אישי ציבור קוראים לילדי ישראל להשתתף בתהלוכות ל"ג בעומר

    מיזם 'התורה שלי' – שבמסגרתו הופיע השנה חומש בראשית – נעשה בהמשך לספר 'תהילים שלי', שחולק בשנה שעברה בתהלוכות ל"ג בעומר וזכה להצלחה אדירה. בעקבות זאת הוחלט במטה מבצע 'בית מלא ספרים' של צאגו"ח, לפתוח בהוצאת סדרה שתקיף את חמישה חומשי התורה ותנגיש אותם לילדי ישראל
    יוסי אשר 8 Comment on אישי ציבור קוראים לילדי ישראל להשתתף בתהלוכות ל"ג בעומר

    מעל 300.000 ילדים יצעדו בכ 800 תהלוכות ל"ג בעומר שיתקיימו השנה בכל רחבי הארץ • ספרי 'התורה שלי' יחולקו כשי לילדים בתהלוכות ל"ג בעומר • כרטיס גירוד 'חיש-לג' הפך את התהלוכה לשיחת היום

    מיזם 'התורה שלי' – שבמסגרתו הופיע השנה חומש בראשית – נעשה בהמשך לספר 'תהילים שלי', שחולק בשנה שעברה בתהלוכות ל"ג בעומר וזכה להצלחה אדירה. בעקבות זאת הוחלט במטה מבצע 'בית מלא ספרים' של צאגו"ח, לפתוח בהוצאת סדרה שתקיף את חמישה חומשי התורה ותנגיש אותם לילדי ישראל
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים אלו ממש מגיעים שלוחי חב"ד בכל רחבי הארץ לישורת האחרונה לקראת תהלוכות ל"ג בעומר. ההיערכות שהחלה מייד לאחר מבצעי חג הפסח והלכה וגברה ככל שהתקרב ל"ג בעומר מגיעה כעת לשיאה. מנהלי המחלקות בצעירי אגודת חב"ד אומרים, "כבר לא מסתפקים בשילוט על קרשים, שלט מבד, ורכב עם רמקול אלא כל סוגי ה'גימיקים' האפשריים, הכי מושכים תשומת לב, והכי חשוב: מביאים לרחובה של עיר לכבודו של רשב"י את המוני הילדים".

    על קצה המזלג הנה מספר קמפיינים מקוריים לתהלוכות, בכרמיאל: כרטיס גירוד 'חיש-לג' הפך את התהלוכה לשיחת היום. טבריה: לונה-פארק ענק באיצטדיון העירוני לכבוד שנת הקהל, מהווה אטרקציה. ירושלים: תהלוכת מתופפים ברחובה של עיר. אילת: מופע פירוטכניקה ולייזר, במופע מחשמל ובכל עיר ניתן לראות את המקוריות והאטרקציות שיזמו מנהלי בתי חב"ד המקומיים.

    כחלק מהיערכות הגדולה של צעירי חב"ד לתהלוכות ל"ג בעומר, בתחילת השבוע החלה האספקה של ספרי 'התורה שלי' שיחולק כשי לילדים בתהלוכות ל"ג בעומר. אל רחבת מעון העולים בכפר חב"ד באו ויצאו משאיות הפורקות עשרות אלפי ספרים מדי יום ביומו, והם נבלעים עד מהרה במכוניותיהם של השלוחים שבאים למקום מכל רחבי הארץ.

    מיזם 'התורה שלי' – שבמסגרתו הופיע השנה חומש בראשית – נעשה בהמשך לספר 'תהילים שלי', שחולק בשנה שעברה בתהלוכות ל"ג בעומר וזכה להצלחה אדירה. בעקבות זאת הוחלט במטה מבצע 'בית מלא ספרים' של צאגו"ח, לפתוח בהוצאת סדרה שתקיף את חמישה חומשי התורה ותנגיש אותם לילדי ישראל.

    ראש מערך השליחות בארץ הקודש הרב יוסף יצחק אהרונוב משוכנע שהילדים יאהבו את הספר, וישמחו לקרוא בו ולדפדף בו שוב ושוב, למרות שפע הגירויים הדיגיטליים שעומדים לרשותם. "זה ספר שנכתב במיוחד בעבור כלל ילדי ישראל, כדי שגם ילדים שאינם באים מבית שומר מצוות ילמדו ויקראו את התורה בחדווה, כמו גם הספרונים שיוצאים לאור כמידי שנה במאות אלפי עותקים בהוראת הרבי".

    הספר החדש כולו צבעוני, והוא מלוּוה ציורים מרהיבים של אמן איורי הילדים שמשון קוטלובסקי. עצם הדפדוף בספר הוא חגיגה לעיניים, והוא מזמין את הילדים לצלול לתוך הספר ולקרוא אותו בשקיקה.

    כדי להקל על הילדים את קריאת פסוקי התורה מוגש לצידו של כל פסוק תרגום של הפסוק לשפה פשוטה. נוסף על כך מוגשים בכל פרשה שלושה סיפורים בלוויית ציורים, על-פי המדרשים ואגדות חז"ל. כמו-כן מובאות מסגרות המעוררות את הילדים למחשבה על הלקחים לחיינו שאפשר להפיק מסיפורי התורה. לאורך הספר גם מובאים קטעים קצרים מפירוש רש"י על התורה.

    הספר יוענק כשי מיוחד לילדים שישתתפו בכשמונה-מאות התהלוכות שמקיימים בתי חב"ד ברחבי הארץ במהלך ל"ג בעומר, וזאת לאור הוראת הרבי להדגיש את פרסי הספרים בתהלוכות.

    את אות הפתיחה לתהלוכות פותחים אישי ציבור שראו לעצמם לזכות להצטלם עם שלט צבעוני שכותרתו "גם אני אשתתף בתהלוכת ל"ג בעומר".



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      בואו נגיד תאמת נטו פרסומת לחבד אולי עוד כמה תמימים או מסכנים שיכנסו לכת של חבד בזכות תהלוכות שמושכות ילדים תמימים . אבל מה שברור שזה ולזכותו של ר שמעון אין שו קשר וזה לא מעניין אותו או מוסיף לא משו. ע"ז נאמר איסטרא בלגינא קישקישקריא! כשאין מה לימכור וכשרואים כת שניכחדת וכ"א עושה מה בא לו והכל מפילים על הרבי ז"ל! גם תשבבניקים העיקר שהחולצה בחוץ והכובע והשכל מעוך והזקן מבולגן והאישה פרוצה סימן שאתה חבדניק מסכן שלא יודע מה רוצים ממנו בעולם והעיקר הכל בתירוץ של אהבת ישראל רק לא הקב"ה כי התפילות כשנימאס בבקר לישון והמהירות כאילו אלוקים לא קולט שמזלזלים בו אבל העיקר שגרים בכפר והתמונה של הרבי בסלון ובארנק..
      ליבי כואב עליכם. בתקוה להבנה ושינוי..
      הרבי האמיתי.. שמדחיקים אותו לצד לא התמונה!

    2. 7

      חבד יעשו הכל שיתייחסו אליהם במיוחד ילדים תמימים שישתכנעו לכת הזאת אין מה לחפש שם חוץ מכובע מעוך ותמונה של הרבי בסלון וחולצה בחוץ תעשה 3 דברים אלו ואז מותר לך לעשות מה שבא לך כי אין רבי שחי ויגיד לך מה לעשות ואין מי יאמר מה מותר ומה אסור העיקר לקום מאוחר ולארגן הופעות מעורבות

      1. חחח קליעה למטרה!

    3. 6

      חחח קליעה למטרה שחכתם גם שלוק בטעם הקאה (לתגובה 2)

      1. כמה קטנוני
        אף אחד לא מכריח אף אחד לשתות את השלוק..

    4. 5

      איזה רמה רדודה של אנשים ה' ישמור

    5. 4

      חז"ל אומרים שהתאווה הקנאה והכבוד מוצאים את… וד"ל אני חושב שכדאי לעשות קצת חושבים לפני שמעלים על כתב את הקנאה (ובצורה כל כך בוטה) אך בכל זאת הרי אנו אחרי פסח שני וכפי שהסביר הרבי 'שאין דבר אבוד' וזה אפילו באם אותו אדם התרחק מעצמו ובכוונה יצא למחמה וכו' בכל זאת התורה נותנת לו דרך חזור ולכן כדאי שמי שכתב את התגובות המעליבות הללו שיעשה חשבון נפש וכפי שמוסבר בתניא 'אגרת התשובה' שעיקר התשובה זה עזיבת החטא בלבד! (וכמובן שלהבא לא יחזור לסכלה) ואתו כותב אנונימי כדאי שגם הוא יצא ויתיחד עם כלל ישראל בתהלוכת האחדות– דרך אגב מאיפה אתם יודעים דבר מה על חב"ד? זה שאתם מוצאים אותנו מניחים תפילן לאחים שלנו (וגם שלכם) ברחוב זה לא אומר שאנו חוץ מזה יושבים בחבוק ידים… ומי שחושב כך הוא פשוט ליצן שמתעלם ממציאות תראו את עולם הישיבות החב"די שרק השנה ב"ה נפתחו עוד ב' ישיבות חדשות תראו בעצמכם את כמות הנשירה שיש בעולם החב"די לעומת מקומות אחרים וזאת היות שאנו עם משה רבינו 'העומד בין הוי' ובניכם' בדורנו נשיא ישראל עם אבא שאף פעם לא יעזוב את בניו אהוביו ורועה שדואג לצאון מרעיתו תמיד בכל עת ובכל מצב – ונקודת אמת זאת הלבט אש היא זאת שיוקדת בליבותיהם של כל חסידי חב"ד בפרט וכל האומה היהודית בכלל ועכשיו לגבי הטענות המגוחכות שכתבתם : חולצה בחוץ וזקן מבולגן, כובע ושכל מעוך, נשים פרוצות, לקום מאוחר, לארגן הופעות מעורב.
      בליובאוויטש נהגו שלא להתפעל מהעולם ובד בבד לפעול בעולם. זה שאנו פועלים לקרב יהודים בכל אמצעי ובכל אפשרות זה לא אומר שאנו צריכים לעמוד מול המראה ולעשות כמנהג הנשים וב"ה במראה חיצוני החב"דניקים נראים בסדר גמור אך לא מושקעים בזה דרך אגב – להיות מושקע בנוחיות העמצית מפילה חללים רבים באומה היהודית ואפילו יותר חמור מהטכנולוגיה של היום! וזאת הקדים בדידי הווה עובדא אני נולדי בשליחות (אבי שליח ב"ה מעל 24 שנים באחד מהאזורים בארץ) ותמיד ההיתי לומד עם הרב הלטאי שבעיר ובוחן אותי על לימודי וכך כל פעם שהיינו נפגשים היה אומר לי "חבל שאתה לומד גם חסידות חבל חבל שתדע שבגן עדן בוחנים אותך רק ש"ס כמה אתה יודע וכמה אתה בקי ותשמע לי עזוב הכל ותתחיל ללמוד ש"ס ש"ס… ואני מבטיח לך שאם תתמיד תיהיה עילוי גדול וראש ישיבה מפורסם" האמת שכל פעם שאני חושב על זה זה פשוט עושה לי בחילה כפשוטו! אדה"ז כותב בתניא קדישא שלו שבכלל הלימוד שלא לשמה נכלל גם האדם שלומד לשום ת"ח! ופה יש זרם שלם שזהו מהותו… ולכן עדים להיות עם יראת שמים וחולצה בחוץ מאשר להיות כאילו חכם עם יראת שמים מעוכה… ולגבי הנשים הפרוצות האמת אני נמצא בתוככי חב"ד ולא יצא לי לראות נשים פרוצות כ"כ כמו שכבודו מציג אלא יכול להיות וסליחה מכת"ר מדפדף ומעלעל בדפי האינטרנט ורואה נשים שאפשר שלאו דווקא חבדנקיות אלא סתם נשים שלדוגמא משתתפות בתהלוכת ל"ג בעומר וכבודו התבלבל בין המשפיע למושפע וחשב שהללו גם חבדנקיות.. טוב נו שיהיה. ולגבי לקום מאוחר הנה הנקודה היא היות ותפילה היא 'עבודה שבלב' שעל פיה חיות האלוקית נמשכת לך ואיתך לאורך כל היום לכן צריך הכנה ראיוה לכזה מעמד ולכן כל בחבדניקים לא מוותרים על מקווה וכל יום הם (אנחנו) נהפוך עולמות בכדי להשיג מקווה ולאח"כ לומדים חסידות שהיא 'משנה טבע מידותיו' ולאח"כ מתובוננים בחסידות ורק לבסוף מתפללים ולכן קמים בזמן ומה לעשות שזה מתארך. ובכל זאת אם יש לכבודו טענות יכול הוא לפנות אלי למייל [email protected] בברכה והצלחה ובעז"ה גאולה שלימה עוד היום