בגלל הוראת משרד הדתות: תערובת חמורה בדרך המהדרין במירון

    "אנשים מגיעים למירון על מנת לזכות בטהרה ולא להתקל בהתערבות בין המינים, אולם ההוראה של משרד הדתות שנכנעה לארגוני הנשים, גורמת לבעיות קשות של צניעות, ומישהו צריך לקחת על כך אחריות"
    יעקב גרודקה 6 Comment on בגלל הוראת משרד הדתות: תערובת חמורה בדרך המהדרין במירון

    החלטת משרד הדתות שלא לאפשר הפרדה בין המינים בדרכים המובילות למירון, כולל בדרך המהדרין, גורמת לתערובת ובעיות צניעות קשה • "עשרות נשים נכנסות לדרך המהדרין של הגברים, והמצב יוצר פריצות ותערובות גדולה"

    אזולאי צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    "אנשים מגיעים למירון על מנת לזכות בטהרה ולא להתקל בהתערבות בין המינים, אולם ההוראה של משרד הדתות שנכנעה לארגוני הנשים, גורמת לבעיות קשות של צניעות, ומישהו צריך לקחת על כך אחריות"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החלטת משרד הדתות שלא לאפשר הפרדה בין המינים בדרכים המובילות למירון, כולל בדרך המהדרין, גורמת לתערובת ובעיות צניעות קשה, כך אומרים הלילה גורמים המצויים במירון.

    על פי העדויות שהגיעו לאתר 'קול חי' עולה כי בניגוד לשנים עברו, לא הוצבו השנה סדרנים בדרך המהדרין על מנת לווסת את תנועת הולכי הרגל, ובכך למעשה אין מי שיסביר לאנשים כי הדרך אמורה להיות בהפרדה בין גברים לנשים.

    "עשרות נשים נכנסות לדרך המהדרין של הגברים, והמצב יוצר פריצות ותערובות גדולה", אומר אחד מעדי הראיה לאתר 'קול חי'. "אנשים מגיעים למירון על מנת לזכות בטהרה ולא להתקל בהתערבות בין המינים, אולם ההוראה של משרד הדתות שנכנעה לארגוני הנשים, גורמת לבעיות קשות של צניעות, ומישהו צריך לקחת על כך אחריות" הוסיף.

    גם איש מירון אהרלה יקטר סיפר ל'קול חי' כי "גם מנכ"ל המרכז הארצי לפיתוח המקומות הקדושים, הרב יוסף שווינגר, היה שם הערב, וראיתי שהוא לבד רואה את המצב החמור שם, אין שם סדרנים, ונשים מסתובבות שם ואפילו מוכרות עם דוכנים בדרך המהדרין".

    בנוסף, בידי אתר 'קול חי' תיעוד מהתערובת החמורה בדרך המהדרין, אולם כבר אמרו חכמים, "הרחק מן הכיעור ומן הדומה לו".

    כזכור, פנה היועץ המשפטי של המשרד לשירותי דת למרכז המקומות הקדושים והורה לו שלא לאפשר הדרה של נשים וכי אסור שתהיה כל מניעה של גישת נשים לדרך זו.



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      אני בדרך כלל לא מגיב כאן.
      אך אני יוצא מגדרי. כאשר מדובר בפריצות ובתערובת משוועת. כפשוטו!
      אני הייתי שם! יחד עם עוד מאות ואלפים של חרדים, שנכשלו במראות אסורות על לא עוול בכפינו. אם היו מודעים זאת מראש, לא היינו מגיעים!!! והרבנים לא היו מרשים לבוא.
      פשוט לא הודיעו זת מראש, כי לא ידעו שהס"מ ובת זוגו ממתינים לרגע האחרון, כדי שלא יוכלו לעצור את זה. וכך נשות השמצה המטונפות, עוללו מה שעוללו, יה"ר ששנה הבאה הענין יתוקן.

    2. 5

      וזה עוד כשמשרד הדתות בידים חרדיות בושה וחרפה

    3. 4

      זה מעניין שבגלל זכויות של מישהו אחד מונעים זכויות של מישהו אחר, בגלל עתירה של נשים שממילא לא מגיעות לשם, מונעים את הזכות מהגברים שרוצים דרך מהדרין, כלומר יש מישהו שצריך להתחשב בזכויותיו ויש מישהו שלא צריך להתחשב, מקומם

    4. 3

      בשנה הבאה תוגש עתירה על הפרנצ'ס, הנשים טוענות שאסור להפריד גם על הפרנצ'ס והן רוצות לרקוד עם כל הגברים

    5. 2

      גם אני הייתי שם! בשעה 10 בלילה ודרך מהדרין היתה מלאה בנשים וכעת אני מבין מדוע זה גרוע מאוד וחבל מאוד.

    6. 1

      לצערי הציבור שלנו גם צריך להתחזק בנושא מאז שהרשעים התחילו עם הפרוייקט נגד הצניעות זה חילחל גם אצלינו גם באוטובוסים שהיו מהדרין כגון 402 982 ישנם נשים חרדיות חצופות שיושבים קדימה ומנצלות את העובדה שאנשים מפחדים להעיר להם ומכשילות את הגברים זה הרבה תלוי בנו אף אחד לא יכול לאלץ אותנו לשבת קדימה או ללכת במקום גברים אבל אם זה נח לנו אנו מחפשים היתרים והרסים את ההגנה עלינו מהשי"ת חס ושלום
      כי ה' אלויקך מתהלך בקרב מחנך להצילך ולתת איביך לפניך "והיה מחניך קדוש "ולא יראה בך ערות דבר ושב מאחריך