מגדולי הרבנים שבשכונה, כשמגבעת שחורה לראשו.

    את ההדלקה המרכזית והגדולה בגבעת זאב הדליק השנה המרא דאתרא של 'אגן האיילות' הגאון רבי אריה זילברשטין שעלה להדליק יחד עם הגאון רבי אליקום דבורקס בעל ה'נתיבי מנהגים'.

    "השמחה האדירה פרצה לה בשכונה הקטנה והלהבות עלו מעלה מעלה, ולרגע היה נראה שרבי שמעון כרגע בא לבקר פה ולחיות את השמחה המיוחדת", מספר תושב השכונה לאתר 'קול חי'.

    כאמור, בין המשתתפים היה תושב השכונה הזמר יהונתן רזאל, שלא עמד בפרץ השמחה, רץ לקלידים והתחיל לשיר ולנגן ולהכניס את כולם לשמחה פורצת גבולות. כמו"כ, לראשונה נרשם דואט בין הזמר להרב, מצד אחד זמר ענק ומהצד השני הרב דבורקס. קבלו טעימה וכנסו לאווירה. לכבוד התנא רבי שמעון בר יוחאי.



    3 תגובות

    מיין תגובות
      1. ממזמן מה לא שמעת שהוא עבר לאגן האילות ואני לא מבינה מימה כולם מתלהבים………………………..